Şimdi Ara

Samsung J7 Pro(Samsung Garantili) 1350 TL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
2
Favori
3.656
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • www.amazon.com.tr
    Samsung Galaxy J7 Pro SM-J730F Akıllı Telefon, 32 GB, Siyah (Samsung Türkiye Garantili): Amazon.com.tr: KimSatar
    https://www.amazon.com.tr/dp/B07CJMD7GY/ref=asc_df_B07CJMD7GY58487671/?tag=epey-21&creative=380333&creativeASIN=B07CJMD7GY&linkCode=asn&_encoding=UTF8&aff_sub4=1


    her yerde 1600 civarı. eski bir telefon sayılabilir. belki bunun yerine p smart 2018 almak daha mantıklıdır. öyle midir sizce?







  • Telefon güzel ama kronik iç ekran akma sorunu var. Ben eylülde 2 adet almıştım biri kutudan o şekilde çıktı. İade ettim direk, teknosa servise gönderdi teleservis kullanıcı hatası dedi, jelatini üstünde, simkart takılmamış kurulum yapılmamış, kutusunda ve telefonda zerre iz darbe olamayan alındığının ertesi günü iade edilen telefona. O günden beti ne samsung alıyorum ne de teknosa dan alışveriş yapıyorum.
  • iyi fiyat.
  • 64 GB olanı dün 1505 TL olmuş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayrıca en son kasım ayı bu fiyattı.

    https://forum.donanimhaber.com/yaniyor-samsung-galaxy-j7-pro-32-gb-altin-samsung-turkiye-garantili-1-357-74-tl--135756439

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 tane aldım eşe dosta dağıtırım hayrıma.
  • Mak8ne benve orta ust segment makine ihtiyaci olan kacirmasin ben kullaniyorum celik kasa arkasi cam degil hizli seri ouunlarda donma kasma yok bu fiyata super

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 1505 64 gb bulsam alırım.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Samsung S10 Lite (6000 TL)
    6 ay önce açıldı
    Lg G5 4GB/32GB 1000 TL
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Telefon güzel ama kronik iç ekran akma sorunu var. Ben eylülde 2 adet almıştım biri kutudan o şekilde çıktı. İade ettim direk, teknosa servise gönderdi teleservis kullanıcı hatası dedi, jelatini üstünde, simkart takılmamış kurulum yapılmamış, kutusunda ve telefonda zerre iz darbe olamayan alındığının ertesi günü iade edilen telefona. O günden beti ne samsung alıyorum ne de teknosa dan alışveriş yapıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekranda sorun var kronik almayı düşünüyordum iyi ki almamışım.Garanti bile karşılamıyor ekranda renk sorununu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oceanx35

    Telefon güzel ama kronik iç ekran akma sorunu var. Ben eylülde 2 adet almıştım biri kutudan o şekilde çıktı. İade ettim direk, teknosa servise gönderdi teleservis kullanıcı hatası dedi, jelatini üstünde, simkart takılmamış kurulum yapılmamış, kutusunda ve telefonda zerre iz darbe olamayan alındığının ertesi günü iade edilen telefona. O günden beti ne samsung alıyorum ne de teknosa dan alışveriş yapıyorum.
    Ben de bu j7 pro daki ekran sorunu olması ve garanti dışı bırakılmasından dolayı bir daha samsung marka hiçbir ürün almayı düşünmüyorum.Sizn yaşadığınız durumda bunu özetliyor zaten.Kullanılmayan ürüne bile kullanıcı hatası diyerek garanti dışı bırakılması durumun vahametini gösteriyor.Özetle tüketici olarak en iyi cevap satın almamaktır.




  • oceanx35 kullanıcısına yanıt
    Suan o cihaza ne oldu hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-ABF42C3BA

    Suan o cihaza ne oldu hocam
    Hala kutusunda duruyor, tüketici hakem heyetine taşıdım, geçen hafta lehime telefonun yenisi ya da misli modeli ile değişim kararı çıktı. Bilirkişi kullanıcı hatası yok dedi. Teknosa samsung Türkiye nin kararını bekliyoruz olumlu olursa değişim değişim olmazsa üst mahkemeye itiraz edicez dedi. Yazık yani teknosa ya özür dileyip mağduriyetinizi hmn gidericez diyeceğine neler yapıyor. Ama bu bana ders oldu şimdi öyle birşey yaşansa kutusunda iade ederdim bnm hatam arayıp telefon arızalı demek oldu. Gerçi artık tüm elektronik ürünlerin kutu açılımını videoya çekiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oceanx35 -- 17 Mart 2019; 8:11:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oceanx35 kullanıcısına yanıt
    Yaşadığınız problem teknosaya veya samsung a özgü değil Ne yazık ki ülkemizde genelde böyle Bir arkadaşım iphone 6 da kronik olan bir sorundan apple serviste çalışanlar cihaz değişim olur demesine rağmen sonradan karar değiştirip sadece ekran değişimi yaptılar

    İşte bu durumlardan dolayı distribütör garantisi yerine ithalatçı garantili alıp garantim yokmuş gibi davranıyorum
  • 1500 tl civarına honor 10 lite var bende anneme almayı planlıyorum alternatif arayan arkadaşlar için yazmak istedim.(n11 de 40 tl indirim çeki ile 1466tlye alınabiliyor.)

    m.gsmarena.com
    Compare Honor 10 Lite vs. Samsung Galaxy J7 Pro - GSMArena.com
    https://m.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=9403&idPhone2=8561



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Compengineer06 -- 17 Mart 2019; 11:0:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haber veren arkadaşa teşekkür ederim. J7 prime 2 almayı düşünüyordum bunu aldım.
    İyi fiyat
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozay06

    Yaşadığınız problem teknosaya veya samsung a özgü değil Ne yazık ki ülkemizde genelde böyle Bir arkadaşım iphone 6 da kronik olan bir sorundan apple serviste çalışanlar cihaz değişim olur demesine rağmen sonradan karar değiştirip sadece ekran değişimi yaptılar

    İşte bu durumlardan dolayı distribütör garantisi yerine ithalatçı garantili alıp garantim yokmuş gibi davranıyorum
    Bnm problemim kullanırken yaşadığım bir sıkıntı değil. Telefon 1 saniye için bile olsa kullanılmadı. Jelatini bile üstünde, sim kart takılmamış telefona kullanıcı hatası demeleri sıkıntı. Hiç değilse bir gün kullanıp ondan sonra ekran akmış olsa anlayabilirdim.teleservice aklınca jelatini söküp kullanıma bağlı çizikler var yazmış rapora. Ben de teslim alırken, jelatinin sökülmüş olduğunu not düşürdüm. O şekilde hakem heyetine verdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar yanlış anlamayın ben de epeydir telefon arıyordum geçen hafta 900 liraya gm8 32gb aldım

    Kağıt üstünde ekran çözünürlüğü ve ön kamera video çözünürlüğü dışında bariz bir farkı yok j7 pro ile, bir değerlendirin derim

    Alanlara hayırlı olsun güle güle kullansınlar

    https://www.epey.com/akilli-telefonlar/karsilastir/96720-103869/samsung-galaxy-j7-pro-32gb-tek-sim_general-mobile-gm-8/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oceanx35

    Bnm problemim kullanırken yaşadığım bir sıkıntı değil. Telefon 1 saniye için bile olsa kullanılmadı. Jelatini bile üstünde, sim kart takılmamış telefona kullanıcı hatası demeleri sıkıntı. Hiç değilse bir gün kullanıp ondan sonra ekran akmış olsa anlayabilirdim.teleservice aklınca jelatini söküp kullanıma bağlı çizikler var yazmış rapora. Ben de teslim alırken, jelatinin sökülmüş olduğunu not düşürdüm. O şekilde hakem heyetine verdim.

    Alıntıları Göster
    Acaba sizden önce o ürünü satın alan biri açıp kullanıp tekrar iade etmiş ve o iade olan kullanılmış ve iade edilmiş ürünü size yollamış olmasınlar?

    Aynısı benim de başıma gelmişti, hatta fotoğraf çekmiş içinde resimler de vardı, iade edebilirdim ama çekle ve kart kampanyasıyla uyguna aldığım için iade etmek istemedim
    Telefonda da bir sorun yoktu, az kullanıp ben de sattım zaten. O süreçte bir sıkıntı çıkarmamıştı bana.

    Size yazık olmuş çok geçmiş olsun
    Hakkınızı alırsınız umarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YETAB

    Acaba sizden önce o ürünü satın alan biri açıp kullanıp tekrar iade etmiş ve o iade olan kullanılmış ve iade edilmiş ürünü size yollamış olmasınlar?

    Aynısı benim de başıma gelmişti, hatta fotoğraf çekmiş içinde resimler de vardı, iade edebilirdim ama çekle ve kart kampanyasıyla uyguna aldığım için iade etmek istemedim
    Telefonda da bir sorun yoktu, az kullanıp ben de sattım zaten. O süreçte bir sıkıntı çıkarmamıştı bana.

    Size yazık olmuş çok geçmiş olsun
    Hakkınızı alırsınız umarım

    Alıntıları Göster
    İade edilmiş ürünler ayrı satılmadıkça, sıfır paketi açılmamış ürün gibi o kategoride satıldığı sürece bu sorunlar daima yaşanacaktır.. İlgili yasayı çıkaran zevatlardan birinin aklına bu mağduriyet gelmediği için ordaki boşluktan firmalar bu şekilde yararlanıyorlar




  • YETAB Y kullanıcısına yanıt
    İnceledim. Samsung metalik kasa, diğeri plastik. Samsung' da NFC özellik var, diğerinde yok ( mobil ödeme günümüzde çok avantaj sağlıyor ve telefon maliyeti kazanılan puanlar ile çok aşağıya iniyor zamanla ). En önemlisi ileride 2.elde değerlendirmede Samsung daha avantajlı. Ben 1.5 yıldır J5 pro kullanıyorum çok memnunum. J7 çok daha üstün bir model.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.