Şimdi Ara

SAMSUNG TV ALACAKLAR BİR KEZ DAHA DÜŞÜNÜN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
924
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar samsung almayında başka hangi marka alırsanız alın. Şimdi nerden geliyor bu samsung düşmanlığı diyeceksiniz. ikibuçuk yıl önce 1600 tl.ye aldığım led tv nin paneli arızalandı 1500 tl. panel değişim ücreti istiyorlar. Birde gelen servis dalga geçer gibi daha garantisi biteli 6 ay olmuş cihazı çöpe at yeni televizyon al diyor. İkibuçuk yılda panelmi arızalanır? Hadi şans diyelim benim başıma geldi. Şikayet siteleri benim gibi mağdurlarla dolu. Arkadaşın biri 3900 tl.ye almış televizyonu 3600 tl. panel değişim ücreti istemişler. Ürün satışları iyi durumda olduğu için müşteri memnuniyeti umurlarında değil. Ayrıca şikayet sitelerinde samsung rakiplerine açık ara devasa bir fark atmış durumda bilginiz olsun. Saygılarımla iyi forumlar



  • 10 yıldır samsung lcd tv kullanıyorum hergün saatlerce çalışır. Taş gibi halen. Elektronik şans işi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertce

    10 yıldır samsung lcd tv kullanıyorum hergün saatlerce çalışır. Taş gibi halen. Elektronik şans işi.

    Bundan önceki kullandığım televizyon Sony oda halen çalışmakta. Elektronikte şans çok büyük faktör bunun bilincindeyim lakin samsung Türkiye'nin konuya yaklaşımı hiç hoş değil satış sonrası hizmet sektörü müşteri memnuniyeti için çok önemli bunun bilincinde değiller. Kendinizi benim yerimde düşünün inanıyorumki bana hak vereceksiniz. Buderus yetkili servisinde yıllarca teknisyenlik yaptım. Garantisi biteli 2-3 yıl olmuş cihazların nelerini garantiden değiştirdik sırf müşteri memnun olsun diye.
  • Garanti süresi biten cihazlarda büyük firmaların ekstra garanti paketleri olmalı. Otomobilde bu var. Arçelik vestel bosh gibi firmalarında bu tür paketleri var. O nedenle böyle hassas elektronik cihazlar alırken cüzi bir fiyata extra garanti veren firmalardan almak lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaş,bu olayın hem teknik hemde mantık olarak "MARKA" ile zerre kadar alakası yoktur!

    Ayrıca sen bir şey sormuşsun ama cevabını da kendin vermişsin ama farkında bile değilsin,kısaca olaya yaklaşımın ve içindeki bazı yazdıkların,senin sorunun tam cevabıdır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: albani

    Arkadaş,bu olayın hem teknik hemde mantık olarak "MARKA" ile zerre kadar alakası yoktur!

    Ayrıca sen bir şey sormuşsun ama cevabını da kendin vermişsin ama farkında bile değilsin,kısaca olaya yaklaşımın ve içindeki bazı yazdıkların,senin sorunun tam cevabıdır

    Arkadaşım sana sormak istiyorum bu olayda teknik ve "mantık" olarak kiminle veya kimlerle alakası var?

    Kendini benim yerime koy herhangi bir cihazın yada aracın örnek veriyorum 30.000 tl. lik araba aldın arızalandı 25.000 tl. ye tamir ediyorlar kabul edebilirmisin? Televizyon 1.600 tl. tamir ücreti 1.500 tl. benim takıldığım nokta burası. Elektronik cihaz bu tabiki arızalanabilir. Lakin, makul ve kabul edilebilir bir fiyat çıkarırsın gerisini bana bırakırsın. İster yaptırırım istersem çöpe atar yenisini alırım. Senin savunduğun samsung Türkiye firması resmen yasal soygun yapıyor...




  • Arkadaş sen hala olayı kavramadın,oldukça açık yazdım ayrıca sen de açık yazıyorsun ve cevabı veriyorsun ama hala mantık ve teknik den bahsediyorsun!

    Bu arada "Araba" ile paneli sakın mukayese etme hatta aklına bile getirme


    Ve hala olayı kavramadı isen ya da şifreyi çözemedi isen sana diğer cevabım da işte budur cevabı diye anlatırım o zaman,"mantığı" da "tekniği" de anlatacağım tabiki

    Sen herhalde beni hiç tanımıyorsun,zira bana "Samy yi savunduğumu" yazmışsın
    KORE liler hk. da neler yazdıklarımı görürsen önce güleceksin sonra beni haklı bulacaksın(Korelilerin içinden gelen birisiyim bu arada)

