Bunca sene sonra edindigim tecrubeler dogrultusunda. Bir mali alirken urunun markasi ve ozelliklerine bakarken ,yaptigim bir hatayi fark ettim .,markanin satis sonrasi servisi hizmet kalitesi ve musteriye yaklasim sekilleri ,musteri memnuniyeti kalitesi musteri hizmetleri vs ..bunlara da bakmamak ilgilenmemek oldu Magazada yuzunuze gulenler satis yaptiktan sonra sizi tanimaz hale geliyorlar. Servis raporu vermemek icin 1500 takla atanlarmi dersiniz . Kanunda olmayan maddeleri anlatanlarmi dersiniz neler neler var ,herseyi aklima.geldikce yazacagim. Suan 2 marka ile imtihanim oldu diyebilirim sadece,onumuzdeki gunlerde yazacagim ,sonuclamasini bekliyorum. Bu baslik altinda ,bence satis sonrasi markalarin , musteriye yaklasimlarini ,servis ile yasadiklarimizi ,cikardiklari sorunlari paylasirsak , markalar hakkinda yeni televizyon alacak arkadaslara ve ilerde donup bakilabilecek bir bilgi birikimi olusturabiliriz,diye dusunuyorum. Markalarin karanlik oteki yuzleri servisleri ,herkes ifsa edebilir ,tecrublerini yazabilir, servisle yasadigi aci tatli tecrubesini paylasabilir. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkan1216 -- 29 Kasım 2020; 12:7:8 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim