Turk telekomdan internet ve sabit hat hizmeti almaya başladım iş yerinde yokken sabit hatta gelen numaraların cebime yönlenmesini istiyorum. Araştırmadık yer kalmadı *21*........# yapıyorum ama enteresan tonda bir ses geliyor ve işlenm olmuyor. Müşteri hizmetlerini arıyorum cevap veremiyorlar bilmiyoruza getiriyorlar resmen, online işlemlere giriyorum bu konuda herhangi bir şey bulamıyorum.
Başına böyle bir sorun gelen varmıdır bu konu benim için baya önemli.
İptal Talebi verin bak nasıl yapıyorlar
*21*055555555555# şekilde yazın
**21*numara# şeklinde yazın 0 koymayarak deneyin olması lazım
quote:
Orijinalden alıntı: krkmz1666
İptal Talebi verin bak nasıl yapıyorlar
*21*055555555555# şekilde yazın
**21*numara# şeklinde yazın 0 koymayarak deneyin olması lazım
En sonunda zaten iptal talebi verecem gibi gözüküyor. Dediğiniz tüm kombinasyonları hatta başkalarını farklı farklı denedim. Bu kadar kombinasyonu şifre çözmek için denesem FBI'ın sistemine girmiştim şimdi. 3 tonlu bir ses geliyor sürekli ve hiçbirsey olmuyor. Zaten sesten belli bir sıkıntı olduğu. Hat düşme sesi gibi enteresan birşey.