Belki yeri değildir ama yazmak istedim. Öncellikle yaklaşık bir ay önce Türkcell den note 4 aldım faturaya ek olarak. Telefonda çalarken ses de patlama gibi çızırtılar ve sim kart görmeme en son olarak da konuşurken sesin karşı tarafa bozuk gitmesi sorunları olduğunu farkettim. İstanbul ümraniye de bulunan Danış tek servisine götürdüm. Yazılım atıldı ancak sorunlar devam edince değişim talebinde bulundum. Bunu yaparken de Apple firmasının iade ve değişim hızını bildiğimden samsung dan da bunu bekledim tabi. Neyse verdim aradan 10 gün geçti arayan oran yok. servisi arıyorum biz değişim onayı verdik bundan sonra samsung merkez tarafını arayın diyorlar. Neyse 444 77 11 samsungu arıyorum onlarda değişim onayı verdiklerini söylüyorlar ama cihaz tedarik aşamasında diye söylüyorlar. Bende durumu anlatıyorum yeni cihaz da bu kadar bekletilmemem gerektiğini söylüyorum. Onlara maksimum ne zaman elimde olur diyorum onlar da süre veremiyoruz diyorlar. En son her gün arayıp bilgi almaktan sıkıldığımdan ücret iadesi alabilir miyim diyorum samsunga onlarda telefonu verdiğim servise gidip tekrar form doldurmam gerektiğini belirtiyorlar. Neyse servisi arıyorum para iadesi talebinde bulunmak istiyorum diye onlar da kimlik fotokopisi ile gelip form doldurmam gerektiğini belirtiyorlar. Neyse Allah'tan yakın servis iş yerime gidip form doldurmak istediğimi belirtiyorum. Onlar da foruma gerek yok biz merkeze mail atıyoruz diyorlar. Neyse iyi de telefonda böyle diyorsunuz gelince farklı konuşuyorsunuz diyorum. Onlar da size yanlış bilgi verilmiş deyip kestirip atıyorlar. Neyse ki sonuç olarak bana para iade talebinde bulunduğuma dahil evrak verin diyorum öyle bir evrak vermiyoruz diyorlar. Neyse ısrarlarım sonunda elimdeki forma yazdırıp imza attırdım. Ne kadar sürer işlemler diyorum 1,5 ay sürer diyorlar. Arkadaşlar ben 28 yaşındayım ve yılda en az 3-4 cihaz alıp satıyorum böyle bir servis anlayışı görmedim. Para iadesi alırsam gidip iphone alacağım sizlerde samsung servisine yolunuz düşerse Allah yardımcınız olsun. Bunlar sadece yaşadıklarımın ufak bir kısmı. Sonuç alamazsam tüketici hakları hakem heyetine başvuracağım.
İyi forumlar.
Samsung servis boyle yapiyorsa paralel ithalat alalim ondada ayni sknti var hic degilse ucuz fiyata almis oluruz
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme