Şimdi Ara

Samsung Türkiye'nin Garanti Saçmalığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.246
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bugün Galaxy Nexus cihazımın arızalanan şarj soketini garantiden yaptırmak için Ankara Necatibey caddesindeki Samsung Yetkili Servisine götürdüm. Sıra numaramı aldım 1 saat bekledim. Sıram geldiğinde cihazı çıkartıp görevliye teslim edip sorunumu söyledim. Ekranım da yaklaşık 1 yıl kadar önce çatlamıştı ama kullanımda hiç bir sıkıntı yaşamadan kullandım bu süre boyunca. Hazır servise vermişken ekranın garantiden hallolmayacağını bildiğimden ekran tadilatı için de fiyat istedim. Görevli bayanın beyanı şu oldu;

    -Cihazınızın ekranı çatlak olduğu için cihazınız garantiden çıkmıştır. Eğer soketi yaptırmak istiyorsanız parasıyla yaptırmanız lazım. Bunun öncesinde parasını verip ekranı yaptırırsanız cihazınızı garantiye tekrar sokarız, onun ardından cihazı tekrar getirir şarj soketi için arıza talebi açtırır garantiden hallederiz.

    Şok oldum bir anda !!! Kulaklarıma inanamayıp bayandan bir kez daha tekrar etmesini rica ettim. Ardından bunun ne derece mantıklı bir durum olduğunu sordum. Görevli bayan müşteri hizmetlerini aramamı istedi.

    Samsung Müşteri Hizmetlerini aradım telefonla, bi 20 dakika kadar konuştuk hattaki görevliyle. O da aynı beyanda bulundu. Dedim çatlayan ekranla şarj soketinin ne ilişkisi var??? Yanıt olarak düşme sonucu soket arızalanmış olabilir dedi. Alakasının olmadığını, zira ekran çatladıktan sonra 1 yıla yakın cihazı kullandığımı, bu süreçte yüzlerce kez (hatta custom rom yüklemelerini de hesaba katarsak belki binlerce kez) usb soketine kabloyu takıp, şarj edip, veri alışverişinde bulunduğumu beyan ettim.

    Sonuç olarak malesef bu konuda elinden bişey gelmediğini, cihazımın şu an garanti dışı olduğunu, bunun Sanayi Bakanlığı'nca belirlenen kurallar çerçevesinde olduğunu belirtti. Bende LG yada başka bir firmada da aynı şey başıma gelse onlarda mı garanti dışı sayacak yani dedim. Diğer firmalardan yana bir bilgisi olmadığını belirtti. Peki dedim, madem öyle hakkımı aramak için tüketici mahkemesine başvuracağımı söyledim, yardımcı olmaya çalıştığı için teşekkür edip telefonu kapattım.

    Ardından LG Müşteri Hizmetlerini aradım. LG Nexus 4 cihazım varmış gibi konuştum ve şarj soketi sorunuyla ilgili görevliyi bilgilendirdim. Bununla birlikte ekranımda da bir çatlak bulunduğunu, bunun garantiyle ilgili bir sıkıntı yaşatıp yaşatmayacağını sordum. Görevli telefonun aynı darbe ile hem ekranımın hemde soketin aynı anda arıza yapıp yapmadığını sordu, bende ekranın aylardır çatlak olduğunu ve kullanımda sıkıntı yaratmadığını, onunla ilgili bir şikayetim olmayıp sadece şarj soketinin tamiratını istediğimi belirttim. Görevli bana şu beyanda bulundu;

    -LG Yetkili Servise gidip cihazı teslim ettiğinizde ekranın daha önceden beri bu halde olduğunu, şarj soketiyle ilgili sorunun yeni başladığını, iki arızanın birbirinden farklı dönemlerde oluştuğunu beyan etmeniz durumunda cihazınızın şarj soketi garanti dahilinde ücretsiz tamir edilecektir.

    Hatta bunun üstüne yaşadığım yeri sorup bana en yakın LG Teknik Servisin yerini tarif edip telefon numarasını verdi. Teşekkürlerimi sunup kapattım.

    Durum bu şekilde arkadaşlar. Yarın Tüketici Hakları Mahkemesine başvuruda bulunucam, yapmam gerekenler almam gereken belgeler neyse hepsini edinip davamı açıcam. 2 aylık garanti hakkım kaldı, eğer bu hak yasal olarak benim ise bunu muhakkak kullanıcam. Samsung Türkiye'nin müşterisini bu kadar enayi yerine koyduğunu bilseydim hiç bir şekilde bu markayı almazdım. Bundan sonra da sanırım tercih etmeyeceğim. Benim para kazandırdığım firma önce bana ve haklarıma saygı gösterecek!







  • quote:

    -Cihazınızın ekranı çatlak olduğu için cihazınız garantiden çıkmıştır. Eğer soketi yaptırmak istiyorsanız parasıyla yaptırmanız lazım. Bunun öncesinde parasını verip ekranı yaptırırsanız cihazınızı garantiye tekrar sokarız, onun ardından cihazı tekrar getirir şarj soketi için arıza talebi açtırır garantiden hallederiz.

    bu ülkede müşteriyi öküz yerine koyan servisler o kazandıkları haram paraları çocuklarının cenaze masraflarına harcarlar umarım. lanet olsun ya ülkede bitane mi şerefli servis olmaz.

    sen soket arızası ile değil yazılımsal bi sıkıntı ile gitsen, ya da pil şişmesi sıkıntısı ile gitsen adam gene önce camı tamir etmem gerek deyip dünyanın parasını isteyecek. it herifler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 01001101 -- 29 Ocak 2014; 19:52:08 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Bir de bilmiyorum doğru mu Yurt dışında root Garanti dışına çıkmıyor sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrtrhn

    Bir de bilmiyorum doğru mu Yurt dışında root Garanti dışına çıkmıyor sanırım.

    Teyzemin oglunda note 3 n9005 var almanyada telefon rootlu.Birsey oldu dedi telefonu servise verdi garanti kapsaminda yaptilar dedi. Root konusunda yury disindaki servisler hicbir sotun yapmiyorlar. Ama lanet olsun ki turkiyedeki serviservisler(samsung bahsediyorum lg sony alinmasin) kivik bir hataya gelemiyorlar garanti disi.

    Brn dr anlatayim samsung servisiyle olayimi.
    Benimde simkarti görmüyor telefon bilmrm ne parcasi degiscek dediler. Oldu diye cagirdilar uarim saat sonra telefon gene ayni hata geri verdim. 3 gun sonra gittim yarin gel dediler. Yolumun ustu hersaman gelip gecerken ugruyorum yarin gel. 30 gun oldu gittim sordum gene ne arizasi var dedim anakart degisecek dediler. Parca ellerine gelmis ama takan adam yok ortalıkta. Dayanamadim artık verin telefon geri yaptirnicam lanet olsun sizin gibi servise de seyine de dedim ondan sonra 2 gun istediler benden.
    adami sanki mal yerine koymayi calisiyorlar ama paparayi yiyen gene onlar oluyir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Garanti şartlarında lcd ekranda çatlak oluşması durumunda garanti dışı olacağı yazıyor. İyide benim cihazımın lcd panelinde hiç bir sıkıntı yok, üst cam yüzeyde çatlak var. Zorlayabilirlerse ancak burdan zorlarlar ama ekran camıyla lcd panel farklı şeyler
     Samsung Türkiye'nin Garanti Saçmalığı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şimdi de cihaz dalga geçer gibi şarj oluyor, kafayı yemek üzereyim. bir de data kablosuyla veri transferi yapmayı deneyeyim
  • Rezalet yemin ediyorum ayaklanıp hepsinin dükkanını yakacaksın dediklerinde elle tutulacak bir şey yok ki.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: schumici

