çok takılacak bir durum değil. tamemen alışkanlık. çünkü eski telefonda öyleydi. yukarda bir arkadaşın dediği gibi. bildirime bakmışsınız sonuçta simgenin üstünden silinmesi normal. |
Galaxy S24 Ultra [ANA KONU] Aralık Güncellemesi ve ONE UI 7 Beta3 ile bitti! İlk sayfada! (1470. sayfa)
-
-
Bu herkese mi geliyor yoksa eğitim indirimi olan maillere mi acaba
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Abi dün sitede genel indirim vardı. Eğitim değil. Benim de aklım karıştı Tab S9 Plus'ı verip Tab S10 Ultra mı alsam diye
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ata şimdi baktımda bunların yapacağı indirimde dahil internette 5 k aşağısına satılıyor zaten bulaşma
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yok ben zaten Elite işlemcisi ile gelecek tableti bekleyeceğim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sanırım herkese çünkü benimkisi eğitim indirimi maili hesabı değil
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
hocam, akım koruyuculu en gelişmiş aletlerle/prizlerle şarj ediyorum. Üstelik telefon kapalı şarj ediyorum. Batarya'da bir sıkıntı yok diye düşünüyorum wifi yoğun kullanımlarda 2 gün ve 9 saate yakın ekran süresi alabiliyorum. Şarj eden kısımda bir sıkıntı olabilir gibi.
Peki garantiye göndersem, o soketin olduğu kısmı değiştireyim derken komple anakartı değiştirirler mi? yani imeisi falan değişsin istemiyorum da cihazın..
-
Sakınan göze çöp batar misali olmuş sanki.. geçmiş olsun..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
aslında çok sakındığım söylenemez hocam, genelde ben tüm cihazları bu şekilde kullanıyorum..
kapalı şarj ediyorum, zaten kullanırken falan şarj etmiyorum.. zaten telefondan/tabletten oyun oynamıyorum.. 2 yıllık iphone'u satarken bile batarya sağlığı %100'dü, apple çalışanları bile bu nasıl olur bataryasını mı değiştirdiniz diyordu.
30 tane akıllı telefon kullanmışımdır, ilk defa böyle salakça bir durumla karşılaşıyorum.. o da s24 ultra'da başıma geldi.. sıfır gibi az kullanılmış cihazın şarj soketinde muhtemelen sıkıntı oluştu..
-
Yetkili Servise baktırın.
Kesin tanı sorunlu cihazı bizzat görenlerce olur. Elbette bizlerin yapacağı şeyler var mıdır diye önce bakılır ama bizlerin yapabileceği birşey yok anlaşılan. Bakalım servis ne diyecek ...
IMEI si değişmiş cihazsa yetkili servisler bakmaz.
Anakarta bağlı değil ayrıdır :
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smart1978 -- 10 Ocak 2025; 13:31:50 >
-
Bende de benzer sorun var. Yurt dışı cihazım mevcut. Güvendiğim bir telefoncu bulup göstericem artık.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çıkma olmayan ve demonte ile demonte faslında yetkili servislerdeki gibi ip68 si koruyacak şekilde özel bir cihaz var onla ip68 özelliği açılmış cihazlarda sağlanıyor . Bu tür cihazlara sahip bir teknik servisi bulmak önemlidir. Sorun yaşayanlar kendi aralarında yetkili servisinden memnun kalanlar bilgi yer paylaşımı yapsınlar özelden veya buradan da olur ( şahsi fikrim ) .
-
7 senedir huawei kullanıp samsunga gecince garipsemek normal, huawei o konuda bildirimi tamamen içine girmeden yok etmiyor.
-
Telefoncular genelde özel bir yapıştırıcı kullanır kapağı yapıştırmak için. Bunun yerine arka kapak için modele özel kesim çift taraflı bant ile yapıştırmaları gerekir. ip68 için özel bir cihaz olduğunu sanmıyorum. varsa görmek isterim.
-
Samsung bunu yıllar önceki touch wiz arayuzunde yapıyordu. Demek ki çok kullanışlı bir olay değil ki One UI de kaldırma kararı almış hocam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yetkili servislerde mevcut. Daha önce Note 9 cihazımın batarya değişimi için verdiğimde süreç biraz uzamıştı neden diye sorduğumda abi batarya var ama sızdırmazlığı sağlayan orjinal şerit bekliyoruz deyince detayını sormuştum. Cihazı sökerken de sızdırmaz şeriti uygularken de bir cihaz yardımıyla yaptıklarını şeritin bir cihaz ile belli bir ısıya tabi tutulduğunu anlatmıştı servis. Yani yetkili serviste batarya değişiminde sızdırmazlık ip 68 sertifikası korunuyor diye açıklamıştı servisteki teknik eleman.
-
Merhaba; ios cihazlarda ekranın en kısmına çift dokunuş ile sayfanın en üstüne çıkılıyor. Her uygulamada çalışıyor. Kullandığımız telefonda bu özellik var mı?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Her uygulamada yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Herkese merhaba, kullanmakta oldugum Z fold4 cihazimin garantisinin bitmesi nedeniyle S24 ultra veya S25 ultra almayi planliyorum.
Bugun samsung magazasi ile gorustum ( samsungun kendi magazasi) ekim ayinda degisim kampanyasinda 29250 TL aldiklari cihazi bugun 16.000 TL sayiyorlar. Samsung ikinci el fiyat politikasi çok kötü maalesef.
Sirf bu sebepten dolayi Z fold 4 satmadan farkli bir marka cihaz alacagim gibi gorunuyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X