Şimdi Ara

Samsung Galaxy A51 [ANA KONU] Özellikler, Yardımlaşma ve Tartışma (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.695
Cevap
38
Favori
157.998
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aydın79 A kullanıcısına yanıt
    Renk. Beyaz, siyah ve pembe.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -KuTLuBeY-

    Sizin bahsetmiş olduğunuz durum, mağazacılık alışverişlerinde geçerli. İnternetten alınan bir ürün 14 gün içerisinde koşulsuz iade edilebilir. Tabi firmalar bazı zorluklar çıkarıyor mesela, sim kartı takıldıysa iade alamayız gibi.. İnternet yine iyi, mağazadan aldığınız bir ürünü THH olmadan iade edemiyorsunuz. Mağazalarında işine geliyor tabi, THH en az 3 ay sürüyor, firma 3 ay daha senin paranı kullanmış oluyor.
    simkart takıldıktan sonra baya yokuşa sürüyorlar bu işlemleri. Arayüzde herkes takılmalardan bahsetmiş muhtemelen bu normal. Sarj konusuda yarın açığa kavuşacak
  • _RaGoN_ _ kullanıcısına yanıt
    O zaman kullanmaya devam et Bluetooth sorunuyla oldu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cordelio91

    Samsung forum moderatorleri sucu hala kullandiginiz hoparlor bluetooth bilmem kacla uymlu degildir uyumluysa bluetooth ayarlarinizi sifirlayin tarzinda sacma sapan yonlendirmeler yapiyor.Sanirim merkezden bu sorunu kabul etmeyin diye bilgilendirme gecilmis.Bangir bangir reklamlari olan bir telefonu bluetooth sorunu ve arayuzdeki takilmalara ragmen nasil hala satin aliyorlar aklim almiyor.Tuketici hakem heyeti bir an once kararini verse de parami kurtarsam bunlardan
    serviste 14. gündeyim. Servis sorunu kabül etti bende. Samsung çözüm ekibi vs ile birçok görüşme yaptım. En son aşama hakkında bilgi vereyim. Telefonunuzu servis dışında mühendis seviyesi tarafındanda incelendi. Evet sorun var ancak, bunu çözemiyoruz yurt dışından yazılım bekliyoruz diyorlar. Cihazı iade almayız 20 iş gününü de sonuna kadar kullanıcaz diyorlar. 20 iş günü dolarsa tekrardan bakarız modundalar. Benim cihazım benden çok serviste kalmış yaklaşıma bak.




  • cemsaglam C kullanıcısına yanıt
    Zamanında bana sitem ettiniz neden kabul ettiniz, servisi ikna etmek yerine neden THH gittiniz diye.. Umarım anlamışsınızdır beni. Samsung işte SATANA kadar... Adamlara bak sanki ellerinde test cihazı yok, sizin cihazı kullanıyorlar :) mühendis inceliyor muş muş da miş miş dırıırıım rım rım dırırırım rım rımmm... YURTDIŞI YAZILIMI BENİ, SİZİ İLGİLENDİRMEZ!

    MAĞDUR EDEMEZSİN, YAZILIMIN MI BOZUK EYİDİR HOŞJDUR AMA BUNDAN BENANA!!!

    BEN KULLANICILARIMA ADAM GİBİ YAZILIM VEREMEYEN ACİZ, UKALA BİR ŞİRKETİM BUNDAN DOLAYI DA SİZLERİ MAĞDUR ETMEMEK ADINA CİHAZLARI İADE ALIYORUM "DEMELİYDİN" ZAMSUNG!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -KuTLuBeY- -- 14 Şubat 2020; 8:39:49 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • _RaGoN_ _ kullanıcısına yanıt
    Şans..! Sizde sorun yok diye bir başkasında çıkmayacak anlamına gelmiyor. Ben mesela, ne zaman Samsung alsam sorun yaşıyorum.
    Ayrıca yıllık genel teknik servis istatistiklerine bakınca en çok Samsung cihazları servise gidiyor...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bluetooth sorunu nedeniyle cihazı servise verip iade alan var mı?
  • -KuTLuBeY- kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz gibi elektronik sonuçta şans, ancak sorun bildiriminizden itibaren yürütülen süreçte berbat. Oda şans değil ya.
  • yildirimweb Y kullanıcısına yanıt
    Sanmam. Olsa kocaman harflerle yazardı buraya şimdiye kadar :) Samsung kolay kolay iade almaz hocam. Bir kişiden iade alırlarsa herkesten almak zorunda kalacaklar Bluetooth sorunu için konuşuyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -KuTLuBeY-

