Şimdi Ara

Samsung Galaxy SII Ekran Sorunu - Sol Kısımda Sarımtırak Görünüm

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.004
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    30 Ağustos 2011 bayramın ilk günü akşama doğru büyük umutlarla almış olduğum SGSII cihazımda, daha ekran koruyucu jelatinini bile çıkartmadan ekranın sol tarafının sarımtrak olduğunu farkettim. Ertesi sabah cihazı aldığım firmaya geri götürdüm ancak kendilerinin konu hakkında birşey yapamayacaklarını ve servise götürmem gerektiğini söylediler. Tüm ısrarlarıma rağmen sonuç değişmedi. Bayramdan sonra Cuma günü Başarı Servis Kadıköy çalışıyordu ve cihazla birlikte oraya gittim. Yenisi ile değişim talep edecektim ama bu sefer de bakmadan alacağım için ölü piksel sorunundan korktuğum ve 5 ölü piksele kadar da garanti dışı olacağından para iadesi talep ettim.

    Bu sorunu gözlemleyebilmek için, ekran parlaklığını 0(Sıfır)'a getirip, arka planı beyaz veya gri tonlarda düz bir renk ile kaplamak gerekiyor. LCD Test için *#0*# tuşlayabilirsiniz. Bu tarz mobil cihazlar çok fazla pil tükettiği için çoğunlukta ekran parlaklığını tamamen kapalı kullanmak gerekecek ve bu sarımtrak lekenin vereceği rahatsızlık ile yaşamak zorunda kalacağız. Bana göre bu kadar parayı yatırdığımız bir cihaz için kabul edilebilecek bir durum değil.

    Bu sorun acaba diğer SGSII kullanan arkadaşlarda mevcut mu? SGSII sahipleri kendi telefonlarını dikkatlice bu şekilde inceleyebilirler mi? İnternetten yurtdışında bir çok kişinin aynı sorunu yaşadığını okudum. Ancak tüm araştırmalarıma rağmen Türkiye'de bu sorunu yaşayan birisini henüz bulamadım. Acaba ilk talihli ben miyim diye düşündüm. Bir arkadaşımla beraber aldık aynı cihazı, onda önemsenmeyecek derecede çok çok hafif vardı aynı sorun. Ama kabullenilemeyecek derecede değildi.

    Konuya destek olan tüm arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim,

    Saygılarımla,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tunjaii -- 4 Eylül 2011; 3:25:07 >







  • geçmiş olsun. bu hataları nasıl yapıyor samsung anlamak mümkün değil ama işte biraz da şans işi sanırım inşallah iade yaparlar.
  • bende almadan önce okudum bunları ve aldım şuan bir sıkıntı yok umarımda çıkmaz, sizin sorunda çözülürse tadından yenmez bu telefon.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emekkk -- 4 Eylül 2011; 1:07:35 >
  • işlemci hızları eskisi gibi değil yüksek ekranla işlemcinin arasında kalan bir tabaka var çok ısındığında onun rengi çıkıyor veya tutkaldan kaynaklanıyor yapıştırıcıdan yani ben lg optimus 2x kullanıyorum aynısı bendede var çok ısınınca ekran kenarlardan sararıyor bu böyle ve kabul ettik :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emekkk

    bende almadan önce okudum bunları ve aldım şuan bir sıkıntı yok umarımda çıkmaz, sizin sorunda çözülürse tadından yenmez bu telefon.


    Telefon gerçekten muhteşem, ona söz söylenmez. Arkadaşım ile beraber almıştık. Baya bi inceledik, telefon adeta büyülüyor insanı.
    Ama onlarca insanın yaşadığı bu sıkıntı nedeniyle Samsung'a ne diyeceğimi bilemiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridvan79

    işlemci hızları eskisi gibi değil yüksek ekranla işlemcinin arasında kalan bir tabaka var çok ısındığında onun rengi çıkıyor veya tutkaldan kaynaklanıyor yapıştırıcıdan yani ben lg optimus 2x kullanıyorum aynısı bendede var çok ısınınca ekran kenarlardan sararıyor bu böyle ve kabul ettik :))


