Şimdi Ara

Scirocco 1.4 160 hp manuel yardım..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.172
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar başlıktaki araçtan almayı düşünüyorum ancak aracı tanıyan arkadaşlardan kafamdak isoru işaretlerini gidermesi için yardım rica ederim,


    1) 160 lıklarda manuel vites ilerde satarken sorun olur mu ?


    2) cth motor kodu bu arabalarda ne ifade ediyor, alırken cth kodlu almak daha mı mantıklı ?


    3) Alırken dikkat etmem gereken arıza veya kronik sorunlar ile ilgili yardımcı olursanız sevinirim. Tşk.




  • Up
  • Kesinlikşe önermiyorum. Kol piston her an gidebilir. Yapılınca bile sıkıntı oluyor yine. Yağ yakmaları zaten belli. Alınacaksa act 150 lik alın.
  • 2jz1993 kullanıcısına yanıt

    act 150 likler hangileri oluyor model yılı veya bir numarası var mı nasıl anlarım motor kodu olarak ruhsatta tam olarak ne yazıyor

  • 1,4 tsi 160 hp almayın.

    1,4 tsi 150 olabilir ama

    1,5 tsi 150 act en güzeli olur.

  • Merhaba;


    Daha önce sahip olduğum kullanıcı deneyimlerine dayanarak sorularınıza elimden geldiğince yanıt vermeye çalışacağım.


    1-)Ben özellikle Scirocco gibi bir araç alacak olsaydım manuel tercih ederdim. DSG sorunları malumunuz baş ağrıtıyor. Lakin piyasada genelde DSG tercih edildiğinden dolayı bu durum tamamen şansa kalmış bir iş


    2-)CTH kodlu motor; VW CC, VW Polo GTI, VW Scirocco, VW Golf gibi bir çok 1.4TSI 160 HP'lik model de çıktı. Bunun satışta ciddi bir artısı var çünkü CTH motorlar bir önceki nesildeki gibi sıklıkla yağ yakmıyorlar. Üstelik bu motorlar fabrikasyon olarak Polo GTI ve Ibıza Cupra'da 180 HP olarak sunuldu.


    3-)Yukarıda belirttiğim gibi piston kırılması bu modellerde kronik olduğu varsayılan bir problem, bunun haricinde eğer motor yazılımlı ise Turbo gibi bir sorunla karşılaşabilirsiniz ki özellikle Scirocco'yu yazılımsız kullanan neredeyse hiç kimse yok. Ayrıca CTH motorda nadir olarak da görülse 130.000 KM'den sonra aşırı olmasa dâhi yağ yakma gibi şikayetler olabiliyor. Alırken özellikle buna çok dikkat edilmeli kanaatindeyim. Aracı aldıktan sonra stock olarak kullanacaksanız bile mutlaka dumpvalve taktırmanızı ve intercoolerı büyütmenizi tavsiye ederim, intercoolerı büyütmek alt devirlerde biraz basınç kaybettirecektir fakat aracınızı çok daha sağlıklı bir şekilde kullanmanıza imkan sağlayacak.





  • hocam bundan 4 yıl önce ciddi şekilde araştırma yaptığım araçtı. 150lik model bu serinin en sağlam ve o zaman en pahalı olanı idi.

    aracı kullanan kesim %90 kudurmak için alıyor. 0-100 vb yarışlar için. Günün sonunda çoğu spor aracı 320-420-A5-C kimi e serilerini tokatlayan bir araç.


    Sanayiyi seviyorsanız, sanayi konusunda deneyiminiz çoksa araçlardan mekanikten anlıyorsanız alın ama çok yüksek ihtimalle 160lık seriler sorun çıkarır yukarı arkadaşın bahsettiği motor serisi de dahil çünkü o serilerde yazılım atmayan oynanmayan çok az araç var.


    temiz bineyim sorun çıkmasın derseniz tek elden kullanılmış servis bakımlı 150lik seri işinizi görür sonrası da gelmedi diye biliyorum. Yine de köşede 10-20 bin liralık bir nakit mutlaka bırakın. bütün paranızı araca yatırmayın derim

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.