    Sanmam. Olsa kocaman harflerle yazardı buraya şimdiye kadar :) Samsung kolay kolay iade almaz hocam. Bir kişiden iade alırlarsa herkesten almak zorunda kalacaklar Bluetooth sorunu için konuşuyorum.
    nasıl bir çözüm sunacak o zaman ? Yani bluetooth bozuk ama neyse yapcak bir şey yok böyle kullan diyecek hali yok heralde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimweb

    nasıl bir çözüm sunacak o zaman ? Yani bluetooth bozuk ama neyse yapcak bir şey yok böyle kullan diyecek hali yok heralde.

    Alıntıları Göster
    bana 15 gündür bekleyin yurtdışından yazılım gelecek diyorlar.
  • Benim tab cihazım da da durum farklı değil öncesinde sıkıntısız idi aralık güncellemesinden sonra bluetooth kafasına göre bağımsızlığını ilan etti

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yildirimweb Y kullanıcısına yanıt
    Yüksel ihtimal sorun yazılımsal. Bundan dolayı "yazılım güncellemesi" bekleyin diyorlar. Bana 15 gün önce, 10 güne kadar yazılım güncellemesi gelecek dediler. Şimdi de bir başka kullanıcıya @cemsaglam a 15 gün demişler. Oyalama taktiği.. Türkiye operasyonunda kimsenin bir b.k bildiği yok. Satış genel müdürü ya da teknik destek genel müdürü oyalayın, bekletin vs demiştir kesin.. Servis çalışanlarıda kırk takla atıyor. Bekleyin efendim vsvsvs. Yine söylüyorum. Kimse mecbur değil. Samsungun bu işgüzarlığının bedeli THH ile hak aramaktır. 1 aydır ne arabamda ne kulaklığımda müzik dinleyemiyorum. SAÇMALIK

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yazılım güncellemesi sanırım yakında gelicek bazı ülkelere verilmeye başlanmış şubat güvenlik yaması içeriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gelsin, umarım sorunlar çözüme kavuşur. Ben artık devam etmeyeceğim bu telefon ile. Aslında Samsung ile desek daha doğru olur.. THH kararını bekleyeceğim. Normal şartlar da lehime karar çıkacağı aşikar. Tabi belli de olmaz.
  • -KuTLuBeY- kullanıcısına yanıt
    direkt samsungu mu şikayet ettiniz, vergi numarası vs bilgiler internette yazıyor mu?
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    MERSİS No. : 0742-0397-3370-0016
    Ticaret Unvanı : Samsung Electronics Istanbul Pazarlama ve Ticaret Limited Şirketi.
    Merkezi : Flatofis İstanbul İş Merkezi Otakçılar Cad. No.78 K.3 No.B3 – K.4 No.59/1

    Bu bilgiler ile şikayet dilekçemi oluşturdum
  • -KuTLuBeY- kullanıcısına yanıt
    sağolunn
  • -KuTLuBeY- kullanıcısına yanıt
    Size sorunlu telefon denk gelmesi de tüm telefonların sorunlu olduğu anlamına gelmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Al bi tane daha 😁.
    Git bir teknoji marketine bluetooth kulakliginla herhangi bir teshir a51 den youtube a git muzik ac kulakliginla dinle bak bakalim sorun var mi yok mu.Samsung gorevlileri de sorunun farkinda yazilim guncellencek cok yeni telefon diyip duruyorlar sadece.
    Bunun yaninda herkes thh ye verirken flatofisteki samsung u adres olarak yazip thh eyup e basvurusunu yaparsa thh calisanlari da sorun oldugunun farkina varip emsal kararlari hizlica cikarabilir bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.