Şimdi Ara

citroen nemo alınır mi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (5 Mobil) - 2 Masaüstü5 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
17.708
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba, ilk aracımız olacak bugün gezerken gördük bir galeri de alınır mi sizce ? Bu arabaların artışı eksisi nedir ne değildir ? Bu fiyat normel mi vs pek anlamıyoruz aile arabası olarak istiyoruz ? Annem bu tarzları sevdiği için bu yönde araştırdım annem de beğendi baya.. Cevap verecek herkese şimdiden teşekürler ..http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-van-panelvan-citroen-2012-model-citroen-nemo-1.4-hdi-sx-plus-vizyon-hatasiz-boyasiz-210424969/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-7F882BB31 -- 19 Mayıs 2015; 18:02:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Citroen Nemo Alınır Mı?

    Citroen Nemo, 2008'den beri üretilen bir küçük ticari araçtır. Uzun yıllardır pazarda olmasına rağmen, bazı tüketiciler Citroen Nemo'nun neden tutulmadığını merak etmektedir.

    Citroen Nemo Neden Tutulmuyor?

    Citroen Nemo'nun tutulmamasının birkaç olası nedeni vardır:

    • Yüksek Fiyat: Nemo, benzer araçlara kıyasla daha yüksek bir fiyat etiketine sahiptir.
    • Sınırlı Model Seçenekleri: Nemo, yalnızca 1.4 litre dizel motor seçeneği ile sunulmaktadır.
    • Rahatsız Süspansiyon: Bazı kullanıcılar Nemo'nun süspansiyonunun sert olduğunu ve uzun yolculuklarda rahatsız edici olabileceğini bildirmiştir.

    Citroen Nemo 1.4 HDi SX Plus Vizyon Yorumları

    Citroen Nemo 1.4 HDi SX Plus Vizyon, en popüler Nemo modellerinden biridir. Genelde kullanıcı yorumları olumludur ve araç şu özelliklerinden dolayı takdir edilmektedir:

    • Düşük Yakıt Tüketimi: 1.4 litre dizel motor, mükemmel yakıt tasarrufu sağlar.
    • Geniş Yük Alanı: Nemo, sınıfı için geniş bir yük alanı sunar.
    • Kolay Manevra: Küçük boyutu ve dönüş yarıçapı sayesinde Nemo dar alanlarda bile kolayca manevra yapabilir.

    Citroen Nemo Kronik Sorunlar

    Tüm araçlar gibi Citroen Nemo'nun da bazı kronik sorunları vardır. En sık bildirilenler şunlardır:

    • Enjektör Arızaları: Bazı Nemo modelleri, enjektör arızaları yaşamıştır.
    • Turbo Arızaları: Turboşarj sistemi de bazı modellerde sorunlara neden olabilir.
    • Direksiyon Sorunları: Direksiyon sisteminde gürültü veya titreşim gibi sorunlar bildirilmiştir.

    Citroen Nemo 1.4

    Citroen Nemo 1.4, aracın 1.4 litre dizel motorla donatılmış versiyonudur. İyi yakıt verimliliği ve orta düzey performans sunar.

    Citroen Nemo Tutulan Modeli Hangisi?

    Citroen Nemo'nun en tutulan modeli, 1.4 HDi SX Plus Vision'dır. Geniş yük alanı, düşük yakıt tüketimi ve güvenilirliği ile bilinir.

    Citroen Nemo Alınır Mı?

    Citroen Nemo, düşük yakıt tüketimi, geniş yük alanı ve kolay manevra kabiliyeti gibi avantajları olan pratik bir ticari araçtır. Ancak, daha yüksek fiyat etiketi, sınırlı model seçenekleri ve bazı kronik sorunlar nedeniyle alım kararı kişisel ihtiyaçlara ve tercihlere bağlıdır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Bu tarz araclardan binek konforu kesinlikle bekleme hatta mumkunse test surusu yapin arkaya aile bireylerinden birini oturtup fikrini alin. eger arac ticari ise ki %90 oyledir her yil muayenesi var. Butun bunlar okeyse alinir binilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.3 dizellerinde kronik bir sorun vardı. krank mili sensörümüydü neydi bir ara forumda yazılmıştı aklımda kalmış ama krank mili kısmını salladım. bi sorun vardı ama neydi hatırlamıyorum.

