Şimdi Ara

SAMSUNG KS8500 kullanıcıları (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.510
Cevap
47
Favori
141.275
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar ks8500 de hdr nasil aciliyo hdr+ acik hale getirecez ozel goruntuleme modundaki hdr+ dan bahsediyorum lutfen cevaplarsaniz sevinirim ps4 prom var bulaniklasma titreme oluyo bide onu nasıl ayarladiniz manuel olarak 😯

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bygrkn B kullanıcısına yanıt
    Hdr otomatik çalışıyor hocam hdr+ ayrı bir olay. Oyun modunda hdmi 2.0 kablosunu bagladıysanız otomatik çalışıyor. Ps4 den ses ve ekran ayarından kontrol edebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hdr+ nedir peki ve auto motion plusdan titreme ve bulaniklik azaltma ayarlarınız nedir acaba teşekkür ederim simdiden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • resh_aykut kullanıcısına yanıt
    Çook teşekkür ederim ama bende Şuanda ps4 var. Pro'da almak şartmı ?
  • Arkadaşlar xbox one s i tv ye bağladım fakat HDR desteklenmiyor falan diyor bunun çözümünü bilen varmı HDMI 1 ve HDMI 4 denedim ikiside aynı
  • P4 ten p4pro çok daha iyi gerçekten görüntü farkı çok fazla proje alınca insan p4 ün yüzüne bakmıyor. Hele bu tv'de çok daha güzel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ben de teknosadan siparişi verdim bugün 49 KS8500, yarın elime geçer diye tahmin ediyorum kargo ile.

    Yalnız genelde siz hep kurulum için geleceklerinden bahsetmişsiniz. Kurulum için ayrıca servisi aramaya gerek var mı? Bu ücrete mukabil mi? Ayrıca kurulumu ve ayarlamayı ben yapabilirim gibi geliyor ama merak ettiğim problem çıkması durumunda kurulumu ben yaptığım için sıkıntı çıkar mı? Problem çıktı diyelim (ki inşallah sızma, ölü piksel, bulutlanma gibi problemler çıkmaz) geri iade her halükarda edilemiyor mu 15 gün içinde?
  • sinmu S kullanıcısına yanıt
    Tv geldiğinde Samsung servisi arıyorsun gelip tv yi kurup garantiyi başlatıyorlar. Herhangi bir ücret almıyorlar bu işlem için. Ben açıp kurarım diyorsan asrın hatasını yaparsın garanti güme gider. tv kutudan kırık bozuk çıksa hiç bir hakta iddaa edemezsin.
  • Arkadaşlar geçtigimiz ayda s7 veya sondbar kampayası vardı bundan yararlanarak televizyon alıp başvuru yapanlar başvurusu inceleip onaylandıktan sonra 30gün beklemesi gerekliymiş durum böyle saçma bekleyenler varsa çağrı merkezinden arayıp cevap almaya çalışanlar benim başvurum hangi tarihte onaylandı diye bilgi almaya çalışsınlar

    not: 27.10.2016 başvuru tarhim
    04.11.2016 inceleme tarihi
    08.11.2016 başvuru onay tarhim


    8.11.2016 kargo bilgisini vermeleri gerekli yoksa 09.11.2016 tüketici mahkemesine gidecem ve tazminat davası ile birlikte açıp hakkımı arıyacam

    birşeylerin peşinde koşmaktan nefret ediyorum devlet daireleri bunların 10 biri kadar ancak yoruyor
    ayrıca kampaya birimi hafta sonu çalışmıyor :)
  • Arkadaşlar daha önce aldığım ürünün değiştireleceğini söylemiştim. Yeni ürün geldi bugün...

    Samsungdan direk geldiği söylendi, sıfır kutuda..
    Maalesef ürün öncekinden de kötü çıktı.

    Ölü pixel var 2 adet. Ve ışık sızması. Alttan ve üstten bantlı filmlerde özellikle belli oluyor.

    Buna da değişim başvurusu yaptık. Sonuç ne olacak görücez.

    Bir televizyon alalım dedik, rezil olduk...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkCA

    Arkadaşlar daha önce aldığım ürünün değiştireleceğini söylemiştim. Yeni ürün geldi bugün...

    Samsungdan direk geldiği söylendi, sıfır kutuda..
    Maalesef ürün öncekinden de kötü çıktı.

    Ölü pixel var 2 adet. Ve ışık sızması. Alttan ve üstten bantlı filmlerde özellikle belli oluyor.

    Buna da değişim başvurusu yaptık. Sonuç ne olacak görücez.

    Bir televizyon alalım dedik, rezil olduk...

