Şimdi Ara

Samsung C27HG70 (LC27HG70QQMXUF) [ANA KONU] | 27', 2K, 144Hz, 1ms, HDR600 (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.032
Cevap
30
Favori
103.011
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hitokiri_johndoesai H kullanıcısına yanıt
    Monitör dediğiniz gibi 1.2 destekliyor ama işin garibi HDR özelliği var monitörde HDR için 1.4 gerekiyor anlamadım gitti
  • Ben monitörü 1.5 aydır takip ediyordum fiyatı 2890dı almadım ertesi gün 3350 oldu ondan sonra 3100 oldu yine almadım 2700ü gördüğüm gibi siparişini verdim :)
  • themfk kullanıcısına yanıt
    O konuyu ben de araştırdım ama gerçek HDR için 1.4 desteği gerekiyor, orası kesin. Bizimkisi çakma HDR galiba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hitokiri_johndoesai -- 28 Ağustos 2019; 6:3:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hitokiri_johndoesai H kullanıcısına yanıt
    sanırım öyle :D almadan öncede araştırmalarımda buna gerçek hdr değil yazanlar vardı :)
  • valla bende HDR destekli oyunlar PS4'de hep. philips 7101 tv de idare eder bir hdr var ama panel 10+2 bit IPS. oyunlara göre çok değişiyor hdr kalitesi. çoğu cacık daha hdr oturmuş bi iş değil.
    hdr puanı yüksek tv ler 10k dan açıyor kapıyı 2700'e kıllısını aramayın bence
    www.flatpanelshd.com
    LG C8 OLED review - FlatpanelsHD
    https://www.flatpanelshd.com/review.php?subaction=showfull&id=1525423234



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-ADF35784A -- 28 Ağustos 2019; 13:48:12 >




  • Monitörü araştırırken önceliğimi 2k 144hz 1ms freesync olarak ayarladım ekstra çıkan özellikler cabası oldu işin o yüzden çakma hdr olmasını çok takmıyorum :)
  • themfk kullanıcısına yanıt
    Bu monitörü almaya karar vermeden önce HDR'ın ne olduğunu bile bilmiyordum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar 2700ken bende aldım.uc gundur kargo bekliyorum bugun gelen cevap. kargoda sorun oldu eger yenısını ıstıyorsanız yenı fıyattan almanız gerekıyor.i
    boyle sacma bısey olabılır mı? ben kampanyada almısım urunu stok da urunun var benım hatam degıl.neden yenısını gondermek yerıne ıptal edıyosun kendı kafana gore.
    hepsıburadaya guvenım kalmadı alıcak olanlardan aynı durumu yasayan varsa yazsın.
  • hakanderler H kullanıcısına yanıt
    Böyle şey olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende anlamadim ilk defa basima boyle bisey geldi. normalde ayni urun yeniden gonderilirdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hitokiri_johndoesai H kullanıcısına yanıt
    Ne yalan söyliyim bende bilmiyordum :D:D
  • hakanderler H kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun üzüldüm valla büyük saçmalık
  • ben indirimi görür görmez hemen siparişi yapıştırdım, bugün sabahsa ürün teslim edildi. teslim edilene kadar sizin başınıza gelen durumun başıma gelebileceğini düşünerek epey bir stres içinde bekledim, zira daha önce benzer durumları epeyce duymuştum.

    ürün kapıya geldiğinde açıp kontrol etme isteiğimin geri çevrilmesi ihtimalini düşünerek ayrıca diken üstünde kaldım. neyse ki gelen Hepsiexpress görevlisi "abi tabi kontrol edeceksin, bu senin hakkın" yaklaşımında bulunup (bunu diyen kargo görevlisi kaldı mı yahu? Hepsiexpress'in farklı görevlileri benzer durumlarda epey bir canımı sıkmışlardı, ürün monitör diye mi ses etmedi acaba?) yüreğime su serpti.

