Bildirim
Samsung RT5962DTBW / RT5962dtbsl Buzdolabi
JACK & JONES JORLINEN BLEND KNIT SS POLO SN Triko Erkek : Amazon.com.tr: Moda
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CBXX951L
20 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
merhaba. ben de aynı buzdolabına bakıyorum. görüntü anlamında gayet güzel, siz 1950 tl fiyatı nereden aldınız acaba? üstelik 12 taksit. ben nakite o fiyata alamıyorum da, o yüzden. fiyatı hangi mağazadan aldığınızı yazarsanız memnun olurum. -
bende aynı dolabı çok bekledim ha şimdi diye diye en sonunda vestel puzzle aldım bu dolaba banada 1899 12 taksit olarak verebiliriz demişlerdi ... -
Candogan bey, bu dolaplari inceleme firsatiniz oldu mu? Yorumunuz bizim icin onemli.
585lt 'NET' hacim ve A+ kagit uzerinde guzel gorunuyor fakat gercekten de oylemi? Urun daha yeni oldugu icin samsungun sitesinde bile bilgi yok henuz..
akakce.comSamsung RT5962DTBSL A+ Çift Kapılı No-Frost Buzdolabı Fiyatları, Özellikleri ve Yorumları | En Ucuzu Akakçehttp://www.akakce.com/buzdolabi/en-ucuz-samsung-rt5962dtbsl-fiyati,861226.html
akakce.comSamsung RT5962DTBWWTR/RT5962DTBWW Buzdolabı Orjinal Orta Cam Rafı Fiyatları, Özellikleri ve Yorumları | En Ucuzu Akakçehttp://www.akakce.com/buzdolabi/en-ucuz-samsung-rt5962dtbw-fiyati,866832.html
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
-
Ben samsung marka buzdolaplarını her zaman tavsiye ediyorum. Bahsettiğiniz buzdolabı 585 litre ile gerçekten geniş bir hacme sahip.
Ancak ben bir de rsa1ntpe gardrop tipi buzdolabını öneriyorum. Hacmi 550 litre, ama dondurucu kısmı gerçekten çok kullanışlı. Hem de sizin dediğiniz dolapla hemen hemen aynı fiyata -
bizde bu dolabın beyazıyla LG GR-M762GVHW arasında kaldık. samsunga 12 taksit 4 ay ertelemeli 2000 lira, peşinde 1850 lira fiyat aldık. LG içinde bayi 2099 lira taksitli fiyat verdi. peşinde pazarlık yapmadı. samsungu canlı göremedik ama özellikler baya güzel gibi. ben LG yi çok beğenmiştim ama samsung yüzünden kafamız karıştı. bilgisi olan inceleyen arkadaşlar varsa fikirlerini almak isterim. -
quote:
Orijinalden alıntı: ZEITGEIST
bizde bu dolabın beyazıyla LG GR-M762GVHW arasında kaldık. samsunga 12 taksit 4 ay ertelemeli 2000 lira, peşinde 1850 lira fiyat aldık. LG içinde bayi 2099 lira taksitli fiyat verdi. peşinde pazarlık yapmadı. samsungu canlı göremedik ama özellikler baya güzel gibi. ben LG yi çok beğenmiştim ama samsung yüzünden kafamız karıştı. bilgisi olan inceleyen arkadaşlar varsa fikirlerini almak isterim.
Bizde ayni durumdayiz fakat samsungun 7 yil garanti secenegi sunmasi nedeniyle samsunga biraz daha yakiniz..
Siz bu fiyatlari mereden, hangi bayiden aldiniz ogrenebilirmiyim, iyi fiyat almissiniz bence ikisi icin de..bize o fiyatlara inmediler..
