Şimdi Ara

Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU] (1072. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
21.472
Cevap
408
Favori
698.645
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
46 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10701071107210731074
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Axy_ kullanıcısına yanıt

    Bende de 65qn90d var. Ben kurulum yaptirirken ozellikle bu konulardan korktugum icin actirir actirmaz hemen teste soktum. Şükür temiz çıktı. Bence Thh ye gidin degisim isteyin. Elektronik şans işi. Tcl 855 alanlarda da ölü piksel ve yazilimsal problem sikayetleri okuyorum forumda. Gidip tcl alsaniz bu seferde bu sikayet cikabilir karsiniza. Insallah uzun surmeden halledersiniz meseleyi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tevfik20 T kullanıcısına yanıt

    üst serilerde daha az problemli tv çıktığı söylendiği için bende bütçeyi zorlayıp aldım ama dediğiniz gibi şans işi birazda. servis gelip inceleyecek bakalım. tüketici h.heyetine iade için başvururum heralde. samsungu birazda garantisi için tercih etmiştim. ürünlerinin arkasında durmadıktan sonra samsung diye bi dünya para vermeye gerek yok. bakalım süreç nasıl işleyecek.

  • Samsung'da 2 yıl olan distribütör garantisini uzatmanın bir yolu var mı?

    Sigorta şirketlerinden alınan garanti paketlerini değil de doğrudan Samsung garantisini kastediyorum.

  • Axy_ kullanıcısına yanıt

    Evet ne yazık ki durum bundan ibaret. Insallah iadeniz onaylanır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • baltazar_16 B kullanıcısına yanıt
    Hocam hayırlı uğurlu olsun güzel günlerde kullanın.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ss16 kullanıcısına yanıt
    Hocam sanayi bakanlığı tarafından resmi distribütör böyle bir hizmeti yok,

    Bu garanti nereden alırsanız alin arada bir sigorta firmasi olmak zorunda burada aldığınız yer çok önemli karşınızdaki muhatap çok önemli.

    Herhangi bir sorun sıkıntı olursa direk firma yetkili servis gelmesi önemli, orjinal parça ile değişim yapması önemli.


    Marketlerden aldığınız ürünlerde yanina yapılan garanti uzatmasi bu detaylari kapsamıyor.

    Bilginiz olsun,

    İyi forumlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt

    Açıklama için teşekkürler

  • quote:

    Orijinalden alıntı: All Men Must Die

    Arkadaşlar 65QN90D televizyonumun tuneri bozuk çıktı. 14 gün geçmediği için yasal olarak değişim talep hakkım var mı? Bilgi sahibi olan varsa yardımcı olabilir mi?

    Tüketici hakem heyetine başvurum sonucunda bilirkişi geldi inceledi ve beni haklı buldu. Karara bağlandı, ürünün ayıpsız misli ile değişimine karar verildi. Uzun sürdü ama haklılığım kanıtlandı. 65QN90D model televizyonu almıştım uydu alıcısı çalışmıyordu. Konuyu düzenli takip edenler belki hatırlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi All Men Must Die -- 4 Aralık 2024; 15:0:51 >
  • ss16 kullanıcısına yanıt
    Hocam rica ederim,
    İyi forumlar.
  • Merhaba samsung qn90b tv var ve asus tuf a15 laptop var tv yi monitör olarak kullanmak istiyorum 144 hz ekran var laptopun özellikleri 4070 rtx nividia amd ryzen 9 8945h işlemci 16 gb ram var ps5 yanında gelen hdm kablo ile bağlıyorum ama ayarlarını Tam yapamadım bana yardım edebilirmisiniz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • All Men Must Die kullanıcısına yanıt

    ne kdar sürdü hocam süreç? benimde yeni aldığım 65qn90d modelde panelde sıkıntı var. servis geldi baktı talimatlara göre karşıdan baktığında herangi bir dalgalanma yoksa hata kabul edilmiyormuş. bü yüzden bende tüketici hakem heyetine başvuruda bulunacağım.

  • Axy_ kullanıcısına yanıt

    2-3 ay sürüyor hocam.

  • Arkadaşlar 10 gün önce 75qn85d modelini satın aldım. Fakat ekranda dse var gibi geliyor. Resimleri atıyorum bakıp yardımcı olurmusunuz? Servisi çağırmalımıyım?

    Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU]

    Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU]

    Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU]

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Orta da bi kırmızılık var gibi.Doğru mu görüyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, tv ye uygulama indirmek istedigimde hata alıyorum. Çözümü nedir ?

    Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serengeta kullanıcısına yanıt
    Kırmızılık yok hocam. Dikkatli bakınca ekranda beyaz beyaz lekeler var gibi.

    Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU]

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • baltazar_16 B kullanıcısına yanıt

    LEd tv lerde kusursuz bir bembeyaz arka plan bekleme

  • baltazar_16 B kullanıcısına yanıt
    Bence normal değil o lekeler.Model nedir sizin.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • serengeta kullanıcısına yanıt
    75qn85d

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Videoda daha çok belli oluyor fakat buraya atamıyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 10701071107210731074
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.