Şimdi Ara

Samsung Galaxy Watch Ön sipariş Aldatmacası. Mutlaka okuyun.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
1
Favori
5.420
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şikayetvar linki:https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/10897239

    Linkedin plus linkihttps://www.linkedin.com/pulse/dropshipping-samsung-stoksuz-sat%C4%B1%C5%9F-haftalarca-sipari%C5%9F-ercan-atay/

    Detay:

    6 Eylül 2018 perşembe günü samsung'un online alışveriş sitesinden Galaxy Watch alma gafletinde bulundum. Güvendim ve ürünü 3 iş günü içerisinde gönderirler sandım. Görselde gördüğünüz "ürün gönderimlerinin 10.09.2018 itibari ile yapılması planlanmaktadır" yazısı sipariş verdiğim tarihte yoktu.

    Aldığım ürün

    Samsung Galaxy Watch Ön sipariş Aldatmacası. Mutlaka okuyun.


    Sipariş ekranım

    Samsung Galaxy Watch Ön sipariş Aldatmacası. Mutlaka okuyun.

    Samsung Galaxy Watch Ön sipariş Aldatmacası. Mutlaka okuyun.

    Görüldüğü üzere 6 eylül perşembe günü Galaxy Watch siparişim olmuş.

    Perşembe, Cuma, Pazartesi günü 6 kez çağrı merkezini aradım. Bana 3 iş günü içerisinde ürünün kargolanacağını söylediler. Pazartesi akşam saat 18.00'den sonra aradığımda bu ürünün 10 eylül pazartesi itibari ile kargolanacağını söylediler. Hayda! Hadi ona da tamam diyelim.

    Fakat günler geçti, tam 1 hafta oldu. Defalarca aradım çözüm yok. En son info@samsungwa.com.tr mail attım. Gelen yanıt ile şok oldum!

    Samsung Galaxy Watch Ön sipariş Aldatmacası. Mutlaka okuyun.


    "Değerli Müşterimiz,

    Siparişiniz tedarik beklemektedir. Ürün stoklarımıza ulaştıktan sonra sevkiyatlar sağlanacaktır.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz."

    12.09.2018 Saat: 15:45 ile geldi. Yahu madem ürün stoklarda yok ne diye şu tarihte ürün kargolanacaktır diyorsun siteye bu metini koyuyorsun. Çağrı merkezindeki personel zaten hepsi yalan yanlış bilgi veriyor. Beni arayın diyorum arayan yok. Ürün ne zaman gelecek diyorum yardım eden yok.

    Kısaca!

    SAMSUNG bu kampanyayı yaparken bir daha iki kez düşünüp öyle kampanya yapsın. Stoklarında olmayan bir ürünün satışını gerçekleştirmesin, gerçekleştiriyorsa ürün gerçekten ne zaman gelecekse o tarihi versinler.

    İnsanların bu şekilde mağdur etmek markalarına zarar veriyor. En kötüsü insanlara mail atılıp durum bildirilir. Sms atılır özür dilenir. Telefonla aranır açıklanır. Hiç bir bilgi yok. 1 haftada bana Aliexpress'ten çinden mal geliyor. 1 haftada ürünün gelmemesi benim için sorun değil, sorun insanları keriz ve aptal yerine koymaları, laf cambazlığı yapmaları.

    Bir daha bir Samsung size kampanya maili atıyorsa 2 kez düşünün! ve bu metini yazdığımda hala ürün bana gelmedi. Size gelişmeleri bu blog yazısında yazmaya devam edeceğim.







  • Aynı durumdayız. Aynı gün verdim siparişi. Ben de beklemedeyim.



    Samsung m.hizmetleri bugün bana cevap veren görevli diyor ki; "gönderimler 10 eylülde başlayacak" dedim ki; "hanımefendi gelecek zaman kullanıyorsunuz da 10 eylül geçti." Tekrar eder misiniz dedi.. Gerek yok dedim..
  • yanında verilen hediyeler ön sipariş sürecinde verildi. bu da 14üne kadar. sitede yanlış bilgilendirme var ama ön sipariş süreci 14üne kadarsa gayet normal bence. dün bende teknosadan sipariş verdim. 2 tane mağazasında stok vardı. bana uzak kaldığı için ordan almadım. eğer acele ediyorsanız oraya bakın derim
  • Nereden tutsan tutarsızlık var. Arkadaşın dediği gibi geçmiş zaman kullanıyorlar. 1 hafta oldu ortada ne ürün var ne bilgi. Gerçekten yazık!
  • Ürünüm hala gelmedi :)))
  • Ben 7sinde siparis vermistim. Sepete otomatik olarak hediyeleri ile birlikte eklendi. Kabul maili geldi. Sonra bugun bir bakayim dedim, hediyeler silinmis sadece saat var gorunuyordu. Bende iptal ettim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ^Biotech^

