Şimdi Ara

Samsung Galaxy M30S [ANA KONU] (119. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.788
Cevap
38
Favori
162.827
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 117118119120121
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • alex mahone. kullanıcısına yanıt
    Bu cihazın son android update i 11. Android 11 e kadar bu işi hallederler diye düşünüyorum. Zaten android 11 de OneUI 3.0 a geçicek cihazlar. OneUI 3.0 da da arayüzde böyle hatalar olmaz diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kamerada foto çekiminde ve galeri açılmasında ciddi yavaşlık var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Navigasyon tuşları kapatinca çok kasıyor gibi geldi bana ben geri açtım navigasyon tuşlarını su an memnunum. Kasma gitti bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet kesinlikle navigasyon tuşlarını kapatınca telefon agirlasiyor. Evde 2 adet m30s var hem eşimde hem de kendimde. Ben navigasyon tuşlarını kapatıyorum diğerinde tuşlar açık. Bariz fark var iki telefon arasında, özellikle uygulama açıp kapatırken animasyonlar bende kasma yapabiliyor cok ufak ama hissediliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaşanan sorunları görünce iyiki de android 10 a geçmemişim diyorum. Benim telefonda bu sorunların hiçbiri olmadı çok şükür.
    Android 10 a geçiş bildirimide artık eskisi kadar gelmiyor ekrana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar, ukrayna romu kullananlar için geçen hafta bir güncelleme yayınlanmış. En düşük ekran parlaklık ayarı eskisi gibi yapılmış yani kısmışlar. Sonunda geceleri gözlerimiz kamaşmayacak ışıktan. Birde şebeke sorunu ile ilgili detaylar verilmiş güncelleme notlarında. Umarım arayüzde olan ufak tefek kasmalarıda hallederler sonraki güncellemelerde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem_23

    Arkadaşlar, ukrayna romu kullananlar için geçen hafta bir güncelleme yayınlanmış. En düşük ekran parlaklık ayarı eskisi gibi yapılmış yani kısmışlar. Sonunda geceleri gözlerimiz kamaşmayacak ışıktan. Birde şebeke sorunu ile ilgili detaylar verilmiş güncelleme notlarında. Umarım arayüzde olan ufak tefek kasmalarıda hallederler sonraki güncellemelerde.
    Keşke adaptif parlaklıktaki anlamsız saçmalama ve güneş altında dahi maximum parlaklığa çıkmaması da düzelse....
  • Arkadaşlar bu cihazda Android Auto yu kullanan var mı acaba? Güncelleme geldiğinde güncelliyoruz ama açamıyoruz uygulamayı. Bazı yorumlarda Türkiye'de desteklenmediği için kullanamadığımızı yazanlar olmuş. Kimiside artık Türkiye'de destekliyor kullanıyorum, sorun yok diyor. M30s de android auto yu arabada kullanan oldu mu? Videolar izledim çok pratik çok kolaylık sağlıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Ttürk Telekomda wifi arama özelliğini açtırdom müşteri hizmetlerinde şu an kullanıyorum wifi arama simgesi geldi telefona

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KRAMER25

    Arkadaşlar Ttürk Telekomda wifi arama özelliğini açtırdom müşteri hizmetlerinde şu an kullanıyorum wifi arama simgesi geldi telefona
    Hacam faturalımı yoksa faturasızmı hattınız. Faturasızda hep hata veriyordu volte vowifi en son denemelerde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Faturalı. Normalde wifi arama yazip 5555 e gondersim telefon uyumsuz diye mesaj geldi. Ben de müşteri hizmetlerni aradım m30s uyumlu cihazlarda gözükmesine rağmen kullanamıyorum dedim. Talep açtılar. 2 gün sonra wifi arama aktif hale geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KRAMER25

    Faturalı. Normalde wifi arama yazip 5555 e gondersim telefon uyumsuz diye mesaj geldi. Ben de müşteri hizmetlerni aradım m30s uyumlu cihazlarda gözükmesine rağmen kullanamıyorum dedim. Talep açtılar. 2 gün sonra wifi arama aktif hale geldi
    Hocam bizde durum aşağıdaki alıntı mesajdaki gibi malesef

    (Türk telekom faturasız hatlara volte geldi)

    Türk telekomun listesi hatalı. Bizim m30s destekliyor görünmesine rağmen hata mesajı geliyor. Müşteri hizmetleri ilk zamanlar aktif etmeye çalışıyorum gibi sözlerden sonra, telefon değişik bir cihaz(tuşlu telefon-yurt dışı telefon vs) görünüyor derken. Şimdilerde ise hep bakım çalışması yapıyoruz demeye başladılar.

    Yani telekoma geçmek isyeyen cazip teklifleri için geçsin derim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şahsen -- 6 Eylül 2020; 0:3:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şu an ben de volte wowifi tamamen aktif. Türk Telekom faturalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende türk telekom faturalıyım. Mesaj yollayınca cihazınız desteklemiyor diyordu. Müşteri hizmetlerine durumu anlatınca oluyorsa ben de arayayım da açtırayım o zaman. Teşekkürler bilgi için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cem_23 C kullanıcısına yanıt
    Mesaj ile halen desteklemiyor diyor lakin müşteri hizmetleri aktif hale getirdi şu an açık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KRAMER25

    Mesaj ile halen desteklemiyor diyor lakin müşteri hizmetleri aktif hale getirdi şu an açık
    Ben tekrar aradım müşteri hizmetlerini yine yapamadılar bu sefer bana da kayıt açtılar. Sms ile iletilecek dediler. Birde faturalı veya faturasız hat olma durumunda bişey farketmiyormuş. Beklemediyiz bakalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şahsen -- 7 Eylül 2020; 15:12:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şahsen Ş kullanıcısına yanıt
    İşleminiz başarılı bir şekilde sonlandılmıştır diye mesaj geldikten sonra wifi aramayı aç.sağ iste pil yüzdesinin yanonda işareti çıkarsa kullanabilirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KRAMER25 kullanıcısına yanıt
    Eyvallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet arkadaşlar Türk Telekom Vo Lte ve Vo Wifi maceram biraz önce şu numaranın (+905554441500) aramasıyla fiyasko ile sonuçlandı.

    Şaka gibiler. Arayan kadın volte için aramışsınız dedi. Evet volte ve vowifi için aramıştım dedim. Cihazınızın desteklemediğini görüyorum isterseniz hattınızı destekleyen cihazda aktif hale getirebilrsiniz dedi.
    Zaten destekleyen cihaz olsa sana ne ihtiyaç vardı ki zaten biliyoruz. Hem destek veriyorum diyorsun hem başka cihaza yönlendiriyorsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şahsen -- 9 Eylül 2020; 18:43:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 117118119120121
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.