Merhaba arkadaşlar, Başımdan geçen olayı anlatmak istiyorum ve fikrinizi almak istiyorum. 10.06.2013 tarihinde 1.5 sene önce aldığım Samsung Galaxy S2 cep telefonum kendiliğinden kapandı ve servise gönderdim. Garanti süresi hala devam ediyor. Servise verirken 2 adet sorun belirttim. 1. telefonun açılmaması, 2. ise orta tuşunun bazen basmıyor olması. 11 iş günü sonra bana mesaj geldi tamir tamamlandı diye almaya gittim. Anakartı değiştirmişler telefon açılıyordu ancak ben bir de home tuşu basmadığını söylemiştim ona dokunmamışlar bile. Bende telefonu bu şekilde teslim almayacağımı o sorunu da formumda belirttiğimi söyledim, önce bana tamam yeni kayıt açarız 10 güne parça gelir yapar veririz dendi kabul etmedim. Sonra telefonu al git parça gelince arayalım seni getir hemen yapalım verelim dedi onu da kabul etmedım. Genel merkez ve servis arasında 1,5 saat konuşma, bağırş çağırış yaşadım ve sonunda servis fişini imzalamadan geri aldılar telefonu. Merkezi çıktıktan sonra tekrar aradım tamir tamamlanmış gözüküyor mu diye. İptal edilmiş işlem dedi hangi işlemin iptal edildiğine dair en ufak bir fikrim yok dedim, bu geçen 10 günlük süre silinmiş mi dedim hayır dedi ama telefonda ki adamda sinirli sinirli konuşuyordu. Yasal olan 20 iş günü içerisinde tamamlanmazsa değişim hakkım olacağından dolayı, sizce kaydı değiştirebilirler mi? Eğer önümüzdeki hafta cumaya kadar telefon yapılmazsa bu süre doluyor. Muhtemelen yapılacaktır o güne kadar ancak sürenin geçmesi durumunda izlemem gereken yol hakkında bilgi verebilecek olan varsa sevinirim
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme