Şimdi Ara

Samsung Galaxy S25 / S25+ [ANA KONU] - %15 İndirim Detayları İlk Mesajda (253. sayfa)

9 Kayıtlı Üye (4 Mobil) ve 12 Misafir (1 Mobil) - 16 Masaüstü5 Mobil1 Android
5 sn
5.440
Cevap
211
Favori
239.580
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
23 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
69. Sırada  bugün en iyi #5
Sayfa: önceki 251252253254255
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Samsung mesajları bulamadım storeda paylaşabilirmisiniz tekrar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Jamiryov kullanıcısına yanıt
    Ben S24 Plus ta beta3 kullanmıştım oda 1 Ocak tı bizdeki onun bi tık iyisi gibi o yüzden beta4 gibi dedim ama güvenlik güncellemesi eski Aralık mı kaldı ,haftaya Şubat güncellemesi gelecek onunla veya Mart güncellemesi ile final olur herhalde..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • no_Antijen kullanıcısına yanıt
    https://apps.samsung.com/appquery/appDetail.as?appId=com.samsung.android.messaging&cId=000008006129

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bugün eksiksiz şekilde hepsi geldi düz s25


    Samsung Galaxy S25 / S25+ [ANA KONU] - %15 İndirim Detayları İlk Mesajda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kral012 K kullanıcısına yanıt

    Gözünüz aydın en çok sizin cihazın gelmesine sevindim. Güzel günlerde kullanın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • draqpit42 kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkür ederim hocam, sıkıntılı bir süreç olsada herkese cihazı hayırlı olsun

  • kral012 K kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun hocam. Aynı sıkıntının değişik versiyonlarını yaşamış biri olarak adınıza sevindim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kral012 K kullanıcısına yanıt

    Rezilsin Samsung


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ctrl-alt-delete kullanıcısına yanıt
    Konu çok aktif RAM Plus ile ilgili; zamanında Reddit'te gördüğüm bir paylaşımı bu vesileyle paylaşmak isterim, belki hepimiz için farklı bir bakış açısı olur.

    reddit
    PurelyOxified's comment on "A guide to RAM Plus."
    https://www.reddit.com/r/oneui/comments/1geuzag/comment/lugh5tw/?context=3

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Resurrectionn R kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirme için teşekkürler hocam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tayfunekinn T kullanıcısına yanıt
    O konu da bilgim yok hocam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ctrl-alt-delete kullanıcısına yanıt
    Rica ederim hocam, bu vesileyle yeni cihazınız hayırlı olsun. Deneyimlerini paylaşan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar, Samsung Türkiye alenen yalancı ve dolandırıcı bir firma. 31 ocak Şubat'ta sipariş verdim ve lansman kodunu girdim. Sipariş verirken sepette görünen kablosuz şarj cihazı ve SmartTag 2, ödeme yaptıktan sonra kayboldu. Bunun üzerine 1 Şubat'ta müşteri hizmetlerini arayıp durumu bildirdim. Dedim ki, böyle böyle lansman hediyelerini göndermeyecekseniz ürünü iade edeceğim. "Bir gün bekleyin, cihazı açmayın. Size geri dönüş yaparlar, ona göre cihazı iade eder veya kullanırsınız" dediler. Ben de bir gün bekledim, cihazın kutusunu açmadım. Ertesi gün geri dönüş olmayınca ben tekrar aradım. Müşteri hizmetlerinden görüştüğüm bayan, hediyelerin gönderileceği bilgisini açtığınız kayıta not olarak eklendiğini söyledi. Aynı günün akşamı Samsun'dan bir beyefendi arayıp aynı şeyleri söyledi. Hediyelerin telefonla gönderileceği bilgisini verdi. Bunun üzerine kablosuz şarj cihazını kesin gönderecek misiniz? diye de özellikle sordum. Ben de cihazı açtım, kullanmaya başladım ve eski cihazımı da sattım.

    Sonraki hafta bu konuyla ilgili arayan soran olmadığı için tekrar müşteri hizmetlerini aradım. Durumu tekrar anlattım; ürünü ne zaman yollanacağı hakkında bilgi almak için. 2. kayıt açıldı, geri dönüş yapan olmadı; tekrar ben aradım, size bilgi verilmiş denildi ama arayan soran olmadı. Aynı şekilde ürünün yollanacağı söylendi. Aradan bir iki gün daha geçti, tekrar aradım müşteri hizmetlerini. Bir kargo bilgisi ya da tarih verin, devamlı arayıp duruyorum. Neyse, 3. kez kayıt açtırdım. Bu hafta içi kargo yapılacak bilgisi verildi. Şimdi aradılar; lansman kodu girilmediği için kablosuz şarj cihazını göndermeyeceklerini söylediler. Dedim ki, siz beni aradınız, ürünlerin telefonla birlikte gönderileceği söylediniz; onun üstüne iki kayıt açıp bu hafta içi kargo yapılacağını bilgisini vermediniz mi? Siz dolandırıcı mısınız o zaman? Telefonu bana neden açtırdınız, dedim. Sizin yüzünüzden eski telefonumu da sattım, dedim. Koskoca Samsung alenen dolandırıcılık yaptı. Uzun yazdım, okuyan olur mu bilemem.

    Benim burada hakkımın yenildiğini düşünüyorum. Paramı verip şarj aleti alırım hiç sorun değil. 64 bin TL para vermişim, bir şarj aleti çok şükür koymaz bana. Bu firmanın söyledikleri yalanları herkesin okumasını istedim. Samsung Türkiye alenen yalan beyanlarda bulunup, insanları mağdur ediyor. Zamanınızı aldığım için herkesten özür dilerim. Tek isteğim kimsenin bir daha böyle bir durumla karşılaşmaması.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FuXiN -- 15 Şubat 2025; 21:11:37 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • kral012 K kullanıcısına yanıt
    Sonunda. 🥰🥰
    Güle güle kullanın.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Resurrectionn R kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam. Çok daha iyileri sizin olsun. İyi forumlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • FuXiN kullanıcısına yanıt

    Görüşme kayıtlarının firmadan alınarak incelenmesine rızanız olduğunu belirterek thh başvuru yapın. Hakkınızı alırsınız.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MzBag kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirme için Teşekkürler hocam bunu her yere yazacağım ki Samsung Türkiye nasıl bir yer herkes bilsin 🙏

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba ,


    Sipariş durumu Kargo bekleniyor/Gönderilmeye hazır oldu.

    Ancak teslim tarihi ayın 18'inden 25'ine çekildi.


    Sizce PZT günü kargolanır mı ?

  • hipertansiyon_ H kullanıcısına yanıt

    25'i kargolarlar bence. Bende 19 şubat yazıyor, 19 şubatta kargolayacağız dediler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pazartesi iptal ettiğim siparisi persembe saat 14 gibi dayanamayıp yine verdim dün kargoya verildi bugun teslim edildi. 128 gb gümüş. Iyiki de iptal etmişim sanirim süreç hızla sonuçlandı.

    İlk izlenimim s24 sonrasi kullanim hissi cidden cok hos olmus onu ui 7 ile. Tasarım olarak s24 ekran kenarları daha küttü s25te hafif yuvarlatilmis daha güzel böyle.
    Easy cepten henuz mesaj gelmedi.

    Herkes için güzel günlerde kullanim diliyorum :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tycoon00 -- 15 Şubat 2025; 14:33:2 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 251252253254255
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.