Şimdi Ara

sahibinden.com da akiş büro mobilya adi ürünleri hakkında şikayet

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
905
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • başlıkta belirttiğim akiş büro mobilya danhttps://akisburo.sahibinden.com/ 130 tl olan koltuktan 1 adet denemelik alacağıma ne kadar kötü olabilirki deyip 10 adet aldım. hayattaki derslerimden biri oldu. ( bi kaç gün içinde fotoğrafta atarım ) koltuklardan bir tanesi zaten tabanı kırık şekilde geldi. Tam onu değiştirmek için konuşmuştuk ki bir başkası daha aynı yerden kırıldı. ( arkaya doğru yaslanıldığında oturak kısmıyla arka kısmın birleştiği yere yakın bi noktadan ). tabi 10 tanesini geri gönderiyim diyemem. sonuçta 245 lira sadece kargoya ödemiştim. arkasına demirciden parça kestirmeyi düşünüyorum. Ama koltuğun içindeki o kalitesiz malzemeye ( tahminim sunta ) o kadar güvenemiyorum ki o demire ramen parçalanabileceğini düşünüyorum. diyeceksiniz ki bu fiyata ancak bu kadar. Haklısınız belki ama bu fiyata en azından 1 sene dayanması gerekmiyormuydu ? 1 hafta olmadı daha. Benim anlamadığım nokta bu firma için 9. yıl yazıyor. Bu adam 9 yıldır bu şekilde iş yaparak nasıl ayakta kaldı? Benden başka kimleri madur etti ? Bana bi akıl verin başka insanlarda madur olmasın. Bu adam bu ilanı hala yayında tutabiliyorsa bir çok insanı dolandırmaya devam edecek demektir. Gönderdiğim para karşılığında ürün göndermese belkide hesabı kapatılırdı. Böyle olunca yılda 1 insan dolandırabilirdi. sonuçta gönderdiği dandik ürünlerle 9. yıl yazısının kalmasını sağlayarak güvenilir gibi duruyor. Bence buda başka bi dolandırma yöntemi.
    https://akisburo.sahibinden.com/sahibinden.com da akiş büro mobilya adi ürünleri hakkında şikayet



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dölavua -- 22 Nisan 2017; 4:50:38 >







  • Ucuza alayım derken komple zarar etmişsin. Halbuki toptan (10 adet) güvenilir yerlerden alabilirdin.


    Geçmiş olsun.
  • Hızlı bir şekilde oluşan kusurun giderilmesini talep edin. 6 ay içinde kullanıcı kaynaklı olması dışındaki her tür problemde satıcı oluşan problemi gidermek zorundadır. Gerekirse noter kanalıyla talebi direkt olarak adreslerine yapın. Şayet ayıplı mal iade, tamir ücretinin geri ödenmesi ya da değişim seçeneklerinden sizin seçtiğiniz herhangi bir yol ile maduriyetiniz giderilmezse hızlı bir şekilde tüketici hakem heyetine başvurun. Bilirkişi inceleyecek tüm sandalyelerde aynı sıkıntı varsa zaten kusur ispatlanacak. Hakkınızı arayın. 1000 küsür lira. az para değil. Kesinlikle peşini bırakmayın.
  • ucuz etin yahnisi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samplus

    Hızlı bir şekilde oluşan kusurun giderilmesini talep edin. 6 ay içinde kullanıcı kaynaklı olması dışındaki her tür problemde satıcı oluşan problemi gidermek zorundadır. Gerekirse noter kanalıyla talebi direkt olarak adreslerine yapın. Şayet ayıplı mal iade, tamir ücretinin geri ödenmesi ya da değişim seçeneklerinden sizin seçtiğiniz herhangi bir yol ile maduriyetiniz giderilmezse hızlı bir şekilde tüketici hakem heyetine başvurun. Bilirkişi inceleyecek tüm sandalyelerde aynı sıkıntı varsa zaten kusur ispatlanacak. Hakkınızı arayın. 1000 küsür lira. az para değil. Kesinlikle peşini bırakmayın.

    açıklamanız için teşekkür ederim hocam haklısınız 1545 tl ödedim. bir sıkıntı daha var tabi ürün faturasız. sadece sahibinden.com konuşmaları ve ürünler var elimde. birde whatsapp konuşmaları. koltuklar istanbuldan geldi ben aydındayım. mesefa sıkıntısıda var. şimdi sadece kargoya 245 tl verdim. bi daha geri gitmesi için 245 verirsem 490 tl zarar etmiş olurum. onun yerine sanayiide demirciye onarım yaptırsammı diye düşünüyorum. tabi onarımdan sonra ne kadar daha idare eder bilmiyorum. özellikle bu tür bi alışveriş için işin hukuki boyutunu ve presedürü de bilmiyorum. hernekadar uğraşmak istemesemde aslında bu tür insanların peşini bırakmamak lazım. hiç kimse uğraşmayınca bunlara gündoğuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dölavua


    quote:

    Orijinalden alıntı: samplus

    Hızlı bir şekilde oluşan kusurun giderilmesini talep edin. 6 ay içinde kullanıcı kaynaklı olması dışındaki her tür problemde satıcı oluşan problemi gidermek zorundadır. Gerekirse noter kanalıyla talebi direkt olarak adreslerine yapın. Şayet ayıplı mal iade, tamir ücretinin geri ödenmesi ya da değişim seçeneklerinden sizin seçtiğiniz herhangi bir yol ile maduriyetiniz giderilmezse hızlı bir şekilde tüketici hakem heyetine başvurun. Bilirkişi inceleyecek tüm sandalyelerde aynı sıkıntı varsa zaten kusur ispatlanacak. Hakkınızı arayın. 1000 küsür lira. az para değil. Kesinlikle peşini bırakmayın.

