< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI (21. sayfa)
-
-
Öyle görünüyor. Cihazı inşallah açmamışlar. Kasa açılmadıysa benim için sorun yok. Değiştirmeseler de olur bu saatten sonra. Güncellemeyi beklerim artık. Şansımı denedim olmadı derim. Güncellemenin bu kadar gecikmesi belki de kumlanmayı yazılımla düzeltme çabalarındandır. İnşallah öyledir. Bu durum beni markadan soğutmaz. Hayırlısı olsun diyelim. Yeni gelen cihazda da aynı şeylerin olup olmayacağı da belli değildi. Daha kötüsü de gelebilirdi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi corsairms -- 7 Şubat 2024; 12:13:28 >
-
Bende açmadan iadeye gönderdim inşallah para iadesi yaparlar. Saçmalık ilk başta neden onayladılar. Sanırım birçok cihaz gelmiş geri.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackcemre -- 7 Şubat 2024; 12:33:58 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hepsiburaya iadeyi kabul etti, kurtuldum . Eğer problemleri düzeltirlerse bir kaç ay sonra tekrar alırım belki.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
iyiki takas vs olaylarına girmemişsiniz süreç uzardı hayırlı olsun bakalım düzelir diye umut ediyoruz
-
Bende hepsiburdadan aldım, ama daha kutuyu açmadım, güvenlik bantlarini dokunmadım, bir iki gün daha düşüneceğim, siz cihazı kullanmismiydiniz
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
takas vs yapmadıysanız kutuyu açsanızda iade eddebilrisiniz arkadaş kullanmıştı diye hatırlıyorum bir süre
-
Hocam ben takas için başvurdum, fiyat aldım, ürünu dün teslim aldım, ama kendi cihazımı daha takasa göndermedim, ben peşin olarak 68 bin odedim-512 gb-19 bin iade alacaktım cihazım incelendikten sonra
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
anladım şimdi bu takas işlerinde egerki cihaz vs gönderildiyse sonra iade işi problemli oluyor siz göndermemişsiniz.
belki şöyle birşey olabilir cihazı göndermeden yeni cihazın kutusu açıp test edebilirsiniz diye biliyorum sim kart takmayın yinede garanti olsun
-
Öncelikle ilginiz için teşekkürler, iki gundur kafayı yemek üzereyim, cihaz bana bakıyor ben ona🥴cesaret edemiyorum, sim kart takmadan cihazı açıp ekranda bir sorun olup olmadığına bakabiliyormuyum, müşteri hizmetlerini aradım sim takmazsaniz 14 gün içinde iade edebilirsiniz dedi, ama yinede 68 bin verdigim cihazda bir uade sorunu yaşarsam çok can sıkıcı olur
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
rica ederim.
iade edebilirsiniz hocam hepsiburada fazla bir sorun çıkartmıyor ki yukarıdaki arkadaş hat bile takmıştı diye hatırlıyorum
-
Evet hocam, ben açıp kullandım. Cuma öğlen geldi, pazartesi öğlen vaktine kadar kullandım, geri gönderdim. Satıcı direkt hepsiburadanın kendisiydi, sorun çıkarmadılar şükür.
Edit: sim kartı ile alakalı olarak bunu gördüm: https://www.donanimhaber.com/kullanilan-telefonlarin-keyfi-iadesi-hakkinda-yargitay-dan-karar--159265. Yine de işimi sağlama alayım derseniz sim kartsız da kurulum yapılabiliyor diye biliyorum.
Ayrıca telefonu keyfi yere iade etmiyoruz, ben müneccim miyim? Nereden bileyim kutu içindeki telefonun ekranında problem olup olmadığını.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Regexr -- 7 Şubat 2024; 15:50:50 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
S24 serisi söylenenlere bakılırsa alınmaz gibi. Bende yurtdışı düşünüyordum s25 ultra çıkar 2 3 ay geçer öyle samsunga geçerim. s24 serisi alınmaz bu saatten sonrada ekran sorunlarını vs kabul etmezler. Üstüne yatarlar.
-
Bence ekran yanığı klavyeden kullanıcı kullanır kullanmaz oluşmuş. Bu kadar kısa sürede olması da absürt . Belli ki diğer ekran sorunlarının etkisiyle ekran yanığı kısa sürede oluşmakta ...
Samsung bunu da 3.parti uygulama diye red ederse komik olur ... Sorun AMOLED/OLED ekran teknolojisinin zamana bağlı olarak kaçınılmaz ekran yanıkları oluşması veya eşit oranda yıpranmalarla yanık değil ama tüm renklerde solgunlaşma sararma olayı akla getiriyor...
REZALET !
-
Bunlara soluk renk meselesi değildir karıştırmayalım peşinen ifade ettim demek lazım ! ... Adamlar kendi sağlıksız algılarıyla bakıyorlar !
-
Kesinlikle haklısınız, bir ton para veriyoruz, üstüne birde cihazda sıkıntı olunca satıcı alır mı almaz mi diye düşünüyoruz
Bende de satıcı Hepsiburada, telefon elime dün geçti, kutuyla bakisiyoruz hocam🥴
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
XDA’da da bu sorunla ilgili konu açtım
https://xdaforums.com/t/grainy-sandy-screen-problem-on-the-galaxy-s24-ultra.4655183/
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackcemre -- 7 Şubat 2024; 20:48:50 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende oluyor video rengine göre değişiyor sanki ambians yansıtma özelliği var gibi geldi kotu değil güzel bı ozellik gibi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Konu içinde aynı sorunları S24 ya da S24 Plus telefonunda yaşayan kimse var mı?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X