tecrübeliler varsa lütfen akıl versin. anladiğim kadarıyla bu GET sistemi tamamen satıcının aleyhine. 1:ben ekran kartını kargoladim alıcı kartı aldı takmaya çalışırken bozdu, yere düşürürdü VEYA kartı bozuk bir kartla değiştirdi kargoyu geri yollayip iade alabilir mi ? satıcı olarak dolandırılmamam için ne yapmam lazım 2.alıcı kartı aldı 5-10 gün sonra overclock,mining vs. yaparken veya elektrikler kesildi psu'su yandı ekran kartı bozuldu iade alabilir mi ? 3.GET ile satışta komisyonu alıcı taraf mı ödüyor yoksa satıcı mı ? yoksa her iki taraf mı komisyon ödüyor ? son olarak bu işlerde dolap mı daha iyidir yoksa sahibinden.com mu ? teşekkürler |
sahibinden get ile satışta dikkat edilmesi gerekenler ?
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
4tb hdd aldım adam 80gb hdd yollamış. Direk iade ettim onaylamadan. Gel gelelim adam bana 4 yollamış olsa ama ben 80 geldi diyip iade etsem kim anlayacak. Bu arada n11 hb de aynı. 15 gün iade hakkın var ürün başka geldi tamirli geldi diyerek iade edebilirsin.
Gel gelelim sahibinden de sattığın ürünü 10 gün sonra iade ettiler sende paran geldi diye iade almadın bu durumda haciz işlemi başlatabiliyor alıcı taraf.
-
en güzeli kargoyu açarken video, fotoğraf çekicen, elektronik ürünlerde, hassas kırılgan ürünlerde satıcının ekstra olarak havalı poşetlerle sarmasını istiyecen ve almadan önce mutlaka video çekip göndermesini isteyeceksin. (hatta mümkünse videoda ürünün barcodunu bile çekmesini isteyeceksin, elindeki sağlam ürünün videosunu çekip arızalı başka ürünü gönderebilir çünkü, çektiği video ile de bir güzel kanıtlar alıcıyı da suçlar) özellikle bunlara dikkat edilmesi gerek bence
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
anladim. bu iş çok sakat yüz yüzede olmak istemiyorum pazarlik yapıyorlar.
genelde miningciler yaziyor zaten kartin ayarlariyla oynayıp bozacaklar sonra iade isteyecekler hiç uğraşamam
-
Bugün ekran kartını sattım bakalım nolcak. Umarım korktuğum başıma gelmez.
Eşit: sorun çıkmadı para hesabıma yattı. Komisyon ödemedim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-65517E45E -- 7 Mayıs 2022; 17:46:35 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
olm kafanız hep dolandırıcılığa çalışıyor . o zaman firmalar internetten hiç bişey satmasın . adam ne bilsin senin 14 gün iade hakkında içinden bişey çalmadığını yada bozup vermediğini ?
bu bakış açısı sakat bakış açısı . böyle düşünen adamn kendi de iyi niyetli değildir. milleti nerden dolandırsam diye bakıyordur.
-
Kardeşim ürünleri göndermeden önce videolarını çekin.
Ekran kartı üzerinden örnek veriyorum anakarta takıp çalıştığını vidoe ile teyit edin.
Sonra kargo yapın.
Baktınız karşınızdaki dolandırıcı videoları ile sahibindene başvurun.
Alıcı tarafta herşeyi video ile kayıt altına alın. Baktınız ürün arızalı sahibindene video ile başvurun sorun çözülecektir.
Dolandırılmamak için kısa bir yöntem.
-
Çektigin video ile gonderdigin urunun ayni oldugunu nasil kanitlayacaksin ?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Seri numarası diye bir şey var ordan :)
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Algilayamiyosun herhalde istedigin kadar seri numarasini cek adam senin gonderdigin karti alip yerine baska bir kart koyacak elinde seri numarasi ve video olmasi neyi degistirecek. Ayriyetten sen videoyu ve seri numarasini cektin kargoya baska bir kart koyabilirsin elindeki video neyi kanitlayacak ?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X