    Bence SGSII deki durum ısınma ile ilgili değil. Bu telefondan iki adet aldık. İkisini karşılaştırdık yan yana. Arkadaşımın cihazında böyle bir problem yok, benimki bariz belli ediyordu kendini. Servis aynı gün incelemiş "hata bulunmadı" şeklinde sonuçlandırmış, bu akşam gördüm. Henüz servisin ismini vermeyeceğim ama yazıklar olsun diyorum. Tespit edebilmek için tüm detay bilgiyi verdim ama bu kadar ilgilenmişler. Bu problemi sağlıklı bir gözün görmemesi mümkün değil. Bana ayıplı olarak sattıkları bu cihazı iade edene kadar gerekirse hukuki tüm yollara başvuracağım.




  • dostum en düşük parlaklıkta tum renklerde en az 10 dk inceledim bende boyle bi sorun yok
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tunjaii

    Merhaba arkadaşlar,

    30 Ağustos 2011 bayramın ilk günü akşama doğru büyük umutlarla almış olduğum SGSII cihazımda, daha ekran koruyucu jelatinini bile çıkartmadan ekranın sol tarafının sarımtrak olduğunu farkettim. Ertesi sabah cihazı aldığım firmaya geri götürdüm ancak kendilerinin konu hakkında birşey yapamayacaklarını ve servise götürmem gerektiğini söylediler. Tüm ısrarlarıma rağmen sonuç değişmedi. Bayramdan sonra Cuma günü Başarı Servis Kadıköy çalışıyordu ve cihazla birlikte oraya gittim. Yenisi ile değişim talep edecektim ama bu sefer de bakmadan alacağım için ölü piksel sorunundan korktuğum ve 5 ölü piksele kadar da garanti dışı olacağından para iadesi talep ettim.

    Bu sorunu gözlemleyebilmek için, ekran parlaklığını 0(Sıfır)'a getirip, arka planı beyaz veya gri tonlarda düz bir renk ile kaplamak gerekiyor. LCD Test için *#0*# tuşlayabilirsiniz. Bu tarz mobil cihazlar çok fazla pil tükettiği için çoğunlukta ekran parlaklığını tamamen kapalı kullanmak gerekecek ve bu sarımtrak lekenin vereceği rahatsızlık ile yaşamak zorunda kalacağız. Bana göre bu kadar parayı yatırdığımız bir cihaz için kabul edilebilecek bir durum değil.

    Bu sorun acaba diğer SGSII kullanan arkadaşlarda mevcut mu? SGSII sahipleri kendi telefonlarını dikkatlice bu şekilde inceleyebilirler mi? İnternetten yurtdışında bir çok kişinin aynı sorunu yaşadığını okudum. Ancak tüm araştırmalarıma rağmen Türkiye'de bu sorunu yaşayan birisini henüz bulamadım. Acaba ilk talihli ben miyim diye düşündüm. Bir arkadaşımla beraber aldık aynı cihazı, onda önemsenmeyecek derecede çok çok hafif vardı aynı sorun. Ama kabullenilemeyecek derecede değildi.

    Konuya destek olan tüm arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim,

    Saygılarımla,


    Bende de gri leke sorunu vardı arkadaşım ve servise yolladım değişim isteyerek. Sen nasıl bir sonuç elde ettin şuanda?




  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tunjaii -- 2 Ekim 2011; 2:29:54 >
  • Arkadaşlar,

    Telefonu servise götürüp ücret iadesi istemiştim. 1 ay sonunda nihayet ücreti iade alabildim. Telefon ile birlikte sigortasını da almıştım. Adını burada vermek istemediğim bir firma halen sigortasını iptal edecek. Rezil herifler sadece birşeyi satana kadar varlar. Satış sonrası ilgi alaka destek sıfır. Ama tabi teknoloji çevremde bu rezilliklerini dile getiriyorum. En azından şimdiye kadar ben dahil 3 müşteri kaybettiler.
    Bu arada Başarı Servis Kadıköy gerçekten beni memnun bıraktı. Ücret iadesini alana kadarki süreçte çok yardımcı oldular sağolsunlar. Bundan sonra da telefon alırken dağıtıcısının Başarı olmasına dikkat ederim herhalde:)
    Şimdi sıra sorunsuz bir Galaxy SII bulmaya geldi hayırlısıyla ...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.