Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY NOTE 8 [ANA KONU] (48. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
26.738
Cevap
185
Favori
1.599.773
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cihat.tezer kullanıcısına yanıt
    Sizin saglam cihaza bictiginiz degerden hasari dusmek kosuluyla ekrani kirik A7 2016 cihazi takasta kullanabilir miyim?



    Ekrani yaptirip takasta kullanmak istersem cihaz kac TL sayilir?



    Sirf bu nedenle Istanbula gelmeyi düşünüyorum ya da ricada bulunacagim es/dosttan fakat cevap almam gerekli.



    Magazaya bugun telefonla ulasamadim birkac kez aramama ragmen.



    Tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kmlb K kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle öneririm .ilk yıl üç defa ücretsiz onarım sağlıyor.

    Bir defa ekran kırma minimum 1400 tl sigorta 400 tl :) gerçekten sigorta hizmetini en düzgün bir şekilde alıyorsunuz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mbaydar76 kullanıcısına yanıt
    Note 2 almıyoruz efendim. Kusura bakmayın cevabım gecikti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jinjin kullanıcısına yanıt
    A710 cihazınızı sağlamsa 1100 tl ye kırıksa 1100ün %30 fiyatına sayıyoruz.



    Tamir ettirirseniz tabiki 1100 sayabiliriz ama o zamana saat kampanyası bitebilir. Ve saat kampanyası bittiğinde 500 tl aksesuar çeki vereceğiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihat.tezer

    A710 cihazınızı sağlamsa 1100 tl ye kırıksa 1100ün %30 fiyatına sayıyoruz.



    Tamir ettirirseniz tabiki 1100 sayabiliriz ama o zamana saat kampanyası bitebilir. Ve saat kampanyası bittiğinde 500 tl aksesuar çeki vereceğiz.

    Cihat bey note 5 takas kampanyasında telefonun kasası da cizikler olması değerini düşürüyor mu? Yoksa kırık olmaması ve çalışır olması yeterlimi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihat Bey bir çok Samsung bayiinde Türkçe dil desteği gelmesini bekliyoruz diyorlar ama siz Konsept mağazada olduğunuz için belki daha detaylı bilginiz vardır.

    Bixby'e Türkçe dil desteği gelecek mi ve gelecekse zamanı belli mi?
    Samsung Pay içinde aynı sorum geçerli.


    Birde son olarak hangi sigorta şirketi ile çalışıyorsunuz? Mersin'de oturduğum nednele shop.samsung.com'dan aldım ürünümü belirttiğiniz sigortayı internet aracılığıyla yaptırabiliyor muyum?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi twilight_flame -- 9 Eylül 2017; 2:2:12 >
  • @uiKSilveR @ kullanıcısına yanıt
    Telefonun çalışır vaziyette olması

    Kırık çıkık çatlak olmaması

    Eksik parçasının olmaması

    Ekran yanması olmaması



    Benim telefonu değerinde almam için yeterli.



    İki çeşit fiyatlandırmam var.



    Saydığım kriterlere uyan cihaz değerinde, değilse %30 değerinde..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihat.tezer

    Telefonun çalışır vaziyette olması

    Kırık çıkık çatlak olmaması

    Eksik parçasının olmaması

    Ekran yanması olmaması



    Benim telefonu değerinde almam için yeterli.



    İki çeşit fiyatlandırmam var.



    Saydığım kriterlere uyan cihaz değerinde, değilse %30 değerinde..

    Cihat bey sakaryadayım.Gelmeden once cıhazın butun resımlerını maıl adresınıze atayım.Siz yine bir bakın ona göre saat kampanyasıda bıtmeden yarın magazınıza gelmek istiyorum
  • twilight_flame kullanıcısına yanıt
    Öncelikle sigorta mağazamıza özel bu sebeple metten yaptıramıyorsunuz.



    Bixby e türkçe dil desteğinin gelmesini yılbaşı olarak biliyoruz. Samsung paye de az kaldı :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @uiKSilveR @ kullanıcısına yanıt
    Yarın sabah 10 da mağazada olacağım. Saat kampanyasının son günü olabilir . Sabah 10a kadar atarsanız sizi bilgilendiririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihat.tezer

    Yarın sabah 10 da mağazada olacağım. Saat kampanyasının son günü olabilir . Sabah 10a kadar atarsanız sizi bilgilendiririm.

    Cıhat bey verdıgınız maıl adresıne saat 10 kadar atacagım ozaman
  • Revolutions kullanıcısına yanıt
    Netten sipariş iptali hakkında bilgim yok ama yarın sabah 10 akşam 6 mağazadayım yardımcı olmaya çalışırım. ( yarın baya baya donanımhaber günü olacak gibi ) :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mbaydar76 kullanıcısına yanıt
    Note 2 malesef almıyoruz. Geldiğinizde beni sorun yardımcı olmaya çalışırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihat.tezer

    Note 2 malesef almıyoruz. Geldiğinizde beni sorun yardımcı olmaya çalışırım.

