Şimdi Ara

Samsung s4 mini (KVK)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
793
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar iki gün önce s4 mini telefon aldım. Telefon aşırı derecede ısınıyordu hiçbir uygulama açmadığım halde. İnternetten araştırdım güncelleme yapınca faydası oluyormuş, güncelleme yaptım ısınma azaldı ama 10 dk konuşma sonunda veya internetten video izlediğimde cpu 74 derece geliyor. yani el değmiyecek şekilde ısınıyor.
    KVK servisine vererek ücret iadesi istediğimi veya mümkünse farkını vererek başka model telefon almak istediğimi söyledim.

    Ücret iadesi almak için hangi yolu izlemeliyim? i



  • Arkadaşlar bugün telefon hata bulunamadı şeklinde geri geldi.
    yarım saatlik kullanımdan sonra internette gezinme 61 derece oldu.
    candy crush oynadım 10dk kadar cpu 74 derece oldu telefona el değmez oldu. Telefonuu teslim aldıktan bir saat sonra
    tekrar gönderdim. Telefon anormal şekilde ısınıyor ama hata nasıl bulamazlar.

    Bu tür konunalarda tecrübesi olan arkadaşlar lütfen yardımcı olurmusunuz.
  • Cevap veren yok ama ben sorayım yinede.

    Bana satılan telefon KVK garantisi var diye satıldı, Kutunun üzerinde KVK a ait etiket var. Ben telefonu KVK bayi olan DEKA ya teslim ettim ama gelen rapor BAŞARI garantiye ait. Daha yeni fark ettim.
  • Hocam hic anlamam ne yazik ki bu konulardan ama tavsiyem git servisine kendin goster adamlara nasil isindigini. 4 kez servise giderse para iadesi yapiyorlar diye biliyorum ama yanlis bilgi vermek istemem sana . Allah yardimcin olsun. Hayirli gunler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fuujitsu

    Hocam hic anlamam ne yazik ki bu konulardan ama tavsiyem git servisine kendin goster adamlara nasil isindigini. 4 kez servise giderse para iadesi yapiyorlar diye biliyorum ama yanlis bilgi vermek istemem sana . Allah yardimcin olsun. Hayirli gunler.

    Aynı sorundan 3 defa olunca tüketici haklarına başvurabiliyorsun.
    Benim asıl merak ettiğim Başarı ile KVK nın bir alakası var mı? KVK amblemi olan bir cihazın başarı elektronik olma ihtimali varmı,
    Acaba kutumu sahte veya KVK garantili başka cihazın kutusu ilemi değiştirildi.
    Öyleyse satıcıdan şikayetci olacağım.

    Bu iş zaten normal olarak çözümlenmeyecek bellli beni baya uğraştıracak gibi duruyor.
    Daha telefonu bir gün dahi kullanmadım
    Temennin için teşekkürler.
  • Sorunla alakalı olarak SAMSUNG' KVK ve BAŞARIYA mail attım. Cevap bekliyorum.
    Bakalım ne cevap verecekler.
  • Bugün ikinci kez gönderdim. yapılan işleme elektriksel işlem demişler ama cihazda değişiklik yok. Forum donanımda 15 dakika gezindim yine aşırı bir sıcaklık söz konusu, cpu sıcaklık ölcen birkaç proğram yükledim 72 dereceyi gördüm. tekrar gönderdim.

    3. gönderişim cihaz değişimi veya para iadesi olmaz ise tüketici haklarına başvuracağım.
  • Valla allah islah eylesin bu servisleri yaw , insani deli ediyorlar boyle islerle . Hala daha sorunun cozulememesine uzuldum hocam. Keske yardim edebilsem. Insaallah para iadesini yaparlar uzatmadan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefon servisten bugün kargoya verilmiş. Yapılan işlem kısmında hata bulunamadı yazıyor.
    Bulamadıkları için sanırım ısınmasını normal olarak görüyorlar. aynı sorundan dolayı üçüncü servise gönderişim oldu.
    Tüketici haklarındaki arkadaştan edindiğim bilgi aynı sorundan 3 farklı sorunlardan dolayı 4 kez bir yıl içerisinde sorun yaşadığımızda tüketici haklarına başvurabiliyoruz.
    Telefonu teslim aldığımda bende başvurumu yapacağım. Sanırım bilirkişiler tarafından incelenecek telefon.
    Bir arkadaşım yine samsung şebeke probleminden dolayı bir ay içerisinde ücretini almaya hak kazandı. İnşallah benimkinde bir aksilik çıkmaz.