    CAN++




  • ekwador E kullanıcısına yanıt
    Öncelikle geçmiş olsun. İki konu açmışsın baya canın yanmış anlaşılan birini değiştir. Sana cevap yazan can bey bu konularda fazla bilgilidir oek buraları okuma alışkanlığın yok sanırım yeni nesil televizyonların neredeyse tamamı adi parçalarla üretiliyor ve bu adilikle ilgili millet uyanmasın diye tvlere smart adı altında eften püften özellikler koyuyorlar. Müşteri hizmetlerindeki kalitesizlik bütün markalarda artık normal bir sony konusuna gir bak adamlar neler yaşamış. tv panel demektir panel arızası varsa zaten tamir falan ettirmeye kalkma bütün diğer parçalar tv ince olsun diye incecik bir anakarta bağlı ve panelle neredeyse bütünleşik sen paneli değiştirecem diye diğer parçaların montaj sırasında bozulma ihtimali baya yüksektir. Aslında elektronik şans işi değildi bi zamanlar artık kâr hırsı öyle boyuta geldiki adilikte kendimize vadedilen ürün sunulursa sayısal çıkmış gibi seviniyor insan
    kısaca yapacak bişeyin yok yeni tv almalısın bence ama sana bi tavsiye samsung sony lg pana hangisini alırsan al eski tvni arayacaksın(hele senin eski tv d serisi ise ağlayacaksın ) kalite bence yerlerde olacak o yüzden tvne ekstra garanti yaptır bozulunca böyle canın yanmasın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: albani

    Arkadaş sen hala olayı kavramadın,oldukça açık yazdım ayrıca sen de açık yazıyorsun ve cevabı veriyorsun ama hala mantık ve teknik den bahsediyorsun!

    Bu arada "Araba" ile paneli sakın mukayese etme hatta aklına bile getirme


    Ve hala olayı kavramadı isen ya da şifreyi çözemedi isen sana diğer cevabım da işte budur cevabı diye anlatırım o zaman,"mantığı" da "tekniği" de anlatacağım tabiki

    Sen herhalde beni hiç tanımıyorsun,zira bana "Samy yi savunduğumu" yazmışsın
    KORE liler hk. da neler yazdıklarımı görürsen önce güleceksin sonra beni haklı bulacaksın(Korelilerin içinden gelen birisiyim bu arada)

    CAN++


    Mesaj sayımdanda anlaşacağı üzere forumda sadece seni değil kimseyi tanımıyorum. Fakat çok faydasını gördüm birçok şeyi burdan araştırırım. Derdimi anlatamaya çalışıyorum sadece kimseyle tartışmak niyetinde değilim. Canı ve cebi yanmış birisiyim. Başkaları bu duruma düşmesin diye uğraşıyorum. Ayrıca nasıl bir hata yapmışımki telefon, tablet, birkaç tane daha tv, müzik seti, ses sistemi, dizüstü ve masaüstü cihazların hepsi samsung. Hepsini bir araya toplayıp benzin döküp yakasım geliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Enola

    Öncelikle geçmiş olsun. İki konu açmışsın baya canın yanmış anlaşılan birini değiştir. Sana cevap yazan can bey bu konularda fazla bilgilidir oek buraları okuma alışkanlığın yok sanırım yeni nesil televizyonların neredeyse tamamı adi parçalarla üretiliyor ve bu adilikle ilgili millet uyanmasın diye tvlere smart adı altında eften püften özellikler koyuyorlar. Müşteri hizmetlerindeki kalitesizlik bütün markalarda artık normal bir sony konusuna gir bak adamlar neler yaşamış. tv panel demektir panel arızası varsa zaten tamir falan ettirmeye kalkma bütün diğer parçalar tv ince olsun diye incecik bir anakarta bağlı ve panelle neredeyse bütünleşik sen paneli değiştirecem diye diğer parçaların montaj sırasında bozulma ihtimali baya yüksektir. Aslında elektronik şans işi değildi bi zamanlar artık kâr hırsı öyle boyuta geldiki adilikte kendimize vadedilen ürün sunulursa sayısal çıkmış gibi seviniyor insan
    kısaca yapacak bişeyin yok yeni tv almalısın bence ama sana bi tavsiye samsung sony lg pana hangisini alırsan al eski tvni arayacaksın(hele senin eski tv d serisi ise ağlayacaksın ) kalite bence yerlerde olacak o yüzden tvne ekstra garanti yaptır bozulunca böyle canın yanmasın








    Teşekkür ederim ilginize. Aslında yeni birşey almadan önce foruma kesinlikle bakarım. Fakat ya yeteri kadar bakamadım yada yanlış yerlere baktım, yanlış bilgilerle bu cihazları aldım. Söylediklerinin hepsine katılıyorum




  • Samsung tek sorunu bıss olmaması geri kalanı iyi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kayıpreal -- 26 Haziran 2014; 0:28:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1-İşin "tekniği" olarak;üretim aşamaları,neredeyse tüm paneller de(TV den bahsediyorum) çok uzun değil,çok çabuk arıza yapması sistemi üzerine üretiliyorlar!
    Örneğin paneller için verilen 24aylık standard Garanti(bu süre USA/Canada için genel de 12aydır ve bunun üzeri ücretli garantiye girer!)bittimi,yüksek ücretli tamir devreye girer!bu yüksek ücret özellikle bir kaç elemanda aşırı yüksektir! işin o diğer bazı teknik kısımlarını ise geçiyorum,kafan iyice karışmasın diye

    "Malzeme kalitesi" çok kötü(sebebleri çok fazla ama böyle olması "gerekiyor"!)

