Şimdi Ara

Samsung teşhir tv sorunu. Yardımınıza ihtiyacım var. Acil

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
633
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburada.com dan satıcısı hepsiburada olmayan bir satıcıdan samsung 55mu7400 tv satın aldım. Cihazın kurulumunu satın aldıktan sonra 1 ay içerisinde yaptırdım ve kurulduktan hemen sonra ürünün ayıplı olduğunu gördüm. Ekranda renk değişimi var 2 köşesinde. Hemen ertesi gün değişim talebinde bulundum gelip cihazı götürdü servis. Az önce beni aradılar ve değişim talebinin reddedildiğini tamir edebileceklerini söylediler. Reddedilme sebebi de ürün teşhirmiş ve bilmem kaç saat çalışmış. Ama kurulum evrağında teşhir olduğuna dair bir bilgilendirme yok. Ben de tamir talebini reddettim ve ürünü bana getirin dedim. Tüketici haklarına gitmeyi düşünüyorum izlemem gereken yol nedir? Haklarım nedir? Gelen ürünü teslim alayımı olduğu gibi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aragorn -- 6 Eylül 2018; 10:10:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Konu hakkında bilgi sahibi olan forumdaşlar bizleri bilgilendirirse seviniriz.
  • Forumdaşların yazmaya mecali yok hocam ben seni elimden geldiğince bilgilendireyim. Tüketici hakem heyetine gittim bilgi alma amaçlı. Alınan üründe ilk 6 ay içinde bir arıza meydana gelirse değişim, para iadesi hakkınız var. Ürünü onarıma gönderdim ekranı değişip gelicek. Ekran değiştikten sonra cihazda ilk 6 ay içerisinde kusur olduğu kesinleşmiş olacağı için değişim amaçlı thh ye başvuruda bulunucam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aragorn A kullanıcısına yanıt
    Senin muhattabın hepsiburada olmalı. Servisten ürünün teşhir olduğuna dair belge al ve hepsiburada’ya anlat durumu, satıcıya yaptırım bile uygularlar.

    Hangi satıcı olduğunu buraya yazın ayrıca, link koyun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerminator -- 13 Eylül 2018; 10:51:35 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mağazanın ismi teknofish. Puanı da 9.7

    Firma adanada. Gelen üründe duvar askı aparatı izi bile vardı düşünün artık.

    Hepsiburada ile uğraşmak daha zordur hocam. Karşımda muhatap yok. İnternet mağazası.

    İlk 6 ay içerisinde üründe arıza çıkması nedeniyle ürünü değişicem thh ye başvurarak inş.



    www.hepsiburada.com
    Teknofish - Hepsiburada Mağaza
    https://www.hepsiburada.com/magaza/teknofish

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam emin misin tamir yapıldıktan sonra değişim mi olur? Bozuk üründe sana seçenek sunulur.

    Değişim?

    Para iadesi?

    Tamir?

    Sen tamiri seçmiş durumda görünüyorsun. Sonra da değişim istiyorum diyorsun. Bana mantıklı gelmedi. İnşallah dediğin gibidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Wurunkatte kullanıcısına yanıt
    Valla hocam thh nin ipiyle indik kuyuya durun bakalım. Başvuruda bulundum thh ye. Çıkan sonuca göre bilgilendiririm buradan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • şikayetim sonuçlandı. thh ürünün kapalı kutuyla değişimine karar verdi. samsung ürünün 2017 modeli olmadığı için 2018 modelini gönderdi. yani mu7400 gitti nu7400 geldi.
  • Hiç yoktan seni uğraştırmişlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam ne yazık ki öyle
    ben de tv bakıyorum şuan vatan mu9000i ucuz satıyor ve kesin teşhir ancak yazmıyorlar
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.