Şimdi Ara

Samsung S10 Şarj Girişinde Yanık Kokusu + Orijinal Adaptör Tüm kabloları Yaktı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
991
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba ilk çıktığı ay aldığım s10 telefonumu şarjı %15'e indiği için şarja taktım gece. 10dk sonra telefona bildirim geldiğinde baktığımda telefon şarj olmadığını fark ettim. Kablo vs tam girmemiştir diye hem type c kısmını hem adaptöre takılı kısmını kontrol ettim takılıydı. Sonra adaptör bozulmuş olabilir diye s8'in orijinal adaptörüne taktım olmadı. Yine s10'un orijinal adaptörüne taktım. Kabloyu çıkardığımda telefondan yanık kokusu gelince patlama riskiyle power off yapıp uzak bir yere bıraktım sabaha kadar. Sonra hemen samsung'a destek talebi ve şikayet oluşturdum.

    Sabah telefonu açtım. wireless şarj cihazı vardı onu s10'un orijinal adaptörüne bağlayarak onunla şarj ettim gün boyunca o da üstünde fast charge yazmasına rağmen 3 saate yakın şarj ediyor bir türlü %100 olmadı.

    Samsung beni aradı servise gitmem gerektiğini veya farklı kablo denememi önerdi.

    Almış olduğum hiç kullanılmamış sıfır type c kablo vardı onu taktım. bu kabloyu da yaktı (yanık kokusu geliyor). Adaptörü kontrol ettiğimde onun da girişinden yanık kokusu geliyor. Adaptör her şeyi mahvetmiş olabileceğini düşünüp wireless şarj cihazını da kontrol ettim, girişi ve kablolar da yanık kokuyor.

    Muğla'da servisi bulunmuyor İstanbul'a gönderin diyor. 1 ay için telefonsuz kalamam acil işlerim var. muhtemelen olmadığı halde kullanıcı hatası diyecekler. telefonda herhangi çizik bile yok sıfıra yakın. Adaptörsüz kaldım. wireless şarj cihazını kullanayım mı yanık kokmasına rağmen? başka şekilde şarj edemiyorum. geçici çözüm olarak yeni bir wireless charge dock almam gerekli. Böyle saçma sorunla karşılaştığım için güvenliğim ve verilerim risk altına girdi. Bir daha Samsung telefon almayacağım. Ürünleri güvenli değil ve korkunç. Şarj kablo ve adaptörü kutudan çıkan samsung marka orijinal ürünler. tek yaptığım telefonu şarj etmek için kabloyu telefona takmaktı. s10 charging port smell" bu şekilde Google'da arattığımda aynı sorunu yaşayan binlerce kişi ile karşılaştım. S10'dan önce S9+ ve s8 de kullandım. S8'de yanık kokusu gelmişti ama şarj ediyordu. Kronik sorun olduğu bariz.

    Telefonu, s10 çıktığı ay Teknosa'dan almıştım yani Türkiye'den. Arkasında altta samsung electronics ist paz tic garantisi yazıyor. Peşin hükümlü gibi olacak ama muhtemelen bir charging port için bile kullanıcı hatası diye birkaç $'lık şeye 2000₺ masraf çıkarılır (ghost screen için whatsapp kullandınız diyen samsung bu), çözüm üretileceğini zannetmiyorum. 1 ay serviste tutacak zamanım yok. Acil işlerim var. iPhone 11 pro almam gerekecek 1000 dolar telefona 10.000₺ vererek boşa masrafa gireceğim. S10 da çöp olacak.

    ne önerirsiniz?







  • Hocam bence o kadar ön yargılı olmayın samsung servislerine karşı. Şükür şu ana kadar bana hiçbir problem yaşatmadılar. Note 5ime çok zeki bir arkadaşım kalemi ters taktı kalem mekanizmasnı değiştirdiler. S7 'nin arka kapağı açıldı ve içten soyulmaya başladı batarya ile birlikte değiştirdiler. Teyzemin note 4ünde ekran yanığı oluşmuştu ve kamera sıkıntısı olmuştu ekran ve kamera değişti hatta kamera camı çizik diye değiştirdiler. Bir ay önce tabletimi gönderdim (P580) flaşlı sürekli yandığı için (cihaz kapansa bile) onun da anakartını değiştirdiler. Valla ben mi çok şanslıyım yoksa sadece sıkıntı yaşayan insanlar servisler hakkında kötü şeyler yazdığı için mi böyle kötü bir algı oluştu bizde bilemedim :). Size önerim bence cihaz daha da kötü duruma gelmeden hatta belki de hayati risk oluşturmadan bir şekilde telefon probleminizi çözüp garantiye göndermeniz. Aklınızda bulunmasında fayda var sizin işlem belki de cihaz değişimi gerektireceği için daha uzun bir sürebilir (samsung servisleri apple servsileri gibi cihaz değişimi yapamıyor değişim cihazları direkt samsung türkiyeden geliyor ). Şayet garantiye gönderirseniz süreç hakkında konu üzerinde bilgilendirme yapmanız da güzel olabilir :D.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.