Şimdi Ara

'SD Card beklenmedik şekilde çıkarıldı' hatası (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
116
Cevap
4
Favori
54.579
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: micyot

    kabul etmiyorlar. kargo size geri iade edilir bu kez kargocu parayı sizden tahsil eder. o kadarına bakmayın bence.. ben 6 tl kargo verdim bu problemden kurtuldum..

    Bugün kargoya vermeden önce aradım ödemeli gönderiyorum diye. Nerden gönderiyorsunuz diye sordu, Antalya diyince olur dediler. Ama yurtiçi kargoya alıcı ödemeli göndermek istiyorum deyince, arena bilgisayarın ödemeli kargo kabul etmediklerini söyledi. Ücret olarak 9,5 TL ödedim. O kadarını aramayın diyorsunuz ama ben faturalı ve garantili ürünümün kusurundan dolayı mağdur oluyorum. Bulunduğum yerde servis yok. Bu ücreti neden ben ödüyorum? Kusursuz ürünü cayma hakkınızı kullanarak iade ederseniz kargo ücretini ödersiniz tamam. Ama kusurlu üründe ben niye masraf yapıyorum? Hem madem kargo parası bize ait MNG kargo'dan kabul etmiyorlar ne demek, ona niye karışıyor?

    Bazı firmalar ürünü servise vermek istediğinizde evinizden gelip teslim alıyorlar , ama arena bilgisayar kargo ücretini bile ödemeye yanaşmıyor. Böyle yüzsüzlük olmaz.




  • barsoy kullanıcısına yanıt
    Arena Bilgisayar MNG kargo firmasıyla DAVALIK olduğundan hiçbir şekilde MNG den gelen kargoları kabul etmiyor. Sırf bu yüzden 2 kez kargo bedeli ödedim.
    Diğer dediğiniz de haklısınız ama cayma hakkı 7 gün içinde bildiğim kadarıyla eğer bu süreyi geçerseniz ya iade edemiyor yada problem olduğunda en yakın yetkili servise götürmek zorunda kalıyorsunuz. Sizin şansınıza bulunduğunuz bölgede servis olmadığından extra kargo maliyeti çıkıyor size. Ama adamlar derki bunun için getirdin de yapmadık mı ? Bu yüzden bir ürün alırken satış sonrası memnuniyet servis ağına dikkat ederek alınmalıdır.
    Bu arada ürününüz onaylansın yada onaylanmasın gelen kargo karşı ödemeli geliyor yani 9,5 tl daha hazırlayın :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi micyot -- 29 Ağustos 2013; 18:02:29 >
  • 9,5 TL daha veririz yahu ne olacak

    Seviyorum ben zaten tüketici hakem heyetine gidip form doldurmayı , e-devlet'ten süreci takip etmeyi , sonra paramı tıkır tıkır geri almay. Bi nevi alışkanlık oldu diyebiliriz.
    .

    Ayrıca Sandisk'in Türkiye teknik servis adresini kendi sitesinden bulabilen var mı? Siz arena olduğunu nerden öğrendiniz? Arena adı sandisk'te geçmiyor.
  • Arena Bilgisayar Sandisk'in Türkiye Dispürütörü. Sandisk'e ait herhangi bir şey aldığınızda garanti ve teknik servis bilgileri ek kitapçıklarda Arena adı altında yazıyor. Servis noktalarını ise arena bilgisayar veriyor bazı bilgisayar firmaları ile anlaşarak ürünleri oradan toplatıyor merkez depoya sevk ettiriyor.
  • Hah buldum

    http://www.sanayi.gov.tr/Pages.aspx?pageID=625

    İmalatçı-Üretici ve İthalatçının Sorumluluğu
    Madde 16 — Servis istasyonlarının ayrı bir tüzel kişiliği olsa dahi imalatçı - üretici ve/veya ithalatçılar; satış sonrası hizmetlerin sağlanmasından ve yürütülmesinden servis istasyonları ile birlikte müştereken ve müteselsilen sorumludurlar.
    Kullanım amacı ve yeri itibariyle özellik gösteren mallarla ilgili satış sonrası hizmetler, malın özelliği nedeniyle kullanıldığı yerlerde de sağlanabilir.
    Ekli listede belirlenen sayıda servis istasyonu kurmasına rağmen, her coğrafi bölgede servisi bulunmayan imalatçılar - üreticiler ve/veya ithalatçılar; malın kullanım ömrü süresince, servis istasyonu sayıları her coğrafi bölgede en az 1, toplam 7 servis istasyonu sayısına ulaşıncaya kadar malın bakım ve onarımıyla ilgili olarak tüketicilerden nakliye, posta, kargo veya servis elemanlarının ulaşım gideri gibi herhangi bir ilave ücret talep edemezler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barsoy -- 30 Ağustos 2013; 9:20:11 >




