1 senedir kullandigim WD7122CKS modeli camasir makinamdan ariza yapana kadar cok memnundum. hic bir sikayetim yoktu. hatta cevremdeki herkese tavsiye ediyordum. Ne zaman arizalandi o zaman isler tersine dondu. 1 aydir anakart bekliyorum. cagri merkezinden aciklayici bilgi alamiyorum. teknik servis kismi gercekten sinir bozucu. asagida birkac sikayet sitesinde paylastigim yazi var. Samsung dusununler bunu dikkate alsin bence
15.12.2009 tarihinde aldığım WD7122CKS model çamaşır makinem, 26.10.2010 tarihinde, ışıkları hiç yanmamak suretiyle arızalandı. Gelen servis, anakart ve düğme değişim teşhisiyle ayrıldı. “10 gün içerisinde gelir” dediler üstelik. Bugün 23.11.2010, halen parça gelmedi. Çağrı merkezini arayıp, durumun aciliyetini belirttiğimde, yapacak bir şey olmadığını, yasal bekleme süremin 30 iş günü olduğunu söylediler. Ayrıca, az önce yaptığım son görüşmede, bana parçanın nerde olduğunu ya da ne zaman geleceğini söylemediklerini belirttiler. Ben de, yasal hakkım olan 15 iş günü içerisinde giderilmeyen arızalarda, ürünün yerine kullanılabilecek bir ürün temin etmelerini istedim. Üsküdar Servisi, ellerinde yedek makine olmadığını söyledi. Sabırla 30 iş gününün dolmasını bekleyeceğim herhalde. Samsung yedek parça ve müşteri hizmetleri konusunda yetersiz