Şimdi Ara

Samsung Türkiye Garanti Rezaleti İle İlgili Blog

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.254
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    15 gün olmadan arızalanan note 4 telefonum ile ilgili olarak bir blog açtım. İnceleyip haklı bulursanız sizde paylaşırsanız sevinirim.

    http://www.samsungturkiyerezaleti.com



  • Benzer konuyu ben de yaşamıştım. Samsung bayiiden aldığımız S5 ilk hafta, başka Samsung bayiiden orijinal kılıf alırken, bayii satıcısı kılıfı takarken bozuldu. Satıcı ben birşey yapamam aldığın bayiiye götür dedi. Aldığım Samsung bayii de beni ilgilendirmez servise götür dedi. Serviste değişim kararı verildi, bir ay beklettiler. Bir ay sonunda kağıt verdiler, git bununla aldığın bayiiden yenisini al dediler. Bayiiye gittim, ben vermem servisten al dedi. Şikayet ettim, tıpış tıpış verdi bayii. Samsung bayiiden alayım garanti olsun diyorsun ama satıştan sonra bayii suratına bakmıyor. Samsung Türkiye tam bir kanal rezaleti. Ürün iyi ama servis vasat ötesi.
    Ha bu arada ilk başta Ümraniye'ye verecektim, sakın oraya verme dediler. Geçen sene Samsung, S4'lerin pilini değiştirdi. Pil değişimi için Ümraniye'ye giden arkadaşıma "2 gün bizde kalacak ve içindeki bilgiler silinecek" demişler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • en iyisini yapmışsınız. bence bunu forumdaki çeşitli samsung telefonlarla ilgili ana başlıklarına yazıp isteyenlerin durumlarını da siteye eklemelisiniz. bazen bende böyle şeyler düşünüyorum. siz hayata geçirmişsiniz tebrikler. hatta öyle ki eğer yeterli dikkati çekerseniz size samsungdan teklif bile gelecektir =D son olarak blogspot olarak açsaydınız index almanız daha kolay olurdu. elinize sağlık.
  • Hocam kolay gelsin.Umarım telefonunuza hemen kavuşur ve sorunsuz bir şekilde uzun seneler kullanırsınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HanDar05 -- 3 Ocak 2015; 3:17:16 >
  • Benzer sorunları yaşayanlar bana sorunlarını gönderirse onlarınkini de sitede paylaşabilirim. Sadece benim sorunum düzelsin amacında değilim ben. En azından akılları başlarına gelsin başkaları çekmesin bu ızdırabı derdindeyim. 21 gün oldu dandik bir nokia ile cebelleşiyorum.. Göya premium telefon aldım. 2600 TL para verip.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakc

    Benzer sorunları yaşayanlar bana sorunlarını gönderirse onlarınkini de sitede paylaşabilirim. Sadece benim sorunum düzelsin amacında değilim ben. En azından akılları başlarına gelsin başkaları çekmesin bu ızdırabı derdindeyim. 21 gün oldu dandik bir nokia ile cebelleşiyorum.. Göya premium telefon aldım. 2600 TL para verip.

    S4 active aldim kronik batarya sorunu varmis 1 batarya için 1 ay bekledim + resetlemisler telefonu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Blogun Adresi değişmiştir.

    http://www.samsungturkiyegarantisi.com

    olarak güncelledim.
  • Forumdan bir arkadaşın daha başından geçeni yazdım blog'a... Kendisine teşekkür ederim benle paylaştığı için.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.