    Cihat bey 5 dk ıcınde resımlerı yolluyorum bır bakarmısınız hemen ona gore sabah yola cıkayım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihat.tezer

    Yarın sabah 10 da mağazada olacağım. Saat kampanyasının son günü olabilir . Sabah 10a kadar atarsanız sizi bilgilendiririm.

    saat bittiğinde, 500 liralık hediye çekini direk telefon fiyatına uygulayabilme gibi bir olanak sağlarsanız, belki saat kadar olmasa bile ilgiyi diri tutabilirsiniz, kolay gelsin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sevgili @ilhanergincan ile Emaar Samsung'a gittiğimiz de mağaza müdürü Canan hanım, detaylıca şöyle anlattı kaskoyu ve aklımda kalanlardan sizinle paylaşayım izninizle.
    Bu arada ben de bugüne kadar bu tarz kasko olayına karşı idim ki anlatılanlardan sonra ne yalan diyim ikna olmamak elde değildi kendi adıma.

    - Kasko süresi 2 sene. İlk sene toplamda 3 defa ekran kırılması da dahil ücretsiz tamir ki aynı gün tamir edilemiyor ise ücretsiz telefon desteği ile müşteri memnuniyeti.
    İkinci sene ise 2 yıllık telefonun norma garanti süresine ek olarak 1 sene daha uzatma ki toparlayacak olursak ilk sene için 3 kere kırılmaya karşı tam tamir hizmeti ve toplamda 3 yıllık cihaz garantisi.

    - Ak sigorta ile yapılan özel anlaşma gereği, telefonunuz başına kırılma vs de dahil herhangi bir şey geldiği zaman, telefonu alıp Emaar Samsung'a geliyor ve onların eşliğinde Ak Sigortayı arayıp, sigorta şirketinin vereceği
    bir refarans numarasını (ya da benzeri bir kodu, aklımda kaldığı kadarı ile) Samsung Emaar'da ki teknik arkadaşa iletiyorsunuz ve tüm işlem bu şekilde hemen sonlanıyor.
    Telefonunuz en hızlı şekilde ki bu da aynı gün içerisinde, olur da farklı parça vs. gibi tedarik gerektiriyor ise size idareten bir telefon verilerek en kısa süre de yine tamir edilerek teslim ediliyor.

    - Bu deneyimin fiyatı 399 TL ve sadece Samsung Emaar'a özel, sadece Emaar Samsung'a giderek yaptırılması gereken bir kasko hizmeti.

    - Ön sipariş ile de telefonu satın alsanız, siz telefonunuzu teslim alacağınız güne kadar işlemler tamamlanıp, telefonun teslim tarihinde başlayacak şekilde sigortanız devreye giriyor.

    - Telefonun kullanılmaz halde olacağı durumlarda ise geri ödeme olarak, aklımda kaldığı kadarı ile % 80 cihaz bedeli tarafınıza ödeniyor.

    Evet, bugüne kadar ki hizmetler kandırmaca üzerine idi ve kasko hizmetini veren firma, kendi istediği yere telefonu tamir ettirip, çoğu zamanda bu nedenle komple o cihaz ya da tamir gören kısmı Samsung tarafından garanti dışı bırakılıyordu.
    Ama bu hizmeti Samsung Emaar kendi verdiği için ve teknik servisi de kendine ait olduğundan her şey aynı ağ içerisinde gerçekleşiyor ve bu da bana açıkçası güven verdi.

    Umarım söylenen ile yapılan bir olur ve en azından böyle pahalı bir ürünü kullanırken her ne kadar tedbir alsak da doğabilecek sorunlarda mağduriyetimizi giderecek böyle bir hizmet ile kafamız rahat olur.

    Saygılarımla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IRoN -- 9 Eylül 2017; 2:40:24 >




  • IRoN kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle anlatıldığı gibi bire bir doğrudur.



    31mayıstan beri bu hizmete şahit oldum.



    Gerçekten öneririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Malesef bu karar mağaza yönetimine bağlı değil. Samsung a bağlı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jinjin kullanıcısına yanıt
    cihat.tezer kullanıcısına yanıt
    Gec saate rağmen cevap verdiginiz icin tesekkur ederim. Az once Note 5 cihazimi iceren konuda mail attim size, A710 pek avantajli olmuyor benim icin. Umarim yarin telefonda gorusme sansimiz olur. Tekrar teşekkürler

    @cihat.tezer



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jinjin -- 9 Eylül 2017; 2:57:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam öncelikle cevaplarınız için teşekkür ederim.

    Son olarak birşey sormak istiyorum, mesela ben shop.samsung.com'dan aldım, Emaar Mağazasından yarın itibariyle son olabilir anladığım kadarıyla saat kampanyası, saat kampanyası ile birlikte satın alabiliyor muyum? (Mersin'de yaşıyorum, İstanbul'a gelmem ne yazık ki mümkün değil)


    Alabiliyorsam ödeme seçenekleri nelerdir, prosedür tam olarak nedir acaba?
  • 
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.