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
samsung için denizlide bayiden aldım. bayinin adını bilmiyorum ama denizli saltak caddesi üzerinde. liste fiyatı 2550 gibi bişey broşürde ama bonusa 12 taksit 4 ayda erteleme 2000 olur dedi. peşin pazarlığında da ben biraz çingene pazarlığı yaptım onun etkisi oldu aslıda aile dostu olan başka bir samsung bayisinden daha iyi fiyat alma ihtimalim de var ama oraya gidemedim işten güçten.
lg ninde normal fiyatı 2399 gibi bişeydi. sanırım ay sonuna kadar stokla sınırlı kampanya yapmış lg bayisi öyle söylediler, beyaz olanı 2049 a indirmişler(2099 u yanlış yazmışım bu arada ). benim gönlüm LG den yana ama alacak olan arkadaşım samsung diye inat ediyor. dolabı görmüş olsam kesin bi karar vericem ama görmeden içime sinmiyor. şanssızlığımıza teşhirde de yoktu samsung bayisinde, bakamadık.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZEITGEIST -- 27 Kasım 2012; 16:50:23 >
-
Dolab 385 kw enerji harciyor 588 lt olmasina ragmen. 480 lt rt-60krlsl 388 kw enerji harciyor. Cok cok yeni bir seri ic hacim olarak gayet kullanisli cokda iyi fiyat almissiniz 2250 den satiyorum aynisini kacirmayin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu samsunglar gerçekten kaliteli mi? Servisi nasıl örneğin, yedek parça fiyatları nedir? Bunlar hakkında bilgisi olan var mı? -
quote:
Orijinalden alıntı: caiz2005
Bu samsunglar gerçekten kaliteli mi? Servisi nasıl örneğin, yedek parça fiyatları nedir? Bunlar hakkında bilgisi olan var mı?
samsung buzdolabına iyidir ama servis ağı rezalettir -
quote:
Orijinalden alıntı: efemre5059
quote:
Orijinalden alıntı: caiz2005
Bu samsunglar gerçekten kaliteli mi? Servisi nasıl örneğin, yedek parça fiyatları nedir? Bunlar hakkında bilgisi olan var mı?
samsung buzdolabına iyidir ama servis ağı rezalettir
Teşekkür ederim. Benimde bu yönde endişem vardı ve birkaç yerden aynı duyumu aldım. Bosch marka araştırmaya başlıyorum. -
quote:
Orijinalden alıntı: caiz2005
quote:
Orijinalden alıntı: efemre5059
quote:
Orijinalden alıntı: caiz2005
Bu samsunglar gerçekten kaliteli mi? Servisi nasıl örneğin, yedek parça fiyatları nedir? Bunlar hakkında bilgisi olan var mı?
samsung buzdolabına iyidir ama servis ağı rezalettir
Teşekkür ederim. Benimde bu yönde endişem vardı ve birkaç yerden aynı duyumu aldım. Bosch marka araştırmaya başlıyorum.
bosch tan sadece low frost ve xxl model buzdolabı alınır gerçi xxl modellerinide lg ye ürettiriyor -
Onlar benim mekana göre çok büyük. 1,83 ten yukarı olmayacak. Samsungu şu açıdan düşünüyorum. Zırt pırt arıza çıkarmaz. Çıkarsa da servis olayı riske edilebilir diye düşünüyorum.
çok kararsız biri olduğum için kılı kırk yarıyorum. Zaten iki kişiye yeten kibar bir dolap. İşimizi görür. Hem pişman edecek ahım şahım bir fiyatıda yok.
-
quote:
Orijinalden alıntı: caiz2005
Onlar benim mekana göre çok büyük. 1,83 ten yukarı olmayacak. Samsungu şu açıdan düşünüyorum. Zırt pırt arıza çıkarmaz. Çıkarsa da servis olayı riske edilebilir diye düşünüyorum.