    Garanti şartlarında lcd ekranda çatlak oluşması durumunda garanti dışı olacağı yazıyor. İyide benim cihazımın lcd panelinde hiç bir sıkıntı yok, üst cam yüzeyde çatlak var. Zorlayabilirlerse ancak burdan zorlarlar ama ekran camıyla lcd panel farklı şeyler
     Samsung Türkiye'nin Garanti Saçmalığı

    Benim burdan anladigim ekran catlarsa garantiye girmez ve kendiniz yaptirirsiniz.Yani ekran catlarsa tum garanti haklarin yanar demej degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • şarj oluyor ama bilgisayar görmüyor cihazı. her türlü ayarını kurcaladım, olumsuz olan hiç bir seçenek yok
  • Benimde sınıf arkadaşım 3 tane s4 değişti ailesi fransada yaşıyor. S800'lü modelde şebeke sorunu yaşadığı için s600'lü aldı sonra benim üzerine exynos işlemcili telefonu aldı abisinden. Hepsi rootluydu. Rahat rahat kullandı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tyildiz07


    quote:

    Orijinalden alıntı: schumici

    Garanti şartlarında lcd ekranda çatlak oluşması durumunda garanti dışı olacağı yazıyor. İyide benim cihazımın lcd panelinde hiç bir sıkıntı yok, üst cam yüzeyde çatlak var. Zorlayabilirlerse ancak burdan zorlarlar ama ekran camıyla lcd panel farklı şeyler
     Samsung Türkiye'nin Garanti Saçmalığı

    Benim burdan anladigim ekran catlarsa garantiye girmez ve kendiniz yaptirirsiniz.Yani ekran catlarsa tum garanti haklarin yanar demej degil

    Aynen katılıyorum, diyor ki ekranı kırarsan garantiden yaptırmamazsınız insanları yolunacak kaz yerine koyuyorlar resmen.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • cam çatladı diye tüm garanti gidemez, daha saçma olanı ise camı yaptırınca diğer birimlerle ilgili garantinin geri gelmesi.

    ben bu dolandırıcı türk insanını tanıyorsam bu tamamen servis işgüzarlığı gibi görünüyor.

    böyle bi kanun varsa da o kanunu koyanı o devlet birimine işe alana tüküreyim, o kanunun koyanın olmayan beynine tüküreyim. böylesine beyinsiz bi karar olamaz ki olduğuna zaten inanmıyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu konuyu atladığım sanılmasın, sadece şu 2 gündür bir türlü yolumu düşüremedim hakem heyetine. ama pazartesi günümü ayarladım, pazartesi sabahtan samsung servise gidip garantimin iptal edildiğin beyan eden bir yazı alıp tüketici hakem heyetine sunucam.

    sorun belirli aralıklarla halen sürmekte. bazen şarj olan cihaz bazen olmuyor, olsada bilgisayar bağlantısı yapmıyor. kablomdan da şüphelenmiştim ama başka cihazları takınca hem şarj işini hemde veri transferini sağlam bir şekilde yapıyor.

    gelişmeleri aktrıcam
  • Ben de artık Samsung'un TV dahil hiçbir ürününü almayacağım. Dediğiniz gibi Samsung Türk müşterisini enayi yerine koyuyor artık. Keşke insanımız bunu görebilse. Hala note 3, s4 kapış kapış satılıyor.
  • KVK servisine kamerada siyah nokta ve bir iki sıkıntı için N8'imi götürmüştüm tam aklımda değil. Usb girişinde oksitlenme varmış, sıvı temasından garanti dışı kalmış cihaz. Usb girişinin çalıştığını ve arızanın orayla alakasız yerlerde olduğunu belirtsem de sonuç alamadım. Havayla temas eden her metal gibi açıktaki usb girişinin de oksitlenebileceğinden bahsettim fayda etmedi. Üstüne bir de kamerayı bozup yollamışlar telefonu. Servise kendim gittim, bizim bozduğumuz ne malum kargocu bozmuştur şeklinde lagaluga yaptılar. Amirleri geldi o bile aynı lagalugayı yaptı bana. En sonunda ben yaparım ama biz bozmadıysak hakkımı helal etmem dedi kabul dedim yaptı. Parça falan da değiştirmedi 2dk sürdü tamiri belki sıkışan biryer veya önceki açmalarından kaynaklanan montaj hatası falan vardı.