    Ben 7sinde siparis vermistim. Sepete otomatik olarak hediyeleri ile birlikte eklendi. Kabul maili geldi. Sonra bugun bir bakayim dedim, hediyeler silinmis sadece saat var gorunuyordu. Bende iptal ettim
    Keşke iptal etmeseydiniz. Sistemsel bir hataymış. Sipariş maiilinde sözleşmede hediyeler var. Çağrı merkezinde aradığınızda orderınızda gözüküyor. Sağlık olsun. Baya uzun sürdü. Ürün geldiği yok.
  • Cybokron kullanıcısına yanıt
    Evet bekle bekle bende bunaldim. Tekrar siparis verebilirim kampanya bitmeden. Faturanizda yazmiyor diye gondermezler belki diye korktum valla
  • Bende 14 Eylül Cuma günü aldım. Beklemedeyiz.
  • 13 Eylül günü sipariş verdim, biraz önce mesaj yazdım ürün stoklara girmiş !
    Bakalım bugün göndereceklermi ?
    Asıl mesele aktif kurte ile yolluyorlarmış, aktif kuryeden 1 ay bekleyip gönderi alamayan çok kişi var.
  • Ürünüm geldi. Fotoğrafı paylaştım.

    https://www.instagram.com/p/Bn07wUVhe6v/?taken-by=ercanatay
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cybokron

    Ürünüm geldi. Fotoğrafı paylaştım.

    https://www.instagram.com/p/Bn07wUVhe6v/?taken-by=ercanatay
    Hayırlı olsun.
    Hangi kargo firmasıyla geldi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HakanSengoz

    Hayırlı olsun.
    Hangi kargo firmasıyla geldi ?

    Alıntıları Göster
    Yurtiçi Kargo'nun Aktif Kuryesi ile. Kurye ile geldi kısaca. İstanbul içi. İstanbul dışı Yurtiçi Kargo.
  • Başka kargosu gelen var mi? Hala bekliyoruz.
  • snn61 kullanıcısına yanıt
    Ayın 14'ünde verdiğim siparişin bırakın kargosunun gelmesini, kargoya verilmedi bile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MrScrewdriver -- 19 Eylül 2018; 16:23:12 >
  • samsung shoptan siparis vermeye calistim taksit secenegi cikmadigi icin siparisi iptal ettim ertesi gun ( 10 eylul) hepsiburada dan siparis verdim.hizli sarj ve kayis hediyesi icin bu kadar hizli bir alisveris gerceklestirdim aksi taktirde fiyatinin dusmesini bekleyecektim.ama gelen kargodan hediye urunler cikmadi.musteri hizmetlerinizi aradigimda sonradan gonderilcek dendi.icime sinmedi bugun tekrar aradim once samsung sitesinden talep formu olusturmaniz gerekiyor dendi formu bulamadim.tekrar aradim telefondaki bayan stoklarla sinirli oldugunu,form doldurmadiginiz icin yapacak birsey yok diyip kestirip atti..10 eylulde siparisimi bu hediyeler icin vermisken, formdan haberimse yokken bu yapilan etikmidir ? Hediyeler gelmedigi icin urunu iade edicem sanirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nightwish1903

    samsung shoptan siparis vermeye calistim taksit secenegi cikmadigi icin siparisi iptal ettim ertesi gun ( 10 eylul) hepsiburada dan siparis verdim.hizli sarj ve kayis hediyesi icin bu kadar hizli bir alisveris gerceklestirdim aksi taktirde fiyatinin dusmesini bekleyecektim.ama gelen kargodan hediye urunler cikmadi.musteri hizmetlerinizi aradigimda sonradan gonderilcek dendi.icime sinmedi bugun tekrar aradim once samsung sitesinden talep formu olusturmaniz gerekiyor dendi formu bulamadim.tekrar aradim telefondaki bayan stoklarla sinirli oldugunu,form doldurmadiginiz icin yapacak birsey yok diyip kestirip atti..10 eylulde siparisimi bu hediyeler icin vermisken, formdan haberimse yokken bu yapilan etikmidir ? Hediyeler gelmedigi icin urunu iade edicem sanirim
    https://shop.samsung.com/tr/Campaign/LoginRequired?SeName=tr/galaxy-watch-on-siparis-kampanyasi

    Buradan oluşturabilirsiniz talebinizi.

    Ben n11.com'dan aldım. Buradan oluşturdum talebi. Ama henüz yanıt gelmedi, bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hatipoglu -- 19 Eylül 2018; 20:48:35 >




  • 15 eylülde verdim ben de siparişi daha tık yok bakalım beklemedeyiz
  • hatipoglu kullanıcısına yanıt
    Musteri hizmetlerini aramistim sonra gonderilecek demislerdi ama tekrar mail atmistim ve on sipariste gorunurken neden faturamda urunler yok dedim, gelen cevap kampanyanin cok yogun oldugu, stoklarin tukendigi ve kampanyayi erken sonlandirdiklari seklinde. Saat geldi acmadim bekliyorum, iki hafta icinde olumlu donus olmazsa iade edecegim.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.