youtube da vertical banding test yazarsanız test videoları var hocam. onlarla deneyebilirsin. bende özellikle gri ekranda yandan bakınca bariz belli oluyor dalgalanma. maç izlerken rahatsız ediyor özellikle. 65qn90d televeziyon. |
Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU] (1072. sayfa)
-
-
Bende de 65qn90d var. Ben kurulum yaptirirken ozellikle bu konulardan korktugum icin actirir actirmaz hemen teste soktum. Şükür temiz çıktı. Bence Thh ye gidin degisim isteyin. Elektronik şans işi. Tcl 855 alanlarda da ölü piksel ve yazilimsal problem sikayetleri okuyorum forumda. Gidip tcl alsaniz bu seferde bu sikayet cikabilir karsiniza. Insallah uzun surmeden halledersiniz meseleyi.
-
üst serilerde daha az problemli tv çıktığı söylendiği için bende bütçeyi zorlayıp aldım ama dediğiniz gibi şans işi birazda. servis gelip inceleyecek bakalım. tüketici h.heyetine iade için başvururum heralde. samsungu birazda garantisi için tercih etmiştim. ürünlerinin arkasında durmadıktan sonra samsung diye bi dünya para vermeye gerek yok. bakalım süreç nasıl işleyecek.
-
Samsung'da 2 yıl olan distribütör garantisini uzatmanın bir yolu var mı?
Sigorta şirketlerinden alınan garanti paketlerini değil de doğrudan Samsung garantisini kastediyorum.
-
Evet ne yazık ki durum bundan ibaret. Insallah iadeniz onaylanır.
-
Hocam hayırlı uğurlu olsun güzel günlerde kullanın. -
Hocam sanayi bakanlığı tarafından resmi distribütör böyle bir hizmeti yok,
Bu garanti nereden alırsanız alin arada bir sigorta firmasi olmak zorunda burada aldığınız yer çok önemli karşınızdaki muhatap çok önemli.
Herhangi bir sorun sıkıntı olursa direk firma yetkili servis gelmesi önemli, orjinal parça ile değişim yapması önemli.
Marketlerden aldığınız ürünlerde yanina yapılan garanti uzatmasi bu detaylari kapsamıyor.
Bilginiz olsun,
İyi forumlar. -
Açıklama için teşekkürler
-
quote:
Orijinalden alıntı: All Men Must Die
Arkadaşlar 65QN90D televizyonumun tuneri bozuk çıktı. 14 gün geçmediği için yasal olarak değişim talep hakkım var mı? Bilgi sahibi olan varsa yardımcı olabilir mi?Tüketici hakem heyetine başvurum sonucunda bilirkişi geldi inceledi ve beni haklı buldu. Karara bağlandı, ürünün ayıpsız misli ile değişimine karar verildi. Uzun sürdü ama haklılığım kanıtlandı. 65QN90D model televizyonu almıştım uydu alıcısı çalışmıyordu. Konuyu düzenli takip edenler belki hatırlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi All Men Must Die -- 4 Aralık 2024; 15:0:51 > -
Hocam rica ederim,
İyi forumlar. -
Merhaba samsung qn90b tv var ve asus tuf a15 laptop var tv yi monitör olarak kullanmak istiyorum 144 hz ekran var laptopun özellikleri 4070 rtx nividia amd ryzen 9 8945h işlemci 16 gb ram var ps5 yanında gelen hdm kablo ile bağlıyorum ama ayarlarını Tam yapamadım bana yardım edebilirmisiniz -
ne kdar sürdü hocam süreç? benimde yeni aldığım 65qn90d modelde panelde sıkıntı var. servis geldi baktı talimatlara göre karşıdan baktığında herangi bir dalgalanma yoksa hata kabul edilmiyormuş. bü yüzden bende tüketici hakem heyetine başvuruda bulunacağım.
-
2-3 ay sürüyor hocam.
-
-
Orta da bi kırmızılık var gibi.Doğru mu görüyorum. -
-
-
LEd tv lerde kusursuz bir bembeyaz arka plan bekleme
-
Bence normal değil o lekeler.Model nedir sizin. -
75qn85d
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X