Şimdi Ara

Sattigim araci alan kisi kaza yapti.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
0
Favori
3.985
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Oncelikle piyasasi yok denen ssangyong korando sports marka aracim vardi. Piyasanin canlanmasi faizlerin dusmesi ile suv jip veya jipcik gibi ama kamyonet olmayan bir arac arayisina girdim.
    Aracim 2012 model. 84.500 tl ye satiliga koydum. 81 82 80 ler havada ucustu ankaradan birisi bir arkadasini yolladi 82 verdi expere goturdu. Experde aracimiz cok iyi durumda cikti. Full orjinal aracti zaten.

    Hemen biletlerini aldilar sabah satis yaptik. Kapora istemedim. Biletletin resmi kafi demistim. Burdaki dolandiricilik hikayelerinden ogrendigim senaryolar isime gayet yaradi. Bunlari detaylica anlatirim.

    Ancak kamyonet kullanmak her yigidin harci degil. Benim esimin her gun ise gidip gelirken kullandigi benim de haftasonlari kullandigim aracla izmirden daha 100 km uzaklasamadan araci devirmeyi basarmislar. Takla atmamis ama yan yatmis.

    Arac o kadar saglam ki bir iki gocuk ve cizikle atlatmislar.

    Aracin normal halini ve 2. Resimde de yan yatip duzeltilmis halinin resmini paylasiyorum.oncelikle aracimi alan arkadaslara sonra da Sirf piyasasi var diye tenekeye binen arkadaslara simdiden gecmis olsun.
    Sattigim araci alan kisi kaza yapti.
    Sattigim araci alan kisi kaza yapti.







  • Yarin ilk isim sanyong korando almak olacak. Tesekkurler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Yan yatıp asfaltla temas eden araçta hiç boya çiziği olmaz mı
  • Bu konuyu 2. Ellerde bir fiyat verisi olmasi acisindan ve piyasa bilgisi olmasi acisindan paylastim. Aracimi sattim. Benden cikti. Ve yakin bir zamanda kamyonet dusunmedigim icin korando sports almayi dusunmuyorum. Bu yuzden birseyin reklamini yapma taraftari da degilim. Sonucta satmisim arac gitmis alan adam kaza yapmis. Konusma resmini de atayim inanmayan olursa vs. Bir deneyim yasadim paylasiyorum. Olaya bu gozle bakin lutfen. Piyasada araba diye ne tenekeler var bilinsin istedim. Neyse gozumu subaruya cevirdim. Liyasasi yok diyorlar ama sallamiyorumm
    Sattigim araci alan kisi kaza yapti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kaygerya -- 12 Haziran 2020; 18:40:1 >




  • Çok virajlı mı o güzergah
  • quote:

    Orijinalden alıntı: herseyinhayirlisi

    Çok virajlı mı o güzergah
    Aslinda degil. Ama turgutlu tarafinda ilk yagmur dusmeye basladiginda yolun ustundeki toz yolun ustunde incecik kayfan bir tabaka olusturur. Lastik yere tutunamaz ve kayar. Bu durumlarda tum arabalar icin bir kabus baslar. En cok kaza bu anda olur zaten. Sonra yagmjr iyice yaginca bu camuru yoldan supurur. O zaman tehlikeli olmaz. Yolda camur drgil su olur cunku
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Aslinda degil. Ama turgutlu tarafinda ilk yagmur dusmeye basladiginda yolun ustundeki toz yolun ustunde incecik kayfan bir tabaka olusturur. Lastik yere tutunamaz ve kayar. Bu durumlarda tum arabalar icin bir kabus baslar. En cok kaza bu anda olur zaten. Sonra yagmjr iyice yaginca bu camuru yoldan supurur. O zaman tehlikeli olmaz. Yolda camur drgil su olur cunku

    Alıntıları Göster
    anlatmak için boşuna kendini yorma dostum , ssangyong un dünyanın sayılı çelik üreticilerinden olduğunu, mercedes dahil birçok firmaya şasi verdiğini nasıl bilmiyorlarsa senin söylediklerine de inanmazlar. bu tipler uyduruk suv(cuk)larıyla mutlu olurlar.




  • @Kaygerya hocam bakma sen burda birileri seni reklamla itham etmiş ama aynı aracı ben 2 yıl kullandım. İnanılmaz sağlam araçtı ve benim araçta ESP de yoktu. 4x2 otomatik modeli idi. Daha önceden kamyonet deneyimim de olmadığından bir kaç kez ıslakta spin atmışlığım hatta kaldırım aşırtmışlığım ve bir de ağaca tıklamışlığım var. Benim uçtuğum kaldırımdan herhangi bir binek veya crossover denilen çakma suv bir araç uçsa motoru indirir bütün airbaglerini açardı. Ben rot balans ayarı bile yaptırmadım.