    Sözün özü ülkemizdeki garantilere güvenmiyorum, özellikle de KVK'ya. Kazandırdığım her kuruş da haram olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lepanto -- 31 Ocak 2014; 17:27:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • aynen hocam. samsung Türkiye benim için bitmiştir. şu yapacağım yorum için kimse apple fanı samsung düşmanı demesin ama apple'da garanti süresi içindeki bir cihaz sorun yaşadı mı anında değiştiriliyor, onarım bile değil. forumda pek çok konusu ve yaşayanı mevcut. hatta şunu da okudum, eğer cihazınızı apple Türkiye'den sipariş ettiyseniz bir sıkıntı durumunda telefon açıyorsunuz evinize kargo gönderip cihazı alıyorlar. samsung için de yetkili servise gidip numara alıp bi dünya zaman bekliyorsunuz. samsung markasını severdim ama beni enayi yerine koyacaksa orada "dur" derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lepanto

    KVK servisine kamerada siyah nokta ve bir iki sıkıntı için N8'imi götürmüştüm tam aklımda değil. Usb girişinde oksitlenme varmış, sıvı temasından garanti dışı kalmış cihaz. Usb girişinin çalıştığını ve arızanın orayla alakasız yerlerde olduğunu belirtsem de sonuç alamadım. Havayla temas eden her metal gibi açıktaki usb girişinin de oksitlenebileceğinden bahsettim fayda etmedi. Üstüne bir de kamerayı bozup yollamışlar telefonu. Servise kendim gittim, bizim bozduğumuz ne malum kargocu bozmuştur şeklinde lagaluga yaptılar. Amirleri geldi o bile aynı lagalugayı yaptı bana. En sonunda ben yaparım ama biz bozmadıysak hakkımı helal etmem dedi kabul dedim yaptı. Parça falan da değiştirmedi 2dk sürdü tamiri belki sıkışan biryer veya önceki açmalarından kaynaklanan montaj hatası falan vardı.

    Sözün özü ülkemizdeki garantilere güvenmiyorum, özellikle de KVK'ya. Kazandırdığım her kuruş da haram olsun.

    al bir örnek daha... 2 dakikada tamir ettin de ne oldu, eline mi yapıştı!!! ulan hiç bişey olmasa müşteri memnuniyeti için alırsın yahu, bakarsın bi, sorununu bulmaya çalışırsın, ama nerdeeee...




  • schumici kullanıcısına yanıt
    Ben de sizin gibi düşünüyorum. Fanlık zaten çocukluktan başka birşey değil, hangisi sizin ihtiyaçlarını karşılıyorsa onu almalısınız. iPhone şuan için cazip görünse de benim için fazla avantajlı değil, android tarafında bi' dünya satın almış olduğum uygulamam var ve androidin kişiselleştirilebilirliğini seviyorum. Şuan gözüme HTC one+'ı kestirdim, bakalım . Ama Samsung beni kesinlikle kaybetti artık. Tüm çevreme de bahsediyorum bu durumdan.
  • Avukatımla görüştüm ve bugün cihazımı servise teslim ettim. Önümüzdeki hafta tamirat onayı için beni arayacaklar ve red cevabı vericem. Akabinde cihazı almaya gittiğimde cihazı ve garanti dışı kalmayla ilgili raporu alıp tüketici hakem heyetine götürücem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.