Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY S23/S23+ [ANA KONU] (2007. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
40.259
Cevap
723
Favori
2.479.220
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
150 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 20052006200720082009
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BlackLead kullanıcısına yanıt
    SAMSUNG GALAXY S23/S23+ [ANA KONU]

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • DaRK_KniGHT_ kullanıcısına yanıt

    Hayır kablolu bile baglanmıyor. Ama eski telefonum S23U ile kabloyu taktıgımda aracıma otomatik olarak android auto acılıyordu. Bunda hiçbir sey olmuyor, sadece BT ile baglantı kurabiliyorum. Nissan Juke aracım da var. Ona da bağladığımda aynı problem ile karşılaşıyorum. Telefonun android auto sunun çalışmaması çok saçma :)

  • Heyea kullanıcısına yanıt

    Konum doğruluğu ayarında wi-fi taraması ayarını kontrol eder misiniz? Eğer o kapalıysa wi-fi'yı otomatik açıp kapatma modu çalışmıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • desx kullanıcısına yanıt

    Açık hocam şimdi baktım. Rutinler kısmında bir problem var bence. Silip yeniden yapsam da istediğim verimi alamıyorum eskisi gibi.

  • Paylaştığınız bu deneyiminiz sayesinde ben otomatik wi-fi bağlantı problemimi giderdim. Teşekkürler.

  • OneUI 7 S23 serisi için ne zaman kullanıma sunulur? Bir de S25 serisi için fiyat tahmininiz nedir? Ben S25 i 50 binden, S25+ ı 60 binden S25 Ultrayı 75 binden satışa sunarlar diye bekliyorum. S25+ a geçmeyi düşünüyorum. S23+ ı 21 binden sayıyor, üstüne takas desteğiydi falandır eklersen 8+5 falan 34 yapıyor. Üstüne 26 bin ödemeyle S25+ sahibi oluruz diye düşünüyorum. Umarım güzel bir şeyler yaparlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • cem_23 C kullanıcısına yanıt

    s23 e beta gelmeyecek tam sürüm de şubatta gelir muhtemelen

  • tghyffa T kullanıcısına yanıt
    Beta önemli değil tam sürüm şubata gelirse iyi olur. Ben marta sarkar diye düşünmüştüm.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu mesajı attığımda bana abuk subuk cevap veren arkadaşlara ithafen gelsin. Telefon 15 Şubat 2023'te alındı. O tarihten beri aynı cihazı kullanıyorum.

    SAMSUNG GALAXY S23/S23+ [ANA KONU]
  • 18yusuf 1 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle deneyimlerime karşılık önceki yazdığınız mesaja cevap vereyim. "%8 den hızlı bir şekilde %4 e düştü ve anında kapandı" yazmışsınız. Samsung kullananlar bilirler ki, %10 un altında cihazın şarjı ekstra hızlı gider. Özellikle son şarja takın uyarısını verdikten sonra (%5 e düşünce) %1 e düşüp ardından kapanması belki 2-3 dakikayı bile bulmayabilir. Pıt pıt düşer saniye gibi. Genelde yaşanan senaryo böyledir. Bu cihazınızda sorun olduğu anlamına gelmez.

    Eğer siz hali hazırda minimum bazda söylüyorum 5,5-6 saat ekran süresi alamıyorsanız pilinizde problem vardır. Kendim S23+ kullanıyorum. Genelde aldığım süreler 7-8 saat civarı. Çok çok zorlasam 9 saata belki çıkar. İlk çıktığında aldığımda 10 saat 11 saatleri görmüşlüğüm bile var. Tabi ki 2 yıl oldu alalı belirli bir ömür var. İlk günki performansı bekleyemeyiz. Düşüşleri normal kabul ediyorum.

    Bir de her ne kadar işlemci bataryada verimli olsa da icabında 3900 mAh pil kapasitesi var. Çokta üstünü beklememek lazım. O yüzden üzülmemek adına düz modelden çok plus veya ultra model öneriyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • cem_23 C kullanıcısına yanıt
    Hocam eyvallah da bunu çok müşkül bir durumda da öğrenebilirdim. Samsung kullananlar bilir ne demek? Bu durum kabul edilebilir gelmiyor bana. Belli bir senenin modelinden bahsetmiyoruz.

    Yanlış görmediysem S20 zamanlarından beri, hatta belki daha eskilerden beri var olan bir sorun gibi görünüyor. Huawei, LG ve Xiaomi telefonlar kullandım, hiçbirinde pil ile alakalı böyle bir saçmalık yaşadığımı hatırlamıyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, Aralık güncellemesini yapan var mı acaba? Bana gelmiş henüz güncellemedim. Özellikle pil durumu nasıl?

  • 18yusuf 1 kullanıcısına yanıt
    Hocam bu kullandığım diğer samsung larda da olan normal bir durum. %10 a kadar inmesi normaldir. Sorun bir nebze %10 da da başlamıyor. Özellikle %5 e inince %5 den %1 e inmesi bazen saniyeleri alıyor. Bunun esprisini kıyaslama videolarında çok yapıyorlar.

    Diğer marka modellerde böyle bir pil tüketimi yok. Neden böyle bir kullanım sunmuşlar bilmiyorum. Sonuç olarak cihazım pil olarak bana vaadedileni veriyor. Bu durumu çokta önemsemiyorum.

    Zaten %15 in altında da çok fazla kullanmamak lazım pil hücrelerine zarar vermemek adına. Özellikle cihazın pilini %1 gibi kritik seviyelere indirip kapanmaya zorlanmak pil için ekstra zararlı bir davranıştır.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 18yusuf 1 kullanıcısına yanıt
    Bu hangi program?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • rogzoidre kullanıcısına yanıt

    Samsung tutor üzerinden telefonla müşteri temsilcisine bağlanıyorsunuz pil sağlığımı öğrenmek istiyorum diyorsunuz sonra o size kod veriyor tutora giriyorsunuz bağlanıp bu çıktıyı veriyor size


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cem_23 C kullanıcısına yanıt
    Hocam bu durumu böyle kabul etmek Steve Jobs'ın "telefonu yanlış tutuyorsunuz" muhabbeti gibi bir şey. Samsung telefonların böyle bir sorunu var dersiniz, bunu bilerek alırsınız, bu başka bir şey. Ama kesinlikle normal değil.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 18yusuf 1 kullanıcısına yanıt
    Yani bu durum sonuç olarak var olan ve kişiye göre tercih olabilecek bir konu. Ben bunu bir "sorun" olarak görmüyorum. Tabi ki olmamasını isterim ama günün sonunda totale baktığımızda S23+ ile 7-8 saat ekran süresi alıyorum. Bu da benim için yeterli. Eğer ki elimdeki cihazla 3-4 saat ekran süresi alsam o zaman sorun ederdim.

    Eğer ki bu problemden rahatsız oluyorsanız tercih etmezsiniz, tercihinizi farklı marka modelden yapabilirsiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • cem_23 C kullanıcısına yanıt

    marta kalmaz ocak 22 de s25 ile tanıtılacak bi ihtimal ocak sonuna gelir ama muhtemelen şubatı bulur

  • Devotion kullanıcısına yanıt

    Ben yaptım. Sadece güvenlik güncelllemesi. Ufak tefek düzeltmeler var deniyor.

  • İyi günler, S23+ telefonumun bataryasını yenilemek istiyorum. Şubatta garantim doluyor o süreye kadar ücretsiz değiştirme hakkım var mı? Eğer ücretliyse de iyi işçiliği olan servis öneriniz var mı İstanbul içi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 20052006200720082009
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.