Şimdi Ara

Samsung, Galaxy Buds 3 Pro'daki kalite sorunları nedeniyle özür diledi: Para iadesi veya değişim hakkınız var

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
645
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Samsung, Galaxy Buds 3 Pro'daki kalite sorunları nedeniyle özür diledi: Para iadesi veya değişim hakkınız var
    Galaxy Buds 3 kulaklığı ön sipariş veren bazı kullanıcılar kulaklık ucunun yırtıldığını ve kulaklığın kullanılamaz hale geldiğini bildirdi. Samsung, Galaxy Buds 3’ü ön sipariş veren müşterilerine teşekkür ederek bazı ürünlerde ortaya çıkan kalite sorunları nedeniyle özür diledi. Marka, aynı zamanda bir tekrarın yaşanmaması vaadiyle ürün değişimi ve para iadesi planını paylaştı.



    Ayrıca Bkz.Samsung Galaxy Buds 3 Pro kalite sorunları nedeniyle ertelendi



    Samsung: Özür dileriz, değişim ya da para iadesi talebinde bulunabilirsiniz



    Samsung, “Satın aldığınız üründen rahatsızlık duymanız durumunda yakındaki bir servis merkezinden değişim veya para iadesi talebinde bulunabilirsiniz. Benzer şeylerin tekrarlanmaması için, kulaklığı satışa sunmadan önce tüm süreçleri dikkatlice kontrol ederek elimizden geleni yapacağız.” diyor.



    Galaxy Buds3 ve Buds3 Pro’yu satın alan kullanıcılar, kauçuktan yapılmış kulaklık uçlarının kalitesini beğenmediklerini, çekildiğinde yırtıldığını paylaşmışlardı. Samsung, daha sonra kulaklık ucunun bükülmemesi ve çıkarırken tırnakla tutulması gerektiğini belirten bir rehber yazı yayınlasa da bu sorun bir kere yaşanmış oldu. Kulaklığın ucundan yedek uçlar çıksa da farklı boyutlarda olduğundan tüketicilerin çoğu için bir önemi yok, değiştirmek tek çözüm.




    Kaynak:https://www.sammyfans.com/2024/07/22/samsung-apologized-over-galaxy-buds-3-pro-quality-issues/







  • Samsung şaşırtmıyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bir Samsung kılasiği.

  • Apple kopyalarken bu defa abartmışlar Düz çıkarmayı bilmiyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Samsung Türkiye'de böyle bir açıklama yok. Aksine yoğun ilgi varmış ondan gecikmeler olacakmış Agustos sonu filan kargolanacak ...


    Samsung, Galaxy Buds 3 Pro'daki kalite sorunları nedeniyle özür diledi: Para iadesi veya değişim hakkınız var

    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/159139456





    Samsung Newsroom Türkiye – Samsung hakkında en son haberler, en doğru bilgiler ve ilham verici hikayeler.





    Samsung Türkiye dünyaya meydan okuyor algılarla gerçeklere karşı üstelik sessizliğiyle bunu başarıyor sanıyor ...





  • smart1978 kullanıcısına yanıt

    Yeni ürünlere talep oldu mu ? Oldu ancak gecikmeler buds 3 pro bazında taleplerden ötürü değil tamamen kalite sorunları yüzünden oldu. Bugün sabah buds 3 pro ile ilgili mail geldi ve bende Samsung TR'yi telefonla arayıp sordum, açan kişinin ya bilgisi yoktu ya da salağa yatıyordu... Açık ve net bir şekilde bana sebep vermedi veremedi ancak yapacak bir şey yok. 30 Ağustos'a kadar bekleyeceğiz gibi görünüyor.

  • smart1978 kullanıcısına yanıt
    Bana, siparişi iptal etmiş olmama rağmen sabah mail atmışlar, teslimatınız gecikecek, özür dileriz diye. Yoğun talep falan bile yazmamışlar, size en azından bir bahane uydurmuşlar. Satışa çıksın, daha sonra satın almayı düşüneceğim tekrar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • "çıkarırken tırnakla tutulması gerektiğini belirten bir rehber yazı yayınlasa da"

    ceviri hatasi var, tam tersine tirnak kullanilmamasi gerektigi yaziyor, hem kaynakta hem de samsung'un ilgili yazisinda

  • Muhammed Taha Türk kullanıcısına yanıt

    Ben temkinliyim sonra alacağım. O paylaşım da başkasına adresini de vermiştim. Samsung Türkiye klasikleri ...


