Şimdi Ara

Samsung Galaxy A72 [ANA KONU] (35. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.488
Cevap
28
Favori
124.641
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Jamiryov kullanıcısına yanıt

    Hocam ram sıkıntıları derken, bunu açar mısınız? Mi 9t var bende ram yönetiminden bıktım da, a72'nin de ram yönetimi kötü mü yoksa başka bir sorun mu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnizukaSensei

    Hocam ram sıkıntıları derken, bunu açar mısınız? Mi 9t var bende ram yönetiminden bıktım da, a72'nin de ram yönetimi kötü mü yoksa başka bir sorun mu

    Aslında doğrudan ram yönetim sorunu var demek doğru değil. Sorunun asıl kaynağı Sistem UI. Nisan güvenlik yamasından önce bu sorun da yoktu. Sistem UI ön belleği ve wipe cache sildikten sonra tekrar hata vermedi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar. Bu sıfırlama işlemini hangi menü üzerinden yaptınız. Ben bulamadım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anladım hocam, sizin güncellemeden sonraki sorunu hatırladım. Çözülmesine de sevindim. Mi 9t'deki gibi sanki 2 gb ram varmış hissi vermesin de 😅 neyse araştırıyorum bakalım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Keçecizade

    Selamlar. Bu sıfırlama işlemini hangi menü üzerinden yaptınız. Ben bulamadım.

    Hangisini soruyorsunuz? Sistem UI ise Ayarlar > Uygulamalar > Uygulamalarınız (sağında sıralama ikonuna dokunup Sistem uygulamalarını göster açık olacak) tamam dedikten sonra aramaya Sistem yazın. Sistem UI'yi bulun ve tıklayın. Altta Depolama seçeneğinden Önbelleği Temizle yaptıktan sonra cihazınızı yeniden başlatın.


    Wipe Cache silme işlemini soruyorsanız eğer; Telefonu tamamen kapatın ve Type-C USB kablosu ile açık bir PC'ye bağlantı yapın, telefonunuz kapalı iken. Daha sonra hemen Ses Açma ve Güç tuşlarına aynı anda basılı tutun Samsung yazısı gelene kadar. Recovery Menüsü gelecektir. Ses kısma tuşuna basarak Wipe Cache Delete kısmına gelip Güç Tuşu ile seçin, daha sonra Yes'i yine ses açma/kapama tuşlarından birine basarak seçin ve Güç tuşu ile onaylayın.


    DİKKAT!!! Wipe Cache kısmının altında veya üstünde Wipe Factory Reset vardır. Yanlışlıkla bunu seçerseniz telefonunuzdaki herşeyi silersiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jamiryov -- 17 Mayıs 2021; 15:8:50 >




  • Gençler A52 ile A72 arasındayım. Kasa açıklığı konusunda kendi araştırmalarımda bir problem göremedim. Kullananlar sizde var mı bir sıkıntı?

  • Jamiryov kullanıcısına yanıt

    Detaylı bilgi için Çok teşekkür ederim...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • astegon kullanıcısına yanıt
    A52 de olan kasa sorunu a72 de yok kardeşim. 1 aydır kullanıyorum sıfır sıkıntı, telefon akıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Gala72 G kullanıcısına yanıt
    whatsapp ve google duo uygulamalarinda görüntülü konuşmada karşı tarafa sesin bozuk, yer yer anlaşılmaz gitmesi gibi bir sorun yaşadınız mı hiç ? bu sorun hariç sıfır sıkıntı bizde de eşim kullanıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • dirtylive D kullanıcısına yanıt
    WhatsApp görüntülü konuşmada böyle bir sorunu yaşamadım. Yani sesin az geliyor, bozuk geliyor gibi bir şikayet gelmedi. Aksine ses çok yüksek geliyor kısıyorum genelde

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • @dirtylive dediği gibi bir sorun yaşıyor musunuz peki?

  • astegon kullanıcısına yanıt
    bizdeki yazılımsal gibi geliyor bana. video ve ses kaydı yaptım mikrofon kaynaklı bir sorun olsa orda da ses bozulmaları olurdu ama olmuyor.

    bizim görüşmelerde torun görme vs seanslari oldugu icin konusmalar cok kisi ile ve yuksek tonlarda oluyor acaba gurultu engelleme fln tarzi birsey aktif olup onu da tam beceremiyor mu diye dusunmedim degil suan 😅

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • dirtylive D kullanıcısına yanıt
    Yakında bir güncelleme gelir düzelir. Donanımsal bir sorun olma ihtimali yok bence dediğiniz gibi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • dirtylive D kullanıcısına yanıt

    Hocam whatsapp da duo da bandwidth optimizasyonu için ses, görüntü vb şeyleri sıkıştırarak gönderiyor. Büyük ihtimal çoklu konuşmalarda sıkıntı yaşıyorsunuz.


    Bireysel denediniz mi bilemiyorum.


    Bir de cihaza komple bir hard-reset atsanız diyorum.

  • Gala72 G kullanıcısına yanıt
    nekliyoruz simdilik zaten tam kapanma oncesi aldik cihazi servis vs sansimiz yoktu. artik guncelleme beklicez bakalim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • astegon kullanıcısına yanıt
    2 kisi arasindaki konusmalarda da yapiyor. ama mesela 2 telefonda da 2 ser kisi oluyor genelde ve yuksek sesle yogun bir sohbet ortami oluyor. o arada biz karsi tarafi net anlarken karsi tarafa bizim ses bi garip gidiyor. test amacli farkli odalarda daha sakin olarak da denedim. ara ara yapti yine bozulmayi cozemedik suan icin bakalim bekliyoruz guncellemeyi. hard reseti suan icin gozum kesmiyor acikcasi okadar veriyi yedekle geri yukle fln. guncellemeyle fln cozum gelmezse servise vermeden bir denerim sanirim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • güzel telefon ama çok para

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bildirim ışığı var mı cihazda?

  • waybe kullanıcısına yanıt

    Ben göremedim. Önceden de kullanmazdım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teknosada bugün gezerken gördümde A72 5100 tl den satılıyor düşünenler için bir bilgi paylaşayım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.