Arkadaşlar bugün İzmir Çankayada ki servis merkezine gittim başta her şey çok güzeldi cihazda bahsettiğim tüm sorunları buldular hatta daha da fazlasını buldular bildiğiniz cihazın neredeyse hepsi değişilecek, mutlu bir şekilde ayrıldım ama aklımda şu soru vardı ana kart değişimi işin içine girdiğinde servislerin çirkeflik yaptığını biliyorum acaba bizde bi sorun olacak mı umarım olmaz diye içimden geçiriyordum derken telefon çaldı ve cihaz ekranı ufakta kırık olduğu için cihazın garanti dışı kaldığını söylediler, dedim ki ne alaka cihaz ekranı kırıl olduğu için vermedim ki size ekran kırıklığı ile bu sorunların bi alakası yok hadi diyelim ekran kırık diye paneli değiştirmiyeceksiniz peki diğer sorunları neden yapmıyorsunuz pil değişilecek ana kart değişilecek denildi. Bama söylenen is3 cihaz ekranı veya başka bir parça kırıldığında cihazın direk garantisi bozuluyormuş ip69 olduğundan dolayı filan, bu tabiki saçmalık haklarımı arıyacağım appledan geçtiğime o kadar pişman oldum ki 2 defa servise gittim adamlar o kadar iyilerdi ki ah ah para yok diye samsunga geçtik dolandırmaya kalkışıyorlae benden para istediler yapmak için çümkü garanti kapsamı değilmiş puahahahha Samsungtan uzak durun |
Bildirim