    Bir arkadaşım aynı model araçla yağmurlu havada aracın kontrolünü kaybedip, yoldan çıkıp araziye uçup devirdi. Araç takla atmadı ama yan yattı, burnu bile kanamadan çıktı, çekici yardımıyla düzeltilip servise çekildi. Araçta kaportada hiçbir parçası değişmeden düzeltildi, motorunda bir sorun çıkmadı, lastik bile yarılmadan sadece havası indi, yürüyenden sadece alt salıncak kolu veya rotil birisi değişmişti. Merdiven şasi zaten, hiçbir şasi hasarı almadı. Araç sağa yatmıştı, sağ aynası bile hasar görmedi. Hala da kullanıyor aracı olayın üzerinden 2-3 yıl geçmiştir aracı 200bin km'yi devirdi.

    Bakmayın siz tenekelere dünya kadar para basıp sonra baş tacı yapanlara, kamyonetler yapı itibarı ile sağlam araçlardır Ssangyong'un da bundan eksik kalır yanı yok. Bu araçlar boşuna 2 ton değil gerçekten sağlamlar. Fotoğraf da ekleyeyim sizi itham edenler belki biraz utanır.

    Sattigim araci alan kisi kaza yapti.
    Sattigim araci alan kisi kaza yapti.
    Sattigim araci alan kisi kaza yapti.
    Sattigim araci alan kisi kaza yapti.
    Sattigim araci alan kisi kaza yapti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Diablo -- 12 Haziran 2020; 19:17:53 >




  • Kabusu falan bilmem, ESP var mı bu araçta? Varsa yan yatması rezalet çünkü. Yoksa o kadar yüksek araca ESP koymayan Ssanyong rezaleti.

    Ha bir de şu var, Koreliler süspansiyon yapmayı beceremiyor.
  • Herkes pick up kullanamaz birde aracın sürüş dinamikleri iyi değilse normaldir.
  • Aslinda arac 2 gun once muayneden gecti. En ufak sorunu yok. Hafif kusir bile verilmedi. Yetkili serviste lastikler 2 yil daha gider dis derinligi iyi dediler.

    Aracta esp yok. 2013 den sonraki modellerde var. Ama o tarz ilk yagmurda her araba kayar. Ben mercedesle de kaymisligim var.

    Sizin aracta da gercektennkaza buyuk ama hasar yok neredeyse
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Armin van Buuren*

    Kabusu falan bilmem, ESP var mı bu araçta? Varsa yan yatması rezalet çünkü. Yoksa o kadar yüksek araca ESP koymayan Ssanyong rezaleti.

    Ha bir de şu var, Koreliler süspansiyon yapmayı beceremiyor.
    ESP var aslında ama ülkemizde 2013'e kadar kamyonetlerde ESP zorunlu değildi, işgüzar distribitör fiyat kırmak için olsa gerek ki, zorunlu olmadığı yıllarda ESPsiz araç getirdiler. 2013'ten sonra lastik basınç sensörleri ve ESP zorunlu olunca, bu araçlar da o şekilde gelmeye başladı.

    Bu araçlarda ESP hayati derecede önemli, çok kolay bir şekilde yoldan çıkabiliyor malesef. Arkayı bırakmaya çok müsaitler. Ben kullanırken arkaya 2 çuval kum atıp bağlamıştım arkası yere bassın diye, bayağı işe yaramıştı.




  • SsangYong ve yan yattı diyince aklıma bu video geldi:

  • Emperor Karl Franz kullanıcısına yanıt
    Hep düşünürüm, hiç mi test etmemişler bu arabayı piyasaya vermeden önce
  • FULL ORJİNAL arabanızla daha önce kaza yapıp fotoğrafını paylaşmışsınız :D
  • 2014 yılında ilk arabamı para ihtiyacımdan satıyordum.Uzak bir şehirden biriyle anlaştım geldi ekspertiz yaptı.Aracı aldı.Noterden çıkıp sadece 5 dakika sonra arabaya arkadan vurdular ışıklarda.Pek birşey olmamıştı ama arabam hatasızdı hiç boya yoktu.Bagaj kapağını boyatmak zorunda kaldılar.İşin kötüsü adam araba hatasız diye 1200km yol gelmişti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BayGlock

    2014 yılında ilk arabamı para ihtiyacımdan satıyordum.Uzak bir şehirden biriyle anlaştım geldi ekspertiz yaptı.Aracı aldı.Noterden çıkıp sadece 5 dakika sonra arabaya arkadan vurdular ışıklarda.Pek birşey olmamıştı ama arabam hatasızdı hiç boya yoktu.Bagaj kapağını boyatmak zorunda kaldılar.İşin kötüsü adam araba hatasız diye 1200km yol gelmişti.
    Ufak tefek hatalara takilmamak gerektigini ogrendim ben.

    Arabam hatasiz diye Denizliden aldim geldim.

    Cizik bile yoktu.

    Ocak ayinda kırmızıda beklerken telefonda mesaj yazan öküzün biri duramayıp daldı.

    O ders oldu büyük kazası yoksa küçük kazalara takılmıyorum.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.