Şimdi Ara

Satıcı firma teslim alınmayan ürünün kargo ücretini istiyor. Yardım!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
6.037
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Bir yakınım bir internet sitesinden elektonik bir ürün satın almış. Evde olmadığından ürünü teslim alamamış ve kargo firması arayıp ürünü şubeden teslim alması gerektiğini söylemiş ve yakınım kargo firmasına gittiğinde paketi açıp ürünün istediği ürün olduğundan emin olduktan sonra ancak teslim alacağını söylemiş. Ancak kargo firması bunu reddetmiş ve yakınım da o zaman teslim almıyorum demiş.

    Daha sonra satıcı firma da yakınımın telefonuna " ürünü teslim almayarak firmamızı kargo ücreti zararına uğrattığınız için xx hesaba 20 TL kargo ücreti yatırmadığınız takdirde konu mahkemeye intikal edecektir " sms'i göndermiş.

    Bu konu hakkında bilgisi olan, yardımcı olabilecek var mıdır acaba?

    Teşekkürler.



  • Arkadaşının paketi açıp kontrol etmek gibi bir hakkı yok. Kendi bilgisizliğinden ürünü iade edip satıcıyı zarara sokmuş.
    Satıcının kargo parası istemesi bence mantıklı ama böyle bir hakkı yok. Satıcıda aynı arkadaşın gibi bilgisiz yada kurnaz, iadelerde kargo ücretini satıcı ödüyor.
  • Bisey olmaz yok oyle bi hakki
  • Arkadaşının paketi açıp kontrol etmek gibi bir hakkı yok. Kendi bilgisizliğinden ürünü iade edip satıcıyı zarara sokmuş.
    Satıcının kargo parası istemesi bence mantıklı ama böyle bir hakkı yok. Satıcıda aynı arkadaşın gibi bilgisiz yada kurnaz, iadelerde kargo ücretini satıcı ödüyor.
  • Kıvan Ç kullanıcısına yanıt
    "Arkadaşının paketi açma gibi bir hakkı yok" derken? Benim bildiğim kargo görevlisinin tutanak tutması şartıyla teslim alınan kargonun içeriği kontrol edilebilir, yanlış mı biliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Materia01 -- 3 Aralık 2018; 16:4:29 >
  • Materia01 kullanıcısına yanıt
    Kargoyu teslim alır bir kırık dökük hasar var mı ona bakar varsa tutanak tutarsınız.
    Önce kontrol ediyim sonra teslim alayım daha farklı bi olay.
  • İade de kargo ücretini satıcı öder. 5 kuruş vermeyin.
  • Kıvan Ç kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 15:31:24 >
  • Paketi açtıktan sonra kuryeye bu doğru değil diyerek iade ettiğiniz oldu mu ? Benim bahsettiğim durum kargo esnasında paketin başına bir iş gelmiş mi onun kontrolü. Yoksa doğru ürün mü geldi eksik ürün mü geldi onun kontrolü değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -TRioN-

    İade de kargo ücretini satıcı öder. 5 kuruş vermeyin.
    Ortada iade yok ki.



    Konuya gelirsek net olarak bir şey söyleyemem ama hukuk sistemimiz kimsenin kimsede fazlası kalmasın diye uğraşır. Firmayı zarara uğratmış arkadaşın bu net bir şey. Üstelik o malı sipariş ederek sözleşme de yapmış bulundu. Yüksek ihtimalle firma haklı çıkar ama avukat beyamcalar varsa daha doğrusunu söylerler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0EF48BDE1

    bu mesaj silindi
    Mal ayıplıysa satıcının ayıptan sorumlu olmayacağına dair sözleşme yapmadığınız sürece malı iade edebilirsiniz, onarım isteyebilirsiniz, değişim isteyebilirsiniz. Tabi hemen malın ayıbını satıcıya bildirip malı da kullanmamalısınız.



    Önce imza sonra imza çok önemli değil açıkçası.
  • Kıvan Ç kullanıcısına yanıt
    Hakkını Arayan Serçe kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 15:31:25 >
  • Cayma hakkı denen bişey var. Firmanın öyle bir hakkı yok. Rahat olsun. Kargoyu sebep belirtmeden alma hakkı var.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.