|
Bildirim
|
Bu konuda birşeyler "Yasadışı" gibi duruyor ama emin de olamadım.
|
Aracın kaza sonucu şasi numarasının yazılı olduğu parça hasar görürse, araç yetkili serviste, fabrikanın göndermiş olduğu orjinal şasi parçası değiştirilerek onarılır. Onarım için fatura kesilir. Orjinal şasi parçasının fabrikadan geliş faturası, fabrikanın o servisi şasi değiştirmeye yetkili olduğuna dair yazısı, kaza raporu, yetkili servisin ilgili makama hitaben yazdığı 'şu plakalı araç kaza sonucunda şasi numarasının yazılı olduğu kısımdan hasar almıştır, servisimizde değişmiştir' imza servis müdürü... Benzeri yazı ile yetkili makina mühendisine gidilir. Mühendis şasi değişikliği projesi hazırlar. TSE 'ye onaylatır. Onaylı şasi projesi ile trafik kayıt tescile gidilir. Oraya dilekçe verilir. Aracımın şasi si değişmiştir. Yeni şasi numarası verilmesine... Yeni şasi numarası alınır. Çaktırılır. Muayeneye gidilir. Muayeneden sonra ruhsata işletilir.
Sizin iş biraz yaş gibi |
buna hakkaten inanan oldumu yaa ,,, şunu yaptım bunu yaptım, sanki rafadan yumurta yapmış gibi anlatıyor ,, hiç yolunu yordamını bilmeden bir insan böyle büyük ve zahmetli bir işe girişebilir mi? ,,, benim şahsi kanaatim işi tam bilmeyen birileri ''çenç'' yapma niyetinde
|
Hocam bu arabayı baştan yaratsan daha mantıklı değil mi ? Araba kalmamış ki üç beş teneke parçası gözüküyor
|
Arabada koltuklardan başka sağlam parça kalmamış. Hangi parçaları yeni kupaya aktarıyorsunuz anlamadım ki.
|
Ağır hasar almış araç pert demektir. Onarılmaması hurdaya gönderilmesi gerekir. O araçtan para kazanan vebal sahibidir.
Devletin bu konuda yasa çıkarması lazım. Araçların hurdaya gidişi zorunlu olmalı. |
hiç bilgi sahibi olmadığım bir konu olduğunu farkettim... ilk okumada sanayi ağzıyla "çenç" geldi aklıma ama
Takip. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 12 Aralık 2018; 1:0:58 > |
|
|
|
|
|