    son olarak ürünün ayağını monte edip masaya yerleştirip adaptör ve DisplayPort kablolarını bağladıktan sonra "lan acaba kaç ölü piksel çıkacak? ışık sızması ne boyutlarda olabilir, çok değildir umarım!" düşünceleri nedeniyle -zira özellikle ölü piksel sıkıntısı yaşadığını paylaşan çok fazla forum mesajına vs denk gelmiştim- iyice yükselmiş vaziyetteyken ürünü çalıştırdım, ilk ölü piksel testi akabinde ikincisini, üçüncüsünü, yetinmeyip ağır siyah perdeleri de kapatıp odayı karanlık hale getirdikten sonra dördüncü ve nihayet artık manyağa bağlayıp elimde büyüteçle gıdım gıdım tarayarak beşincisini yaptım. tek bir ölü piksel dahi çıkmadı. sanırım bu alışverişi yapmayıp sayısal falan oynamış olsaydım muhtemelen 6 bilen ben olurdum eheh.

    https://i.hizliresim.com/ang157.png

    https://i.hizliresim.com/YdVOBA.png

    https://i.hizliresim.com/86XNgA.png

    https://i.hizliresim.com/DOGyMZ.jpg


    hali hazırda renk skalası olarak mevcut LG 34UM58 60Hz IPS monitörümden daha bile sıcak renkler veriyor oluşuyla "bu nasıl VA lan?!" sorusunu sordurdu bana, Samsung o olayı cidden halletmiş. elimde mevcut Club 3D DisplayPort 1.2 (2 metrelik edisyon) kablo ile bağlamış oluşuma karşın (nedense herkes DisplayPort 1.4 tavsiye ediyor ama? atladığım/fark edemediğim bir şey mi var?) 144Hz G-SYNC uyumluluğunda NVIDIA Pendulum ve testufo.com/gsync testlerinde hiçbir sorun çıkarmadı. (alt eşiğin 48Hz olduğunu anımsatmak isterim, donanımsal G-SYNC modülü olan bir monitörle doğrudan kıyaslama yapmanız adilane olmayacaktır) Tek sorun Windows altında HDR desteğindeki renk sıkıntısı, ancak o da monitörün kendisinden değil bizzat Microsoft efendinin trollüğünden kaynaklanmakta. Adamlar videoda nisan ayı diyor, ağustos bitecek hala şu sorun için yama yayınlanmamış yahu şaka gibi!

    aşağıda tam bu Windows altındaki HDR sıkıntısından bahsedildiği anın linki mevcut.
    Technopatyoutube
    HDR Oyuncu Monitörü: Samsung C27HG70 İncelemesi
    https://www.youtube.com/watch?v=1dchzv9m3b4&feature=youtu.be&t=585


    velhasıl korka korka yaptığım alışveriş hiçbir sorun çıkmadan tamamlandı. umarım hepsiburada haklılığınızın farkına varır ve sorun giderilir, ürününüze sorunsuzca kavuşursunuz.

    edit: Technopat'ın inceleme videosu 2017'den kalmaymış yahu, Microsoft o zamandan beri HDR sorunuyla ilgili düzeltme yayınlamadı mı? manyak mı bu herifler?!

    edit: bu arada belirtmeden geçemeyeceğim. mevcut LG 34UM58'imin Windows üzerinden her şeyini kontrol edebildiğim OnScreen yazılımını fazlasıyla aradım, Samsung'un böyle bir yazılımsal kontrol desteği sunmuyor oluşu büyük hayalkırıklığı yarattı. üstelik LG bunu sadece HDMI bağlantısı üzerinden sağlayabiliyorken Samsung'un -her ne kadar asıl misyonu monitör üzeri hızlı şarj & USB HUB olsa da- USB bağlantısına rağmen böyle bir seçki sunmayışı insana "hangi çağdayız yahu?" dedirtiyor.

    bir de ürünün kasa plastiğinin kalitesi cidden kötü ve yaydığı kimyasal koku da cidden rahatsızlık verici. LG'de dikkat edilmezsen kolayca çizilen ancak her şeye rağmen o'na değer katan piyano siyahı kasa malzemesinden sonra bu da üzücü oldu. alışacağım artık ne yapalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UnicornKnight -- 28 Ağustos 2019; 19:55:12 >




  • UnicornKnight kullanıcısına yanıt
    QLED diye bişey yapmışlar ateş ediyo bildiğin IPS olsa bir de katliam yapacak