    Bu yazdıklarım belki birgün birinin işine yarar. Biraz samsung mağdur günlüğü gibi oldu ama :)
  • Sanırım servistekiler bu forumu takip ediyor :)
    Şuanda bilgiler değişmiş yedek parçadan dolayı bekliyor gözüküyor.

    Ben çözüm olacağına inanmıyorum ama hayırlısı.
  • telefonu bir saat önce teslim aldım. Anakart değişmiş, anakart ile birlikte işlemci değişmiş mi oluyor ?çünkü 3g ile internete bağlanınca yine 70 dereceyi geçti,
    Bendemi problem diye düşünüyorum :))

    neyse yarın tüketici haklarına başvuracağım, bilirkişiler inceleyeceklermiş telefonu 2-3 ay gibi bir sürede sonuçlanırmış ?

    hayırlısı...
  • Arkadaşlar,

    Baya zaman geçmiş.Yazmayı unutmuşum.

    Ana kart değiştikten sonra sıkıntı büyük ölçüde geçti, 5 dk ısınan telefon 15 dk da ısınmaya başladı. Bunun üzerine servise ücret iadesi veya başka model değişimi teklif ettim, fark ödemem gerekiyorsa ödeyebileceğimi söyledim ama maalesef böyle bir şey mümkün değilmiş.
    Bende bunun üzerine tüketici haklarına başvurdum. Takriben bir ay sonra para iadesi kararı geldi ve telefonu aldığım yerden paramı aldım. Tabi alırken küçük bir sıkıntı çıktı,
    Aldığım telefoncu parayı servisin ödemesi gerektiğini söyledi, bende mahkeme kararında servisin adı yok, parayı almadan telefonu kimseye teslim etmeyeceğim dedim.Parayı ödememen durumunda icraya veririm. Benim kaybım paramı bir ay sonra alırım senin kaybın birde icra parası ödersin dedim. Tabi adam agrasifti sonra nereyle görüştüyse tekrar telefon açtı senin dediğin gibi de oluyormuş dedi.
    Bu şekilde Samsung mağdurluğumu sonlandırarak , sony Z3 Compact telefon aldım. İnşallah bu marka içinde başlık açmak zorunda kalmam.




  • İnsallah bidaha ugrasmazsin benim de basimda bas belasi bir samsung var tuketici hakem heyetine verecegim ancak bu olaylar nasil gerceklesiyor basit mi zor mu bi anlatsan

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Baran.471

    İnsallah bidaha ugrasmazsin benim de basimda bas belasi bir samsung var tuketici hakem heyetine verecegim ancak bu olaylar nasil gerceklesiyor basit mi zor mu bi anlatsan

    Öncelikle telefonun servise gitmesi ve hatanın devam etmesi gerekiyor. Aynı sorundan dolayı 3 defa servise gönder 3. de para iadesi veya cihaz değişimi talebinde bulun. Zaten servis 3. gönderişin de büyük bir ihtimal yapar eğer benimki gibi telefonun kronik bir sorunu varsa o başka

    Sorunun çözülmediyse tüketici haklarına elindeki servis kayıtları ve fotokopileri ile git zaten orada hazır dilekce oluyor, ben internetten örnek indirdim hazırladım öyle gittim. Bu arada telefon sende kalıyor. Eğer ihtiyaç duyulursa telefonun bilirkişiler tarafından inceleniyor. Benimkini istemediler. daha sonra 3 ay içinde sonuç geliyor dediler 25 gün sürdü.

    İşin zor kısmı telefonu 3 defa servise göndermek neredeyse bir ay sürüyor. Bunun dışında tüketici haklarına başvuru basit.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.