Şimdi Ara

Sarı sitedeki 250 bin ilanda 220 bini kazalı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.176
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Araç markalarının hepsini tek tek inceledim 220 bin araç öyle ya da böyle küçük büyük kazaya bulaşmış bizim ne kadar usta şoför olduğumuzu gösteriyor Oysa almanya nın otomobil sitesinde bu oran %20 seviyesinde



  • 15-20 milyon araç var ama satılan 200 bin tanesi orada.
    zaten kaza yapan satıyor aracını bence. soğuyor adam araçtan. sadece kaza değil, şanzıman dağılıyor motor su kaynatıyor masraf çıkarıyor, forumda bile yazıyor adam soğudum aracımdan diye satıyor sonra.
  • Garajın içinde beklemiyorsa araba illa ki kazası olur, böyle düşünüyorum.
  • Almanya’da oran düşük olmasının nedenlerinden birisi Pert olan araçlar trafikten kaldırılması. Bizde öyle bir şey yok. Merdiven altında tamir et sür piyasaya.
  • Sigorta primleri değişmeli kaza yapan en alt basamaktan -1 den başlamalı en alt basamak en az 5.000 TL olmalı ve 1 yıl sonra kaza yapmazsa normal 0 basamaktan başlamalı, 0 basamakta trafik zorunlu kasko zorunlu olmamalı, her kaza yaptığı an en alt basamak trafik+ full + full kasko zorunlu olmalıdır, v eyetkili servis onarımı şartı gelmelidir, bak bakalım birdaha çarpışan oto kullanıyor mu

    Yılda trafikte 1.5 milyon kaza oluyor, bu kaza yapan kisilere kasko zorunlu yapılması halinde, trafik ve kosko ortalama 2.000 dolar masraf ödemesi gerekirse, devlet bu işten 3.000.000.000 dolar elde edecektir, bununda emekli ve işçi ve memur alımlarında kullanabilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redferrari -- 24 Ocak 2020; 13:6:36 >
  • Usta şöför kurallara uymak vs kazaya karışmayacağınızı göstermiyor. Biri gelip park halinde veya trafikte arkadan sağdan soldan hatta ters yöne girip dümdüz vurabilir. Kurtaramayacağın binbir çeşit senaryo var. Viraja tır devrilir 90 ile giderken 20 metrede görürsün fren mesafesi yok banko dorseye girersin...
  • Sen ne kadar usta şoför olursan ol, dingilin biri gelip aracına çarpabiliyor. İster trafikte ister park halinde. Trafiğe çıkmak bir risktir. Bu yüzden trafik sigortası zorunlu.

    Önceki aracıma kırmızı ışıkta dur(a)mayan hafriyat tırı boyan boya sürtmüştü. Arka tampon, sol arka çamurluk, sol arka jant ve lastik, sol iki kapı, sol dikiz aynası değişmişti. 2016 ağustos ayında. Tramer 7000TL. Araçsız kalınan 29 gün.


    Şimdi kullandığım araca da şehiriçinde 2 kere arkadan dokundular. Biri bayan şoför diğeri bir sığır. Bayanın çarpmasıyla arka bagaj kapağı ve tampon düzeltilip boyandı, bagaj kilidi değişti, kromajlar değişti. Tramer 2400TL. Araçsız kalınan 20 gün. 10 günü kaskodan diğer 10 gün araçsız.

    Sığırın çarpmasıyla 10 cm çatlayan tampon onarıldı. Tramer 565TL. Araçsız kalınan 2 gün.

    Bugüne kadar park cezası da dahil hiç trafik cezam yok.

    Bence trafik sigortalarının kapsamı genişletilmeli. Karşı tarafın araçsız kaldığı günler için gün sınırlaması olmadan ikame araç sunmalı ve bu bedeli sigortalıdan kaza sonrası tahsil etmeli. Tabi %100 kusurlu olduğu kazalarda.




  • Allaha şükür bugün de ülkeyi kötüleyecek bir konu bulundu.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.