    Bilindik sorunları hatta Türkiye'de de forumdan bile aynı şikayetle gidenler var ve klişe ilk defa sizden duyuyoruz böyle bir sorunla gelen olmadı filan denir ... ALGI oyunları ile tüketiciyi kandırıyorlar.. Böyle Samsung a anlayacağı dilden de hareket etmek gerekir karma denge misali ...

  • eyuunal E kullanıcısına yanıt

    Merkez biliyordur telefondakiler veya canlı destektekiler SAmsung Türkiye ne derse ona . Samsung global de resmen ilan edilse kabul edilse kafalarını kuma gömerler. Olay budur ... İmaj meselesi bir hasassiyet Türkiye'de var ...




    Saçmalık her detayıyla.



    Bu yaklaşımlar sorunlar esasında her yıl vardır. Gerek çağrı merkezlerinde gerekse yetkili teknik servislerinde ... Politikaları yalan üzerine . Türkiye'ye özel ...



    Dünya da geçikmeden ötürü ekstra hediyeler yollanırdı bu sefer de gönül almaca mahiyetiyle bir hediye vs yok ! ... Kulaklık ufacık ucuz birşey diye ne versek filan düşünüyorlar ...

  • husnukiller H kullanıcısına yanıt
    chatgtp4 iyi çevirememişse demek.....

  • apple çakması yeni saatinde ne göreceğiz bakalım

  • Benim anlamadığım nokta nasıl kalite kontrol testi yapıyorlar yırtılıyormuş dağıt çalısanlarına kulansınlar birkaç ay sonra çalışanlar sana söyle zaten eksik yönlerini çokmu zor yani bunu yapmak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şuan sitesinde sipariş kısmı göstermiyor bozuk. Düzeldiğinde iptal edeceğim. Ve bir daha yeni Samsung ürünü satın almayacağım. Kulaklığınla ilgili problem olmuştur anlarım. 40 gün falan geciktirirsin anlarım. Ama bana bu kötü süreci yaşattığın için senden en az 2000-3000 liralık hediye veya çek beklerim. Vermezsen aç gözlü politikanı al başına çal der giderim.


    Bana geçenlerde atılan maile bakın.

    Değerli Müşterimiz,



    Samsung Galaxy Buds3 Pro siparişiniz için teşekkür ederiz.


    Cihazınızın teslimat tarihinin ertelenmek durumunda olduğunu üzülerek bildirmek isteriz. Bu gecikmeden kaynaklı yaşadığınız memnuniyetsizlik için özür dileriz.

    Bu şekilde ilerliyor mail. Kuru yazıyla özür neyi çözdü. Kocaman firmasın. Bu mudur karşılığı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sene2025 -- 24 Temmuz 2024; 2:47:16 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ben de zamanında Buds Live aldım. Sol kulaklıktan temassızlık kaynaklı hareket ettikçe sürekli tıkırtı sesi geliyor. Çok rahatsız edici. Ayrıca insanlar ile telefon konuşmasında karşıda ki kişi beni anlayamıyor. Kulaklık sadece müzik dinlemeye yarıyor. İlk çıktığında aldım. Bu sorunlar ike ilgili yetkili servise defalarca başvurdun. Sonuç, kulaklıklar sağlam ve hatasız deniyor. Cihaz ile kontrol ediliyormuş. Bizzat kulakta denemiyorlar. Ömrü billahi Samsung kulaklık almam, şahsen tavsiye etmem.

  • Gecikmeden ötürü bir hediye açıklaması yapıldı mı? 1 hafta neyse de 1 ay nedir yahu.

  • Freddy_Krueger_46 F kullanıcısına yanıt

    Geçtiğimiz yıllardaki gecikmelerde yapmışlardı ama forum tepkileri olunca yapmışlardı. Şimdi ne bir ana konu ne bir tepki yok.

  • Miralay kullanıcısına yanıt
    Başkana ulaş kısmından yazdım epeyce bakalım ne diyecekler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.