    Sirf bu yuzden degisim yapmaktan vazgectim iyi ki etmisim, kesinlikle uzak durulmasi gereken teknoloji led her zaman en iyi ihtimalle isik sizmalariyla bogusuyor olacaksiniz...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rigor Mortis

    Arkadaşlar geçtigimiz ayda s7 veya sondbar kampayası vardı bundan yararlanarak televizyon alıp başvuru yapanlar başvurusu inceleip onaylandıktan sonra 30gün beklemesi gerekliymiş durum böyle saçma bekleyenler varsa çağrı merkezinden arayıp cevap almaya çalışanlar benim başvurum hangi tarihte onaylandı diye bilgi almaya çalışsınlar

    not: 27.10.2016 başvuru tarhim
    04.11.2016 inceleme tarihi
    08.11.2016 başvuru onay tarhim


    8.11.2016 kargo bilgisini vermeleri gerekli yoksa 09.11.2016 tüketici mahkemesine gidecem ve tazminat davası ile birlikte açıp hakkımı arıyacam

    birşeylerin peşinde koşmaktan nefret ediyorum devlet daireleri bunların 10 biri kadar ancak yoruyor
    ayrıca kampaya birimi hafta sonu çalışmıyor :)

    Herkese geldi mesaj bugun sizde kontrol edin

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • eric13 E kullanıcısına yanıt
    telefon ettigimde onay tarihimi bugün yaptıysa 30gün daha kazanmış olcak vallaha çok sıkılıyorum böyle şeylerden :(
    zaten onaylandıgını biliyorum :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rigor Mortis -- 29 Kasım 2016; 21:6:51 >
  • k700 K kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler bilgi için, bugün tv geldi dokunmadan servisi aradım yarın öğleden sonra gelip kuracaklar.

    Yarın servisle beraber kesin bakmamız gereken neler sizce? Ölü piksel ve ışık sızması gibi Servis bunlara bakıyor mu yoksa bekleyin beraber mi bakalım diyorsunuz?
  • Digital Reaction kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim
  • Bende servisi aramıştım bugün geldi fotoğraflarını çekti çok normal dedi ışık sızmalarına bendeki normalmiş buna değişim yapmazlar ama yinede memnun değil diyip fotoğrafları yollayacam dedi cumaya kadar haber vereceklermiş ki bence değiştirmeyecekler. Panelmi tvmi değişir dedim onay çıkarsa panel dedi ve yeni panelde de başka yerinde ışık sızması olabilir dedi. Sony bile sitesinde belirtmiş ışık sızmasını burada http://sony-eur-eu-en-web--eur.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/84350/~/white-backlight-when-viewing-dark-scenes Değişse bile ondada çıkacak gibi, zaten tamamen karanlıkta görünüyor anlaşılan böyle kullanacaz takmamak lazım heralde çok fazla tv onun dışında çok güzel çünkü başka tvde almak istemiyorum açıkçası. Zaten teknosadan aldım netten değil, istesemde değişim olacağını sanmıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -tayfun- -- 30 Kasım 2016; 4:53:43 >




  • TurkCA T kullanıcısına yanıt
    Kardeşim geçmiş olsun. Aynı sıkıntılı süreci ben de yaşıyorum. Benim tv ye de değişim verdiler. Daha gelmedi ama pek bir ümidim yok açıkçası. En iyisi iade etmek. Başka çare yok. Gelsin inceleyip benzer bi hata görürsem iade edecem.Gerçekten rezil bir durum. Alayı hatalı panellerin ve herkes bu durumu normalmiş gibi karşılıyor çok ilginç. Adamlar ışık sızması normal deyip olayı kapatıyor. Kimse de üzerine gitmiyor. Oh ne güzel memleket ya. Ve hala forumlarda bazı kişiler de bu ürünü tavsiye edip daha çok mağdur yaratıyor. Sorunsuz kullanan yok gibi. Iade edin gitsin uğraşmaya değmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • icepiratex İ kullanıcısına yanıt
    bu sorunlardan sıkıldıysanız alın bir oled kurturun
  • -tayfun- - kullanıcısına yanıt
    Ben de teknosadan aldım da niye teknosadan alınca değişim olmayacak gibi geldi size?
  • Arkadaşlar s7 kampadı için bugün 1 mesaj daha geldi eksik bilgi girmişim gibi lanet olsun ya dün normalde ayın 8de onaylanan dün mesajla bildiriliyor bugünde faturamın fotosunu istiyor herşeyi eline yüzüne bulaştırmış samsung müşteriyi oyalıyor ugraştıyor sinirlendiriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.