  • helal hakkını ara bence..
  • Arkadaşlar son durum ne oldu şimdi? Hangi kartı almak mantıklı?? class 4 kart alıp kullansak hem yavaşlık,takılma ; hem de ''beklenmedik bir şekilde çıkarıldı'' hatası gibi hatalar almıycak mııyız? Ya da bir arkadaş bahsetmiş Toshiba Exceria diye üst düzey bir kart var onu mu almalı? sonuç olarak herkes fikrini belirtirse, benim gibi iade sonrası tekrar alacak kişiler de bundan faydalanabilir.
  • ddaywalker kullanıcısına yanıt
    hayır eylül 2012 üretimli sd kartlarda hata vardı şuan piyasada satılanlarda problem yok. ben servise iade ettim yenisini gönderdiler şuan problemsiz çalışıyor aklınızda soru işareti kalmasın kesinlikle class 10 alın bence.
  • Şimdi bu sıkıntıyı gidermek için servise mi başvurmamız gerekiyor?
  • Ben servise göndereli 13 gün oldu hala haber yok. takip.arena.com 'dan kontrol ediyorum "iade ediniz" yazıyor. Ama daha geri göndermediler. İade ediniz ne demekse? Hata yok mu demek acaba? Ama sadece telefonda değil PC'de bile çalışmıyordu kart.
  • 32 gb lik kartların sorunlu olduklarını okumuştum.
  • 4 gblık kullanıyorum ondada aynı sorun yaşıyorum 4 tane falan rom değiştirdim nafile
  • note 2 telefonumda ilk kullandığım kart 64gb class 10 sandiskti. ilk 5-6 ay sorun yoktu sonra birden kartı görmedi. aldığım yerden aynısıyla değiştirdim. kısa sürede o da hata verdi.
    1 hafta önce ise forumda okuduklarımdan yola çıkarak samsung 64 gb class 10 aldım. ömrümü yedi resmen.
    örnek; 30 tane albüm kopyalıyorum sorun yok. 31. ve sonrakileri kopyalıyor fakat telefonu çıkartıp mp3 leri dinlemeye kalktığımda ya klasörlerin içi boş görünüyor ya da bozuk çalıyor, hiç çalmıyor.

    denediklerim :

    - telefondan da bilgisayardan da formatladım birşey değişmedi
    - fat32 olarak formatladım. aşırı yavaş kopyalamaya başladı (doğal olarak). ilk zaman sorun yoktu ama yine aynı şeyi yaptı.
    - ntfs yaptım. bilgisayarda gördü fakat telefonda görmedi kartı. (ntfs yapmanızı tavsiye etmiyorum o yüzden)

    ben böyle saçmalık görmedim. sırf bu kart saçmalığı yüzünden telefondan soğumak üzereyim.
    gözünü seveyim iphone yaa hiç böyle sorunlar yaşamamıştım onda. iphone 4s den geçiş yapmıştım, şimdi 5s de çıkıyor gözümü karartıp dönüş yapabilirim inanın...




  • Kartın yenisi geldi,Aynı gün Note 2'im de ani donma sorunu yüzünden serviste yenisiyle değişti. Yani hem telefon hem kart yeni. SD Card Monitor'ü yükledim. Şimdilik sorun yok ama kullandıkça hata vermeye başlar mı bilmiyorum.
  • 32 gb'ım bozulmuştu, onu iade ettim yerine migrostan şuan 29.90tl'na 2013 üretimi 16 gb sandisk class 10 aldım. hiçbir sorun yok arkadaşlar bilginize.
  • Bu sorun bendede başladı kartım team 16 GB class 10 neyapmam gerekiyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: micyot

    Arena Bilgisayar MNG kargo firmasıyla DAVALIK olduğundan hiçbir şekilde MNG den gelen kargoları kabul etmiyor. Sırf bu yüzden 2 kez kargo bedeli ödedim.
    Diğer dediğiniz de haklısınız ama cayma hakkı 7 gün içinde bildiğim kadarıyla eğer bu süreyi geçerseniz ya iade edemiyor yada problem olduğunda en yakın yetkili servise götürmek zorunda kalıyorsunuz. Sizin şansınıza bulunduğunuz bölgede servis olmadığından extra kargo maliyeti çıkıyor size. Ama adamlar derki bunun için getirdin de yapmadık mı ? Bu yüzden bir ürün alırken satış sonrası memnuniyet servis ağına dikkat ederek alınmalıdır.
    Bu arada ürününüz onaylansın yada onaylanmasın gelen kargo karşı ödemeli geliyor yani 9,5 tl daha hazırlayın :)

    Merhaba,

    Ben de Sandisk 32GB C10 Ultra hafıza kartını bu Arena Bilgisayar'ın teknik servisine göndermeyi düşünüyorum.Herhangi bir yerden arıza kaydı oluşturuyor muyuz yoksa derdimizi anlatan bir yazıyı da ekleyerek faturasıyla birlikte kartı teknik servis adresine göndermemiz yeterli mi?Siz nasıl yaptınız,nasıl hallettiniz acaba?

    İyi forumlar...




  • bendede şöyle oldu hatayı alınca pc ye taktım görmedi telde teli kapadım sonra açıp içindekileri aldım ve hemen biçimlendirdim düzeldi ama şimdi yine başladı. büyük ihtimal trojan vs bulaşmış olabilir. telde biçimlendirdim şimdi yine çalışıyor ve telde kullanmayacağım bir süre..
  • Bende note 2 de 16 gb kullaniyorum baska marka. 2 aydir ayni sd card sorunu benim telefondada var. Bence problem telefonlarin yaziliminda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, telefonum s3 ve 1 haftadır aynı uyarıyı almaya başladım. Aslında problem şuki telefonumda sd kart takılı OLMAMASINA rağmen bu hatayı almam, buda bana sorunun telefon kaynaklı olabileceğini söylüyor. Çözüm bulan yada fikri olan?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.