Şimdi Ara

Samsung Galaxy S25 Ultra [ANA KONU] (479. sayfa)

5 sn
9.779
Cevap
283
Favori
312.978
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
26 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
1. Sırada  bugün en iyi #1
Sayfa: önceki 477478479480481
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • optimus95 kullanıcısına yanıt

    Nereden aldınız? TR'de gerçekten kapalı kutu satan güvenilir yer var mı?


  • samsung tr
    65W Üçlü Güç Adaptörü Trio Siyah | Samsung Türkiye
    https://www.samsung.com/tr/mobile-accessories/65w-power-adapter-trio-black-ep-t6530nbegww/


    5A kablo ve şarj adaptörü olarak bu iki ürünü düşünüyorum. Nasıl olur arkadaşlar? Adaptörü öneren çok kişi oldu ama kabloyu bilmiyorum, yorumları da pek parlak değil Samsung'un kendi sayfasında.





  • Qauze Q kullanıcısına yanıt
    Siz samsumg servisinde çalıştım demiştiniz orijinal adaptör kablo sizce çok önemli mi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Prfssr kullanıcısına yanıt
    Yurdışından alın gidince, çok uygun fiyata satıyorlar heryerde. Saf Android olayı herkese göre değil ama, bazı detaylara bakınca Samsung çok çok önde arayüzde kullanım kolaylığı açısından

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Prfssr kullanıcısına yanıt
    var yd kayıtlı şekilde tr ye getirip satıyorlar ama 128 GB hafızalı daha yüksek hafızalı görmedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caryting -- 31 Ocak 2025; 15:14:8 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • saitates kullanıcısına yanıt

    Custom romla saf Android kurulabiliyor. Zaman geçince geliştiriciler çıkarıyor. Hem root ta isteğe bağlı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • blackcemre kullanıcısına yanıt

    siyah renk özelinde böyle bir durum var gibi sanki, mavi renk sipariş eden bir arkadaş için 11 şubat olarak görünüyor hala kargo tarihi. biraz şanssızlık olacak benimkisi sanırım, umarım daha önce verirler kargoya.

  • Qauze Q kullanıcısına yanıt
    Çok çok teşekkür ederim :) zaten servisin ilk söylediği şey böyle bir hata kodu gördükleriydi, ona istinaden farklı bir adaptör vs kullanıp kullanmadığımı sordular. Artık cihazı da gönül rahatlığı ile satabilirim. Donanımsal hiçbir sıkıntı görünmüyor olsa anlaşılırdı dediler. Yarın öğlen herşey full netleşir. Gerçi anlık ve geçici birşey olduğu aşikar ama 1 yıllık anılarıma mal oldu.... yazık oldu. Benim hatam kabul ediyorum yedeklerimi almalıydım. Ders oldu. Kervana tekrar katılmak güzel ;)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kod u olan varsa özelden yazabilirmi sipariş vermeden son kez sormak istedim

  • saitates kullanıcısına yanıt
    Ya Samsung yazılımı gibi hiçbir yerde bulamazsın valla yazılımı iyi olmasa Samsungun yüzüne bakmam vazgeçemiyorum şu muhteşem yazılımından

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • blackcemre kullanıcısına yanıt

    GaN özelliği tam olarak ne oluyor acaba hocam?

  • Heisenberg58 kullanıcısına yanıt
    Sanırım çok çok önemli :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prfssr

    Ben de incelemelerde hep buna dikkat ettim çözülmüş gibi. 8 bit olsa da çözebilirler. Biri reddit'te S9 Plus telefonunu atmış hiç banding yok demek ki yapılabiliyor.

    Kapsamlı bakalım. Şahsen kim ilk alırsa bu tür detaylara da bakmalı.

  • caryting C kullanıcısına yanıt
    Kayıt istemiyorum hocam. İki fiziksel sim varsa zaten 4+4 yeterli.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Heisenberg58

    Siz samsumg servisinde çalıştım demiştiniz orijinal adaptör kablo sizce çok önemli mi

    Direkt olarak evet kesinlikle zararlıdır diyemem, zira bunu dayandırabilecek net bir bilgim yok. Ama çalıştığım dönemde (ki 4 sene Samsung Mecidiyeköy servisinde çalıştım, yolu düşen olduysa tanışmış dahi olabiliriz) kullandığımız test uygulamasında net bir şekilde orijinal olmayan şarj aleti kullanımı gibi bir uyarıyla karşılaşabiliyordum.


    Ben şahsi düşüncem bu kadar yüksek meblağlar verdiğimiz cihazlarda şarj adaptörü veya kablosu tarafında tasarrufa kaçmamak olacaktır. En basitinden bir kaç defa telefonun şarj esnasında yanmış olduğunu söyleyen müşterilerden istediğimiz ilk şey şarj esnasında hasar görmüş şarj aleti ve kablosunu da getirmelerini istemek oluyor. Küçük bir ihtimal bu dediğim ama böyle bir durumda şirket orijinal şarj cihazı haricinde destek sağlamıyor.





  • Prfssr kullanıcısına yanıt
    ikinci tel olarak mı kullanacaksınız?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • caryting C kullanıcısına yanıt

    Evet hocam ondan kayıt vs gerek yok. Ücretleri biraz daha uygun olsa aslında iyi olurdu. İspanya'dan tax free şekilde bir bakayım.

  • Prfssr kullanıcısına yanıt
    tr ye getiren satıcılar kayıtsız olarak da satıyorlar bence onlardan birine bakın uygun fiyata alırsınız

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Prfssr kullanıcısına yanıt
    Kayıt işlemini 15-20 usd arasında yapıyorlar. İspanya'da geçen hafta pro vers3itonu 800€ civarındaydı, daha uygunada bulursunuz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • caryting C kullanıcısına yanıt
    Ona bakmadim trde satisi yok. Yurtdisi alinca da imei sorunu var iste. Imei yuzunden tr 23+ aldim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 477478479480481
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.