    O kargo olayı neymiş öyle tam anlamadım. Yani anladım kur 5.9'a yaslanınca kazıklamak istiyorlar ama yasal bi zemini yoktur bunun satıcı kendileri ise. eşek gibi gönderecekler
  • bazen yapabiliyorlar maalesef, bana da 2017'de kış sezonuna girişte ya da kış sezonundayken denk geldiğim ve çok şahane indirim görünce satın aldığım farklı markaların kargo şortlarından (satıcısı hepsiburada'ydı) 2'sini gönderip 1'ini göndermeyerek/iptal ederek yapmışlardı bunu. yanılmıyorsam ürün ben satın aldığımda 25TL civarıydı, benim siparişimi iptal eder etmez 50TL'den yeniden listelenmişti. ben bunlara ulaşıp bayramlık ağzımı alabildiğine açınca alt limitsiz 50TL'lik alışveriş hediye çeki tanımlamışlardı (saçmalık üstüne saçmalık yani, madem mevzu maddi değil o zaman neydi? ürün stokta da mevcuttu. hala çözemedim ben o işi eheh)

    kur ile ilgili olduğunu da sanmam, zira bu fiyata 2-3 ayda bir indirip 1 ya da iki gün sonra hemen tekrar yükseltiyorlar bu monitördeki fiyatı. Samsung Türkiye zaten hangi kafayı yaşıyorsa kendi mağazaları da dahil (sanal mağazası da dahil!) başka hiçbir tedarikçiye bu ürünü vermiyor sanırım, evvelce listelemiş olan yerlerde de aylardan bu tarafa "stokta yok" görünmekte.

    çok konuştum, sadede gelecek olursak monitör -eğer ölü pikselsiz, ışık sızmasız ürünse- gerçekten gerek sınıfındaki gerek fiyat aralığındaki en başarılı ürün şu anda. almak isteyenlere doğrudan tavsiye edemememin yegane sebebi de bu aslında, benim aksime ürünü az ya da çok kusurlu gelip servise süreci yaşayan ya da doğrudan iade eden kişiler de mevcut. ola ki yarın birgün bir fiziksel mağazada tekrar satılmaya başlanır ve fiyatı uygun olursa işte o zaman hiç ama hiç bir saniye dahi düşünmeden yapıştırın gitsin derim.




  • Şikayetvar yazımdan sonra ve bir kac mail sonrası Hepsiburadadan aldığım cevap arkadaşlar:
    //////////////////////////////////
    Merhaba Hakan Bey,
    Konu hakkında kargo firması ile gereken görüşme sağlanmış olup, kargoda herhangi bir sorun olmadığı belirtilmiştir. Kargonun 30.08.2019 tarihinde adresinize teslim edileceği belirtilmiştir.

    Teslimat yapılana kadar süreç tarafımızca takip edilecektir.

    Saygılarımızla.

    ///////////////////////////////
    Aslında kargoda bır sorun yokmus.Artık cevabı size bırakıyorum.Dedigim gibi kesinlikle bir art niyet var burada.
  • UnicornKnight kullanıcısına yanıt
    ben fırça çekip şikayetvara yorum yazmakla tehdit ediyorum işe yarıyor
  • hakanderler H kullanıcısına yanıt
    Şikayetvar sistemi nadir de olsa işe yarıyor demek ki. Haksız olduklarını bildikleri için R yapmışlar. Ses çıkarmayan bi müşteri olsaydı vermeyeceklerdi. Hayırlı olsun sevindim sizin adınıza.

    Benim talihsizliğim tam üye girişi yapıp sepete ekleyene kadar fiyat 3,500'e fırladı. Dediğiniz gibi bu üründe arada bir benzer indirim oluyorsa bekleyeceğim biraz.
  • hakanderler H kullanıcısına yanıt
    geçmiş olsun hocam, kargoyu alırken ve açarken video kaydı yapmanızı öneririm.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen 2700'de kaçırmıştım tekrar 2950'ye düşmüş yapıştırdım bir tane. Belki biraz daha düşer ama bekleyemedim.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.