    ayrıca bir dönem kullandık aracı. çok kompakt bir araç şehir içi park etme şudur budur çok kolay. az yakıyor ve güzel görünümlü tipik bir araç şehir içinde yol tutuşa çok gerekli olmuyor. fakat bu seride(nemo-fiorino vs) ön diz kısmı çok sıkıntı . allah saklasın en küçük bir kazada bile diz kırar orası(direksiyonun altında oturunca tam diz kapağı civarına gelen sert plastik kısım). bir buydu satma nedenimiz birde bir gün acil bir yere gitmem gerekiyordu araç yolda giderken biranda stop etti. ve daha çalışmadı trafiği kilitledim ne yapacağımı şaşırdım. yarım debriyaj marşa basa basa aracı yol kenarına çektim.bu sıkıntı en başta bahsettiğim kronik sıkıntıdanmış. biride buydu satma nedenimiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frood -- 19 Mayıs 2015; 18:32:58 >




  • Normal degil. Fiyati fazla. Eger butceniz o civardaysa baska araclara yonelin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Verdiğiniz cevaplar için tesekürler.. Ama biz sehir içi kullanacagımız için öyle çok konfor vs beklentimiz yok. Annem babam ve benım sadece. O dediğiniz kronik sıkıntı sadece 1.3 de mi var ? 1.4 HDİ motor nasıldır acaba ? Haftasonları vs bineriz arabaya, borcu bıtmesıne yakın da satarız diye düşündük ?
  • Bu seri içerisinde lider Fiorinodur. 1.3 multijet motoru ile hem ekonomi hem de sınıfına göre performans sağlar. Emotionlar bu üçlü arasında diğerlerine nazaran dolu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • servisi şahane alakadar oluyorlar yanlız araba memnun etmez daha mermnunum diyen tanıdığım olmadı daha ilk 10.000de satmaya karar verenlere rastladım tavsiyem alma
  • Benim birader satıyor. Sol çamurluk değişik, gri , vizyon, 30 bin km de. Aile aracı olarak ilk sahibi. 29 bine verecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne yapın ne edin bu modelin ESP'sizini almayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frood

    1.3 dizellerinde kronik bir sorun vardı. krank mili sensörümüydü neydi bir ara forumda yazılmıştı aklımda kalmış ama krank mili kısmını salladım. bi sorun vardı ama neydi hatırlamıyorum.

    ayrıca bir dönem kullandık aracı. çok kompakt bir araç şehir içi park etme şudur budur çok kolay. az yakıyor ve güzel görünümlü tipik bir araç şehir içinde yol tutuşa çok gerekli olmuyor. fakat bu seride(nemo-fiorino vs) ön diz kısmı çok sıkıntı . allah saklasın en küçük bir kazada bile diz kırar orası(direksiyonun altında oturunca tam diz kapağı civarına gelen sert plastik kısım). bir buydu satma nedenimiz birde bir gün acil bir yere gitmem gerekiyordu araç yolda giderken biranda stop etti. ve daha çalışmadı trafiği kilitledim ne yapacağımı şaşırdım. yarım debriyaj marşa basa basa aracı yol kenarına çektim.bu sıkıntı en başta bahsettiğim kronik sıkıntıdanmış. biride buydu satma nedenimiz.

    Daha arızanın adını bilmeden kronik diyerek 1.3 Multijeti yaftalamayın. Ayrıca arkadaşın sorduğu 1.4 Hdi motor. 1.3 Multijetin hiçbir sensöründe kronik bir sorun yoktur, olsa Fiat motorlarının içinde hayatını idame ettiren bizler bilirdik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mono Italiano -- 19 Mayıs 2015; 19:38:39 >




  • Arkadaşlar güzel yorumlariniz için teşekürler şuan sallantıya aldık tekrar babamın Honda aşkı yüzünden tatil dönüşüne kadar bekleme kararı aldık ilginiz için teşekürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-7F882BB31 -- 19 Mayıs 2015; 21:52:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tibet41

    Arkadaşlar güzel yorumlariniz için teşekürler şuan sallantıya aldık tekrar babamın Honda aşkı yüzünden tatil dönüşüne kadar bekleme kararı aldık ilginiz için teşekürler





  • Bu tip bir araç düşünülüyorsa ilk ve son tercıh Fiat fiorino 1.3 mjet ve en donanımlısı ve mümkünse hususı olanı tercih edilmeli.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiat fiorino 1.3 multijet emotion alacaksın o tarz istiyosan. Diğerleri fısss

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mono Italiano

    quote:

    Orijinalden alıntı: frood

    1.3 dizellerinde kronik bir sorun vardı. krank mili sensörümüydü neydi bir ara forumda yazılmıştı aklımda kalmış ama krank mili kısmını salladım. bi sorun vardı ama neydi hatırlamıyorum.

