Şimdi Ara

SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
877
Cevap
29
Favori
41.637
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mesaverde kullanıcısına yanıt
    Tam emin olmamakla birlikte az önce video seceneklerinden hdr10+ aktif ettim. Aksam amazonda video izlerken kare kare kotu gorunen siyahlarda sorun kalmadi.. ilginc...yada wifi duzgun çekmiyordu ondan veri iletiminden dolayı mi oyle oldu .. düşünüyorum:) bu akşam cihaz miss:)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Android Hilfe forumundan yeni görüntüler. Yeni üretilenler sanki daha kötü gibi 18 ocakta üretilmiş bir tanesi, diğeri de 17 Ocak mış.



    SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI
    SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI
    SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackcemre -- 7 Şubat 2024; 0:35:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • blackcemre kullanıcısına yanıt
    Bir de hala konu abartıldı diyenler var. Diyecek bir şey yok.

    Ben de şunu soyleyim, değişimle gelen cihaz benim gönderdiğim cihazdan daha kötüydü. Paneldeki sıkıntının boyutu herkes de aynı da değil.

    Cihazı yine de alacak olan varsa tavsiyem online iade imkanı olacak şekilde alsın kontrol etsin.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Prfssr kullanıcısına yanıt
    Size öncelikle erken bilgilendirmeniz bende dahil bir çok kullanıcıyı mağduriyetten kurtarmanızdan dolayı minnetlerimi sunarım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • blackcemre kullanıcısına yanıt
    sizin yeni cihaz elinize ulaştı mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kenanmorbulut K kullanıcısına yanıt
    Ne demek abi, keşke böyle olmasaydı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Prfssr kullanıcısına yanıt
    Keşke düz cam bir note hayalimdi samsunga kızngınlığımda en çok bu yüzden

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tahice T kullanıcısına yanıt

    Ulaştı hocam. Samsung’la görüştüm açmadan servise geri gönderdim. Para iadesi yapılacak. Riski göze almadım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackcemre -- 7 Şubat 2024; 5:55:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • blackcemre kullanıcısına yanıt

    adama direk yanık ekran gelmiş SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI 

  • Bu adama da neredeyse hatasız bir ekran gelmiş şanslıymış. soldaki 23u sagda 24u


    SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI


    SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI


    SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI


    SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI




  • corsairms kullanıcısına yanıt
    Kumlanma yok gibi ama ekranda yatay koyu hatlar var. Neredeyse tüm 24 serisinde var forumlarda paylaşılanlara göre. Ekran karakteristiğinden öyle diyeceğim ama 23 serisinde niye yok bu kadar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • H.M. kullanıcısına yanıt

    Malesef var yazılım olarakta düzgün kalibre edilmemiş zaten oda bir gerçek

  • corsairms kullanıcısına yanıt
    İlk yayınlanacak güncellemeyi merakla bekliyorum; hangi sorunları çözecek bakalım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • corsairms kullanıcısına yanıt

    Bu benimkiyle aynı özellikle ayarlar menüsü yatay koyu hatlar var bendede




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KnowN -- 7 Şubat 2024; 11:12:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az önce genel merkezden arandım.

    İşin özeti şu bunu bilerek yaptıkları, ekranın bilerek böyle yapıldığı söylendi. Aynı yurtdisi topluluklarda verilen cevaplarin aynisi verildi.

    Kasa açıklığıyla ilgili onun da normal olduğuna dair bir şeyler söyledi. Teknisyeni telefonunda yoktu ama dedim ben de.

    Değişim bile vermeyebilirler bu kez yani. Eğer böyle olursa son Samsung cihazım olacak bu. Tabletim dahil her şeyi satar bir daha tek ürününü almam.

    Ben bana tüm telefonun ücretini verin iade edeyim diyerek talep oluşturdum.

    Daha sonra daha ayrıntılı yazarım ama telefonu alacaklar şunu bilsin Samsung hata var demeyecek. Hatta bence bu konuyla ilgili değişim talepleri de reddedilir ileride.

    Umarım iade alabilirim tam tutar. Çünkü bildiğiniz gibi takasla aldım telefonu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prfssr -- 7 Şubat 2024; 11:23:46 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Prfssr kullanıcısına yanıt

    Bunlar gerizekalı ya hala soluk renk olayı falan zannediyorlar herhalde.


    Açıklık nasıl normal oluyormuş saçmalık .


    inş iade alırsınız hocam.

  • 3 şubat günü değişime bıraktığım cihaz ile ilgili bugün aradım. Teknisyen cihazın ekranıyla ilgili inceleme yaptığında ekranda herhangi bir soruna rastlanmadığını belirtmiş. Cihaz son bir testten daha geçiyor orada da soruna rastlanmazsa cihazını teslim alabilirsiniz dedi. Benim belirtmiş olduğum kumlanma olayı bir sorun değilmiş öyle anladım konuşmalarından. Samsung whatsapp hattından sorduğumda Samsung onayında diye bilgi vermişlerdi. Kafam karıştı. Sancaktepe servisine vermiştim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.