Şimdi Ara

SABAH İLK ÇALIŞTIRMAM DA DEVİR SAATİ NEDEN 1500LERDE YARDIM!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
1
Favori
555
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar arkadaşlar herkese iyi seneler bir sorum olucak Sabah vea arabam soğuk olduğu zamanlar farketmiyor ilk çalıştırmam da devir saati 1500lerde
    seyrediyor daha sonra seyir halinde iken motor biraz daha ısındıktan sonra tam 1000 devirin üzerine geliyor yani normale dönüyor daha sonra arabanın
    motor fanı çalışıyor bu seferde 1000 devirden 500lere iniyor

    ARABA HUNDAI ACCENT 1999 LX

    Ha birde unutmadan yine seyir halinde iken birden farlar daha çok parlıyor ve arabanın çekişi düşüyor motor gücü azalıyor bunun sebebinide açıklarsanız size minnettarım MUTLU YILLAR HERKESE



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi james3456ss -- 31 Aralık 2014; 17:14:56 >







  • Senin arabana nooolmus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sat
  • Akünün şarjına baktırınız. Karbüratörlüyse otomatik jikle devresini kontrol ettiriniz.
  • james3456ss J kullanıcısına yanıt
    İlk çalıştırmada devrin 1500 lerde olması normal ancak fan açıldıktan sonra devrin düşmesi ve diğer problemler şarj dinamosu probleminden kaynaklanıyo olabilir.
    Aküden kaynaklı bir problemde olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SweentLyy -- 31 Aralık 2014; 21:10:19 >
  • Devir 1500 lerde olur hatta 2000 e kadar cikabilir.Normal.Motor sogukken jikle acar.isininca kapanir jikle yavastan.100p devir normal ama 500 e dusmez hicbir zaman.duserse rolanti duzensizligi vardir.Baktirin derim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Akü daha 2 haftalik inci akü 150tlye aldim akunun o gri noktasi yok mu orasi yesil buda akunun sarjinin dolu oldugunu gosteriyor heralde yani sorun akude degil baska birsey var bu iste

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: james3456ss

    Akü daha 2 haftalik inci akü 150tlye aldim akunun o gri noktasi yok mu orasi yesil buda akunun sarjinin dolu oldugunu gosteriyor heralde yani sorun akude degil baska birsey var bu iste

    Akünün şarjını kontak kapalıyken, rölantide çalışırken ve arabadaki tüm elektrikli aletler çalışırken ölçerler. Bir de gaz verip ölçerler. Alternatör veya konjektörde arıza varsa orada ortaya çıkar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.