    ayrıca bir dönem kullandık aracı. çok kompakt bir araç şehir içi park etme şudur budur çok kolay. az yakıyor ve güzel görünümlü tipik bir araç şehir içinde yol tutuşa çok gerekli olmuyor. fakat bu seride(nemo-fiorino vs) ön diz kısmı çok sıkıntı . allah saklasın en küçük bir kazada bile diz kırar orası(direksiyonun altında oturunca tam diz kapağı civarına gelen sert plastik kısım). bir buydu satma nedenimiz birde bir gün acil bir yere gitmem gerekiyordu araç yolda giderken biranda stop etti. ve daha çalışmadı trafiği kilitledim ne yapacağımı şaşırdım. yarım debriyaj marşa basa basa aracı yol kenarına çektim.bu sıkıntı en başta bahsettiğim kronik sıkıntıdanmış. biride buydu satma nedenimiz.

    Daha arızanın adını bilmeden kronik diyerek 1.3 Multijeti yaftalamayın. Ayrıca arkadaşın sorduğu 1.4 Hdi motor. 1.3 Multijetin hiçbir sensöründe kronik bir sorun yoktur, olsa Fiat motorlarının içinde hayatını idame ettiren bizler bilirdik.

    http://forum.****.com/teknik-yardim/42197-calismayan-1-3-multijet-eksantrik-mili-sensoru-suphesi.html

    Al surayi bir oku benzer bir yazi bu forumdada yazildi. Dogrudan ben bilmiyorsam oyle bir yoktur diyecek kadar ene sahibisiniz. Ben duymadim ama boyle birsey olabilir diyebilirdiniz ama agir geliyor belliki.
    Sansurlu yere "grande punto tr" yazin bosluk olmadan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frood -- 20 Mayıs 2015; 9:07:07 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: frood

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mono Italiano

    quote:

    Orijinalden alıntı: frood

    1.3 dizellerinde kronik bir sorun vardı. krank mili sensörümüydü neydi bir ara forumda yazılmıştı aklımda kalmış ama krank mili kısmını salladım. bi sorun vardı ama neydi hatırlamıyorum.

    ayrıca bir dönem kullandık aracı. çok kompakt bir araç şehir içi park etme şudur budur çok kolay. az yakıyor ve güzel görünümlü tipik bir araç şehir içinde yol tutuşa çok gerekli olmuyor. fakat bu seride(nemo-fiorino vs) ön diz kısmı çok sıkıntı . allah saklasın en küçük bir kazada bile diz kırar orası(direksiyonun altında oturunca tam diz kapağı civarına gelen sert plastik kısım). bir buydu satma nedenimiz birde bir gün acil bir yere gitmem gerekiyordu araç yolda giderken biranda stop etti. ve daha çalışmadı trafiği kilitledim ne yapacağımı şaşırdım. yarım debriyaj marşa basa basa aracı yol kenarına çektim.bu sıkıntı en başta bahsettiğim kronik sıkıntıdanmış. biride buydu satma nedenimiz.

    Daha arızanın adını bilmeden kronik diyerek 1.3 Multijeti yaftalamayın. Ayrıca arkadaşın sorduğu 1.4 Hdi motor. 1.3 Multijetin hiçbir sensöründe kronik bir sorun yoktur, olsa Fiat motorlarının içinde hayatını idame ettiren bizler bilirdik.

    http://forum.****.com/teknik-yardim/42197-calismayan-1-3-multijet-eksantrik-mili-sensoru-suphesi.html

    Al surayi bir oku benzer bir yazi bu forumdada yazildi. Dogrudan ben bilmiyorsam oyle bir yoktur diyecek kadar ene sahibisiniz. Ben duymadim ama boyle birsey olabilir diyebilirdiniz ama agir geliyor belliki.
    Sansurlu yere "grande punto tr" yazin bosluk olmadan

    Duymadım demedim. Kronik olması için piyasada bu arıza yaygın şekilde bilinmesi gerekir. Örneğin Fiat 1.6 16V Marea motorlarında gaz kelebeği kroniği vardır. Toyota 1.4 D4D segman ölçüleri fabrika çıkışlı hatalıdır. Ben de 1.3 Multijet kullanıcısıyım. Hatta kam mili sensörü yani Exantrik mili sensörü yüzünden yolda kalmışlığım var. Ama problemi yaşayan araçlar çok nadir. Multijet motorlarda sık sensör problemi yaşanmaz. Anlatmak istediğim buydu.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.