çok kararsız biri olduğum için kılı kırk yarıyorum. Zaten iki kişiye yeten kibar bir dolap. İşimizi görür. Hem pişman edecek ahım şahım bir fiyatıda yok.
buzdolabında iyiler seçtiğiniz üründe ideal size yeter ama ilerde arıza yaparsa uğraşırsınız zaten buzdolabı en az arıza yapan cihazdır samsungtan bulaşık makinası al göreyim seni teknisyenlere ayrı oda verirsin kalsınlar diye
-
ona ihtiyacım yok şimdilik. Alacak olursam kesinlikle gözönünde bulundurcam :) -
10.10.12 de aldığım buzdolabımın 12.10.12 de çok gürültülü çalıştığı gerekçeşiyle servis çağırdım.Gelen ekip,gürültünün fandan kaynaklandığını söyleyip fan değişikliği için tamir kaydı açtı ancak 55 gün sonra fan ı getirip(stokta fan olmadığı için) takabildiler.Ben 20 iş gününde tamirim tamamlanmadığı için hakem heyetinize başvurmama rağmen beni haksız buldunuz.
Buzdolabımdaki gürültü problemim ile ilgili 4 defa servis çağırdım.
ilk gelişlerinde ürünün ses seviyesini ölçüp 55 desibel (db) tespit ettiler ve bunun normal olduğunu iddia ettiler,oysa benim satın aldığım ürünün belgesinde ürünün ses seviyesi 42 db olarak yazılı.
2. servis gelişinde 65 db olarak ölçüldü ve yine normal olduğu iddia edilip yapacak birşey olmadığı söylendi.
3. servis gelişinde komple fanları söküp kontrol ettiler ve motordan kaynaklanan uğultu tespit ettiler.Motor değişikliği kararı aldılar.Günlerce beklemem rağmen motor değişikliği için ses çıkmayınca,Samsung Ekmen servisi aradığımda ,Samsung merkezin bu tamire izin vermediğini,bir şey yapamayacaklarını söyledi.
Dördüncü kez servis çağırdığımda gelen ekip yine sadece ses seviyesi ölçümü yapıp hiçbirşey yapmadan gitti.
Ben Samsung Ekmen servis merkezi ile görüştüğümde,kendilerinin 2 defa benim ürünümü değişmeleri için başvuruda bulundukları,aslında benim ürünümün değişmesi gerektiği ama Samsung merkezin bunu kabul etmediğini belirtti.Samsung merkez ilede defalarca görüşmeme ragmen benim ürünümde problem olmadığını belirtip iadeye yanaşmıyorlar.Ama ürünün ses seviyesi 65 db sese kadar yükseliyor,buna ragmen ürünü normal kabul ediyorlar.Biz ise özellikle geceleri dolabın çalıştığı mutfağın kapısını kapatmadan gürültüden uyuyamıyoruz.
Aldığım günün 2. gününden beri ürünü iade etmeye çalışıyorum ama derdimi kimseye anlatamıyorum.
-
quote:
Orijinalden alıntı: dvtkara
10.10.12 de aldığım buzdolabımın 12.10.12 de çok gürültülü çalıştığı gerekçeşiyle servis çağırdım.Gelen ekip,gürültünün fandan kaynaklandığını söyleyip fan değişikliği için tamir kaydı açtı ancak 55 gün sonra fan ı getirip(stokta fan olmadığı için) takabildiler.Ben 20 iş gününde tamirim tamamlanmadığı için hakem heyetinize başvurmama rağmen beni haksız buldunuz.
Buzdolabımdaki gürültü problemim ile ilgili 4 defa servis çağırdım.
ilk gelişlerinde ürünün ses seviyesini ölçüp 55 desibel (db) tespit ettiler ve bunun normal olduğunu iddia ettiler,oysa benim satın aldığım ürünün belgesinde ürünün ses seviyesi 42 db olarak yazılı.
2. servis gelişinde 65 db olarak ölçüldü ve yine normal olduğu iddia edilip yapacak birşey olmadığı söylendi.
