1 ağustosta göndermiştim, kargoyu takip etmedim hiç açıkçası. |
Samsung Galaxy Tab S9 / S9+ / S9 Ultra (Ana Konu) (18. sayfa)
-
-
Samsung yüzümüzü yine kara çıkarmadı ve geçen senelerde olduğu gibi aynı rezaleti yaşatmaya devam ediyor
-
Stok sorunu olduğu için 1-2 hafta beklenebilirmiş. Samsung arayıp söyledi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
1TB için bekleyeceğiz artık, diğer satış sitelerinde aynı paraya 512GB satılıyor.
-
Mousepadli klavye alanlar sunu test edebilir mi? Arka aydinlatmayi actigimizda tablet uyku moduna girdikten sonra klavye kapanip aciliyor uyku modundan cikiyor cihaz sonsuz bir donguye giriyor. Ayni şekilde arka aydınlatma tuşuna her tıkladığımda klavye bağlantısını kesip yeniden bağlayır. ilginç bir sıkıntı var fakat yazılımsal mı yoksa bendekinde mi bir sıkıntı var onu öğrenmek istiyorum.
-
S9 ultra siparişi verenlerden tableti kargoya verilmeyenlerin sipariş kısmında onaylandı mı yazıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İptal mi etsem hevesim kaçtı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Değerli müşterimiz, Yeni Galaxy Tab S9'unuzu iyi günlerde kullanmanızı dileriz. Kaydolup ön sipariş verdiğiniz için size özel hediyemiz 65W Üçlü Güç Adaptörünüz, satın alınan ürünlerin iade süresi (15 gün) bitiminde iade edilmemiş olması halinde adresinize kargolanacaktır. Ürün kargoya teslim edildiğinde ayrıca bilgi verilecektir. İyi günler dileriz.
Süpriz oldu
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hayırlı olsun hocam, bu mesajı samsung shop tan mı gönderdiler yoksa SMS olarak mı geldi size. Bir de siz ultra mı almıştınız. Konu içinde başka arkadaşlar da hediyelerden bahsetti ama benim tablet geldi bile, acaba sonradan mı gönderirler bu adaptörü.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erdo83 -- 8 Ağustos 2023; 21:0:14 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam "kaydolup ön sipariş verdiğiniz için" diye yazmış mesajda. Ben de çok yakın zamanda samsung shop mağazasına yeni kayıt oluşturup sipariş vermiştim. Karşıma ekstra bir form veya promosyon vb bir kısım çıkmadı diye hatırlıyorum. Acaba birşey mi doldurmak gerekiyordu? Siz siparişi nasıl tamamlamıştınız?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben sadece lansman öncesi webde bir kayıt formu vardı onu doldurdum. Sipariş verdiğim mail ve telefonu o kayıt formunda kullanmıştım. Bu mesajda sms ile geldi. Başka herhangi bir form vs doldurmadım. Ne alırken nede sonrasında.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Samsung shop üzerinden önsipariş ile ilgili değil o zaman. Ben telefondaki app üzerinden önsipariş vermiştim. Ben sizin gibi Web üzerinden bir kayıt oluşturduğumu hhatırlayamadım. Hayırlısı bakalım. Teşekkür ederim bilgi için
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erdo83 -- 8 Ağustos 2023; 21:22:2 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sabah alcaktim gene stok bitmiş şaka gibi ya, ön siparişi açıp 15 güne teslim edilecektir diyip satabilirler yani ama yapmıyorlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Klavye sıkıntısını göstermeye çalıştım. cihaz uyku moduna girdiğinde klavye bağlantısını kesiyor galiba o yüzden cihazı uyandırıyor uyanınca geri bağlanıyor sonsuz bir döngüye giriyor klavye ışığı kapalıyken böyle bir sıkıntısı yok.
Ek olarak bazen de klavye aydınlatmasını açtığımda da klavye saçmalamaya başlıyor bağlantısını kesiyor geri bağlanıyor kesiyor falan. klavyeyi söküp takmakta işe yaramıyor bazen. İlla restart atıyorum. Sıkıntı klavye de mi yoksa tablettemi bilemedim yarın müşteri hizmetleriyle görüşüp 2sinide göndereceğim gibi duruyor.
Aydınlatmalı klavye ile satın alanlar varsa aranızda test edip dönerseniz sevinirim.
Hasan AktasyoutubeSamsung Galaxy Tab S9 Ultra Klavye Arka Işığı Açık olduğunda, sürekli olarak döngüye girer (Uyku moduna girip çıkar) ve klavyeyle bağlantısını kesmeye devam eder.https://www.youtube.com/watch?v=Eo0ur82Tv6k
-
Bugün aradım ben de samsungu, s9 ultra ve galaxy watch 6 klasik için, tedarik problemleri olduğunu ürünlerin yurt dışından geldiğini söylediler ve klavyeli kılıf aldığım için teslimatta öncelik verileceğine dair imada bulundular, paylaşmak istedim. Alış tarihim 30 temmuz, saat de 7 temmuz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
kaç gün içinde geleceği sıkıntı değilde stok olmamasına aşırı sinir oldum. Sonunda bugün parayı denkleştirebildim ve birtek benim istediğim modelin rengi kalmamış
-
Sıkıntı yazılımsal gibi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X