    Bu durumlar "HER MARKA İÇİN AYNEN BÖYLEDİR"(işin teknik kısmı olarak)

    2-İşin daha da önemli kısmı ise "mantığı" yani buradaki çakallık felsefesin de yatmaktadır;
    sizin alayacağınız lisanla şudur bunun Türkçesi ....o paneli at,"yenisini" SATIN AL...

    Mantık "tüm üreticiler" de işte aynen böyledir ki sana bu gördüğün absürt rakamları çekiyorlar!

    Örneğin;panel de bir "Modül"(matrix panel) hatası varsa,zaten aynen çöp demektir!
    çünkü sana çekilecek rakam,bunu tamir "ettirmemen" kısaca at onu ve git yeni bir panel al
    sistem aynen bu mantıkla ve aslın da aynen tam bu uygulama ile gitmektedir!

    Yoksa sana takılacak modül(üstelik daha düşük seviye/kalite v.s olarak) $ 150/200 kağıttır
    hatta değildir bile veya diğer değişecek Çin malı elemanlar ise üç-kuruştur ama sana MB değişimi için kafadan 500 kağıt çekerler hatta daha bile yğksek veya PWB için de saçma rakamlar çekerler!

    Servisler burada suçlu değildir,çünkü elleri Merkeze mahkumdur,oradan fiyatı alırlar sonra şişirirler sana teklif yaparlar!

    Ayrıca Samy de parça bulmak da zordur! en basit eleman için sürekli,senelerdir herifler KORE den parça bekliyoruz derler!(bu bile işin "mantığı" ile olan çakallık numaralarıdır,herifler de sankim hiç yedek parça bulunmuyor,vida düşse,KORE den parça bekliyoruz olayı hiç bitmez!

    Çok fazla örnekler veririm,ama bunların sana faydası yok!

    Sonuç;senin durumunda olan bir panel=aynen atılıp,yeni bir panel satn alman sistemi demektir!
    basit anlatımı işte budur

    ++

    Panelin senin aldığın 1600 lira olmasıyla da hiç bir alakası yoktur,o;o zamandı,kaldıki o zaman
    o Modül çok daha pahalıydı!buradaki hesap pratiği ve mantığı yine değişiktir!
    örneğin o modül o zaman $ 400 idi bugün $ 200 kadar hatta daha bile ucuz! ama sana rakam
    olarak yine çok yüksek çekilecektir!

    Bunun son adı da şudur=ne yaparsan yap o paneli at git yeni bir panel satın al !!

    ++

    "Tamir ediyoruz" diyen yerler vardır,bunları da da salla geç,örneğin dolaşırsan sana 500 kağıt çeken yer de olur 750 ye yaparız abi diyenlerde olur v.s uzak dur bu yerlerden!

    Modül değişimi de zordur ayrıca! dağıtırsın,sonra toplayamazsın! Arabaya benzemez bu iş

    Zaten çoğu zamanlar da örneğin panel Garanti kapsamın da ise ve Modül değişimi gerekiyorsa
    çok büyük olasılıkla o panel Merkeze gelir,burada değişim/tamir olur v.s ancak üretici bu tip işlerdne genelde kaçar ve bununla uğraşmak yerine onun için aslında çok daha ucuz maliyetli olarak sana yeni bir panel verirler(TV değişimi olur)!!

    Bunun için de senden aldıkları ücretin içinde(maliyet olarak düşün bunu)zaten bir risk bedeli ücreti olduğu için,sana tamirle uğraşacağına,yeni bir panel verir,kafası daha rahat eder,buradaki çakallığı da sanırım çaktın değilmi!

    "Risk bedeli" olayı da çakallığın bir kademesidir,kısaca herifler sana üç vurup bir sayıyorlar!

    Saygılar

    CAN++




  • Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim Can bey. Servislere suç bulmuyorum çünkü bende teknik serviste çalıştım.

    Sistemin bu şekilde işlemesi benide bir tarafından içine çekti ama ben yinede hakkımı aramaya devam edeceğim. Sizin tabirinizle samy yi kötülemeye devam edeceğim.

    Elektronik eşya almadan önce de size danışıp başınızı ağrıtacağım.

    Saygılar iyi geceler.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.