3. servis gelişinde komple fanları söküp kontrol ettiler ve motordan kaynaklanan uğultu tespit ettiler.Motor değişikliği kararı aldılar.Günlerce beklemem rağmen motor değişikliği için ses çıkmayınca,Samsung Ekmen servisi aradığımda ,Samsung merkezin bu tamire izin vermediğini,bir şey yapamayacaklarını söyledi.
Dördüncü kez servis çağırdığımda gelen ekip yine sadece ses seviyesi ölçümü yapıp hiçbirşey yapmadan gitti.
Ben Samsung Ekmen servis merkezi ile görüştüğümde,kendilerinin 2 defa benim ürünümü değişmeleri için başvuruda bulundukları,aslında benim ürünümün değişmesi gerektiği ama Samsung merkezin bunu kabul etmediğini belirtti.Samsung merkez ilede defalarca görüşmeme ragmen benim ürünümde problem olmadığını belirtip iadeye yanaşmıyorlar.Ama ürünün ses seviyesi 65 db sese kadar yükseliyor,buna ragmen ürünü normal kabul ediyorlar.Biz ise özellikle geceleri dolabın çalıştığı mutfağın kapısını kapatmadan gürültüden uyuyamıyoruz.
Aldığım günün 2. gününden beri ürünü iade etmeye çalışıyorum ama derdimi kimseye anlatamıyorum.
dostum merhaba dolabı değiştire bildin mi ben de bu dolabı sipariş verdim fakat yazınızı yeni okudum ve şu an ne yapacamı bilmiyorum
-
Mac 14 kardeş
Hakem heyetine yaptığım 2. başvurum lehime sonuçlandı,samsung merkez ile görüştüm,tutar 1191 tl nin üzerinde olduğundan bu karar bizi bağlamaz,sana yardımcı olamayız dediler,dün itibariyle çağlayan adliyesi tüketici mahkemesinde samsung a dava açtım,eğer benim kadar bu işi kafaya takıp sonuna kadar hakkını arayacaksan ürünü aç-kullan yoksa geldiği gibi açmadan aldığın yere iade et bence((:: -
quote:
Orijinalden alıntı: dvtkara
Mac 14 kardeş
Hakem heyetine yaptığım 2. başvurum lehime sonuçlandı,samsung merkez ile görüştüm,tutar 1191 tl nin üzerinde olduğundan bu karar bizi bağlamaz,sana yardımcı olamayız dediler,dün itibariyle çağlayan adliyesi tüketici mahkemesinde samsung a dava açtım,eğer benim kadar bu işi kafaya takıp sonuna kadar hakkını arayacaksan ürünü aç-kullan yoksa geldiği gibi açmadan aldığın yere iade et bence((::
Dostum merhaba durumuna üzüldüm fakat ben gözümü yümdum ve SAMSUNG RT5962DTBSL INOX BUZDOLABI aldım ve 1 haftadır kullanıyoruz ve ses konusunda problem yok siz baya geç verdiniz cevabı neyse hayırlısı.Ben daha önce anneme Altus A+++ buzdolabını almıştım 4 sene önce bir ses bir ses 39 dsbel yazıyo fakat ölçü yaptımızda 65 ile 70 arası dört kez servis geldi gitti olçüm yaptılar kabul etmiyorlar başka yerden gürültü geliyor dediler en sonunda alıcaz fabrikaya gödericez dediler fakat yerine başka dolap yok annem de dedi kalsın alıştık bu sese biz ve öyle bıraktım ses ise iç havaladırma fanından geliyor sök değiştir belki düzelir ama yok göndericez diye tuturdular ben öyle bıraktım o gün bu gün çalışıyor bu şekilde.
Benzer içerikler
- bosch buzdolabının alt kısmı buz tutuyor
- buzdolabının gazı biterse ne olur
- o ı hangisi açık
- bosch mu arçelik mi
- haier marka yorumları
- en iyi beyaz eşya markası
- en iyi derin dondurucu
- en iyi buzdolabı markası
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X