Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY Z Fold Serisi [ANA KONU] (148. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.955
Cevap
98
Favori
144.708
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 144145146147148
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • FastegL F kullanıcısına yanıt

    Samsung'un lansmanda indirim falan yapmadığı, yanında verdiği sözde hediyelerin de bedelini indirim namına aldığından emin olmayı öğrendiğimiz dönem. :D


    Sadece jelatinse yapılacak onarıma servis karar versin derim. En üstteki basit koruyucu ise onu kendiniz de değiştirebilirsiniz de, ekranın katmanı olan çerçeve içindeki kısımsa o pek bizim yapacağımız şey değil. Eğer menteşe değişimine gidilecek olursa da batarya falan da dersiniz, en azından garantide iken o da sıfırlansın.

  • FastegL F kullanıcısına yanıt

    Hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama ben Fold 4 cihazım garanti kapsamında iken Samsung Kadıköy yetkili servisi, iç ekran koruyucu kalkması sebebi ile kasa ve piller dahil 2 kere değiştirme yaptı.


    Bir kereye mahsus diye bir şey yok bildiğim kadarı ile. Önemli olan garanti kapsamında iken cihazda herhangi bir düşürme vs ile ilgili gözle görülür kusuru yok ise sorunsuz değiştirme yapıyorlar.


    Saygılarımla...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IRoN -- 26 Mart 2025; 17:9:41 >
  • IRoN kullanıcısına yanıt
    Ooo Hocam selamlar Nerelerdesin ya

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • FastegL F kullanıcısına yanıt
    Geçen yıl fold 3 vardı bende, jelatin kalkmaısı için sayısını hatırlamıyorum değişim çok yapıldı son değişimde kasa pil de değişti. Menteşenin sertleştiğini hissettim. Garanti öncesi değişen her parça bir avantaj lakin usta ve işçilik de önemli.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • anladığım kadarıyla samsung'da fold cihazlara çok güvenmiyor garanti dahilinde cihazların ömrünü uzatmak adına değişimleri söylemeseniz bile yapıyor :)

  • fold alsak servisle kanka mı olacağız. 2 kere kasa değişimi nedir  

  • istanbul615 kullanıcısına yanıt

    Maalesef aynen dediğiniz gibi oluyor. Ben bir defa ana açılmama ekran problemi, bir defa da ana ekran jelatini deformasyonu için götürdüm. Her seferinde kasa, pil ve menteşeyi yenilediler. Temmuzda garanti bitiyor. Garanti bitmeden değiştirmem lazım yoksa garantisiz çok pahalıya patlar.


    Bu arada telefon fold 4. Fold 7 çıksın diye beklerim sandım ama Tr ye gelene kadar garanti bitecek. Büyük ihtimalle fold 6 alırım.

  • SANALKAPTAN S kullanıcısına yanıt

    Temmuz'da Fold 7 de piyasaya çıkar. Değişimde 4'ü geri verir, 7'yi alırsınız.

  • istanbul615 kullanıcısına yanıt

    Ne yazık ki böyle cihazlarda ne kadar fazla mekanik hareket, o kadar soruna açık oluyor...

  • receep 32 R kullanıcısına yanıt

    Merhaba sevgili @receep 32


    Bir süredir annemin sağlık sorunları ile mücadele etmekteyim ve nadir fırsat buluyorum kendime.

    Yazamasam da sizleri keyifle takip etmeye çalışıyorum.


    Saygılarımla...

  • FastegL F kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Bence güvenmemekten çok servisin sadece ekran koruyucu değiştirme sırasında bile ekran ve bileşenlerine müdahalesi pekte rahat olmadığı için ve merkezinde onayı ile (garanti kapsamında iken ekran koruyucu hariç bağlı bileşenleride değiştirmelerinde sorun yaratmıyor diyelim) kasa ve pilde değişmiş oluyor.


    Burada benim anladığım ve geçmiş mesajlarımın birinde dile de getirdiğim esas sorun, menteşe yapısı itibari ile illa iç ekran koruyucu kullanıma bağlı zamanla kalkıyor ve garanti kapsamında iken güzelde ya garanti bitiminde ne olacak ?


    Garanti sonrası kasa, piller ve iç ekran koruyucu değişimi yaparlarsa bir kaç ay önce sorduğumda fiyat 20 bin küsür TL idi.

    Sadece iç ekran koruyucu değişim fiyatı ise 2 bin TL idi.


    Yetkili bir servise garanti sonrası sadece iç ekran koruyucuyu değiştirmek istiyorum ücreti ile dediğinizde acaba sadece iç ekran koruyucuyu sorunsuz değiştirebilecekler mi yoksa kasa ve pillerde değişmeli diyerek bahsettiğim yüksek miktar mı istenecek?


    Bunu deneyimleyen arkadaşlar olursa bizde başımıza neler geleceğini daha iyi anlarız ama şahsi fikrim bu konuda sıkıntı yaşayacağımız yönünde maalesef.


    Ocak 2025 itibari ile kullandığım Fold 4 cihazımın garantisi sonra erdi ve garanti dahilinde iken bahsettiğim gibi 2 defa kasa,piller ve iç ekran değişimi ile cihazım sıfır olmuştu ama şimdi başıma aynı durum geldiğinde ne olacağını

    bende merak ediyorum.


    Son olarak, imkanlar dahilinde ise naçizane tavsiyem katlanır bir telefon kullanıyor iseniz 2 sene yani garanti süresi dolmadan elden çıkarmak ve üst modele garantili bir şekilde geçmek.


    Halihazırda ki teknoloji ile katlanır telefonlar için benim düşüncem, kullanım süresi olarak garanti kapsamını aşmamalı yönünde.


    Saygılarımla...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IRoN -- 29 Mart 2025; 17:40:7 >




  • IRoN kullanıcısına yanıt
    Hocam iç ekranda koruyucunun çok önemi var mı bilemedim. Ayrıca da satılıyor. Hatta ben çok uygun fiyata almıştım aliexpressten. Ama servisin ki kadar kaliteli olmayabilir. Uygulaması da zor zaten. Ama zaten ekran zaten kapalıyken koruma ihtiyacı yok. Açık halde cebe de koymuyoruz. O yüzden bana kalırsa jelatin çok elzem değil.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • FastegL F kullanıcısına yanıt

    Ankara Keçiörende Antares AVM ye yakın bir servis var, müşteri memnuniyetine önem veriyorlar.

  • Merhaba, benim de 2 haftadır ufak ufak iç ekranın üst ortasından hava kabarcığı oluşmaya başladı, tırnağımın 4de 1i kadar oldu şu an... Başka bir şikayetim yok cihazdan, 2 yılı bu sene Kasım'da dolacak.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 144145146147148
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.