    açıklamanız için teşekkür ederim hocam haklısınız 1545 tl ödedim. bir sıkıntı daha var tabi ürün faturasız. sadece sahibinden.com konuşmaları ve ürünler var elimde. birde whatsapp konuşmaları. koltuklar istanbuldan geldi ben aydındayım. mesefa sıkıntısıda var. şimdi sadece kargoya 245 tl verdim. bi daha geri gitmesi için 245 verirsem 490 tl zarar etmiş olurum. onun yerine sanayiide demirciye onarım yaptırsammı diye düşünüyorum. tabi onarımdan sonra ne kadar daha idare eder bilmiyorum. özellikle bu tür bi alışveriş için işin hukuki boyutunu ve presedürü de bilmiyorum. hernekadar uğraşmak istemesemde aslında bu tür insanların peşini bırakmamak lazım. hiç kimse uğraşmayınca bunlara gündoğuyor.

    Şimdi dostum öncelikle şayet aranızda fatura almama konusunda bir akitleşme olmadıysa ki umarım olmamıştır firmadan faturanızı isteyin. Eğer olduysa da hakkınızı arayamazsınız. Ayrıca suç işlemişte olmuşsunuz. Bu ürünler işyerine alınıyor sanırım vergi mükelefiyseniz ödeyin kdv nizi faturanızı isteyin bu şekilde kesenize daha fazla zarar veriyor. Şayet faturayı sizin bilginiz dışında göndermedilerse size en yakın vergi dairesine başvurup durumu izah edin. Öncesinde de firmaya aynen bu şekilde yapacağınızı vergi dairesine durumu bildireceğinizi söyleyin. Sonrasında talep etmenize rağmen fatura gönderilmediğini söyleyin. Yardımcı olacaklardır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: samplus


    quote:

    Orijinalden alıntı: dölavua


    quote:

    Orijinalden alıntı: samplus

    Hızlı bir şekilde oluşan kusurun giderilmesini talep edin. 6 ay içinde kullanıcı kaynaklı olması dışındaki her tür problemde satıcı oluşan problemi gidermek zorundadır. Gerekirse noter kanalıyla talebi direkt olarak adreslerine yapın. Şayet ayıplı mal iade, tamir ücretinin geri ödenmesi ya da değişim seçeneklerinden sizin seçtiğiniz herhangi bir yol ile maduriyetiniz giderilmezse hızlı bir şekilde tüketici hakem heyetine başvurun. Bilirkişi inceleyecek tüm sandalyelerde aynı sıkıntı varsa zaten kusur ispatlanacak. Hakkınızı arayın. 1000 küsür lira. az para değil. Kesinlikle peşini bırakmayın.

    açıklamanız için teşekkür ederim hocam haklısınız 1545 tl ödedim. bir sıkıntı daha var tabi ürün faturasız. sadece sahibinden.com konuşmaları ve ürünler var elimde. birde whatsapp konuşmaları. koltuklar istanbuldan geldi ben aydındayım. mesefa sıkıntısıda var. şimdi sadece kargoya 245 tl verdim. bi daha geri gitmesi için 245 verirsem 490 tl zarar etmiş olurum. onun yerine sanayiide demirciye onarım yaptırsammı diye düşünüyorum. tabi onarımdan sonra ne kadar daha idare eder bilmiyorum. özellikle bu tür bi alışveriş için işin hukuki boyutunu ve presedürü de bilmiyorum. hernekadar uğraşmak istemesemde aslında bu tür insanların peşini bırakmamak lazım. hiç kimse uğraşmayınca bunlara gündoğuyor.

    Şimdi dostum öncelikle şayet aranızda fatura almama konusunda bir akitleşme olmadıysa ki umarım olmamıştır firmadan faturanızı isteyin. Eğer olduysa da hakkınızı arayamazsınız. Ayrıca suç işlemişte olmuşsunuz. Bu ürünler işyerine alınıyor sanırım vergi mükelefiyseniz ödeyin kdv nizi faturanızı isteyin bu şekilde kesenize daha fazla zarar veriyor. Şayet faturayı sizin bilginiz dışında göndermedilerse size en yakın vergi dairesine başvurup durumu izah edin. Öncesinde de firmaya aynen bu şekilde yapacağınızı vergi dairesine durumu bildireceğinizi söyleyin. Sonrasında talep etmenize rağmen fatura gönderilmediğini söyleyin. Yardımcı olacaklardır.

    hocam işte bu noktada işler karışıyor. ben fatura için "sonuçta kdv yi düşebiliyorum benim için farketmiyor yeterki ürünler kaliteli olsun" dedim. acil lazım olduğu için ve adam "1 tane denemelik alın" deyince kendine güveni var diye düşündüm aldım geçtim. Şimdi tüm bu zahmetlere girmektense sanayiide işleme sokmayı düşünüyorum bu kurabiyeleri. Sonuçta yulaflı kurabiye bi tarafını yapsan diğer taraftan ufalanacak. Benim buraya yazmamdaki en büyük neden bu şahısdan ürün alacakları uyarmak. İnsanların güç bela kazandığı parayı böyle dolandırıcılara kaptırmaması için çabalıyorum. bunun için önerebileceğiniz bi site varsa orayada belirtmek isterim. Aslında buna benzer başka tecrübelerde yaşıyoruz. Genelde kurumsal firmalar için şikayetvar.com çok güzel çalışıyor. Ama bu tür bireysel mağzalar içinde bişeyler yapmak lazım.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.