Şimdi Ara

Seagate ST3500320AS; BIOS problemi için çözüm (resimli anlatım) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
297
Cevap
5
Favori
67.944
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 5Q****3R seri numarali, 500Gb'lik, SD15 firmware'li diskim icin sorgulama yaptim ve sonuc: "Drive is affected."

    backup olarak kullandigim bu disk, yaklasik 1 ay once xp ve bios tarafindan gorulmedi, sistem acilmadi vs vs...
    icindeki datalar (400 gb kadar) benim icin cok onemli... yukardaki yontemlerle diskimi sisteme (xp) gosterebilmem ve de yedekleyebilmem mumkun mu???
    istanbul'da olan ve kablo alan arkadaslarla ortak bir kurtarma projesi gerceklestirebilir miyiz?
  • Arkadaşlar bu dku-5 kablosuyla rx - tx uçlarını hard disk jumpera bağlarken nasıl bir soket kablo kullandınız? Elekrikçilere gittim kimse bilmiyor? nereden bulabilirim bu soket kabloyu?
    Teşekkürler...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sekerfare

    Arkadaşlar bu dku-5 kablosuyla rx - tx uçlarını hard disk jumpera bağlarken nasıl bir soket kablo kullandınız? Elekrikçilere gittim kimse bilmiyor? nereden bulabilirim bu soket kabloyu?
    Teşekkürler...



    ben eski bir bilgisayardan lazım olur diye söktüğüm soketli kabloyu kullanmıştım ama satılırmı bilmiyorum bence elektrikçiye değil de bilgisayarcılara falan uğra onlarda vardır çıkma falan. ama oldukça ince olsun yada bi bantla etrafını sar takınca birbirine değmesin
  • beyler benim hdd 3320613AS. firmware versiyon ise SD22. 320gb 7200.11 serisi. sorun çıkar mı acaba?
  • cok cok faydalı blgıler ıceren bı msj olmus ellerınıze saglık
  • Öncelikle paylaşılan bilgiler için teşekkürler...

    Bir adet sorum olacaktı; Elimde nokia telefonlar için olan dku 2 kablo var. Ca 42 veya dku 5 ile aynı işlevi görür mü yoksa yeni bir kablo almalı mıyım ? Yarın seagate türkiye distrübütörüyle görüşüp derdime çare olmazlarsa bu yöntemi deneyeceğim yavaştan hazırlıklara başlayayım dedim ^^...

    Şimdiden teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VashTheStampede -- 24 Mart 2009; 1:34:32 >
  • dku-5 veya ca-42 olacak.ayrıca seagate distribütörü ile görüştükten sonra bilgi verirsen güzel olur.ben şuan bu yöntem ile verilerimi yedeklemeye başladım ve bittikten sonra garantiye göndermeyi düşünüyorum.
  • Konuda emeği geçenler için teşekkürler
  • ben verileri yedekledikten sonra firmware atmama rağmen hddim 2 gün sonra tekrar hata vermeye başlamıştı. servise gönderdim yanında güzel bir açıklama notuyla yenisini talep ettim. geçen hafta geldi, yeni seri göndermişler 7200.12 lerden. daha ince ve sessiz oldukça memnunum şuan için.. bilginize.
  • İşte 10 numara bir DH paylaşımı daha. Teşekkürler arkadaşım
  • Bende seagate kullanıyorum. Sorunum olmadı şu ana kadar kontrol ettiğimde riskli diskler arasında da geçmiyor disklerim. Umarım gerek duymam ama gerçekten güzel ve gerekli olabilecek bir bilgi. Paylaşımda emeği geçen tüm arkadaşlarımıza teşekkürler.
  • Tekrar merhaba arkadaşlar...

    Üstte de belirttiğim gibi distrübütör firma ile görüştüm ve sonuçta aldığım cevap; onarım yapamıyoruz, aldığınız yere götürdüğünüzde onlar aracılığı ile stokta mevcutsa değişim yapılır yoksa bir üst modeli verilir şeklinde bir cevap aldım. Birdaha ki mesajım dku-5 kablo ile verilerimi geri getirip getiremediğimi konu alan bir içeriğe sahip olacak.

    Bilginize...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sonsuzuncu

    beyler benim hdd 3320613AS. firmware versiyon ise SD22. 320gb 7200.11 serisi. sorun çıkar mı acaba?
  • belki haklısınız ama sadece 1 kişinin hatası yüzünden tüm forum üyelerini cezalandırdığınız farkındamsınız? Burası paylaşım forumu yaptığınız şey birçok kişiye yardımcı oldu ve yardımcı olmaya devam ediyordu. Bende Seagate mağduruyum ve burada ki yazılarınızdan sonra bu sabah kablo siparişi verdim ve yarın elime geçtiğinde burada ki bilgiler ışığında HDD deki bilgilerimi kurtaracaktım.

    Bu bilgileri silmek yerine yönetime bilgi verip ilgili kişiye ceza verilebilirdi. Bir kişiye ceza kesileceğine hepimize ceza kesildi.

    Yazık çok yazık... Bu siteye hiç yakışmıyor bu tip şeyler.
  • dostum senin gibi İNSANlara herzaman seve seve yardım ederim hiç alınmaya kırılmaya yazık oldu demeye gerek yok
    ama bu tip şahıslara ceza verilmezse sessiz kalınırsa bu böyle devam eder gider.
    bu tepkimin gayette yerinde olduğunu düşünüyorum.
    yönetim bu konuda bişey yapmazsa daha çok kişi küstürülür.
    ben tam bir gecemi harcadım bu iş için hemde işimin gücümün arasında sırf insanlar harddisklerini garantiye yollamadan yetiştireyim diye uğraştım didindim ama o yazıyı okuyunca başımdan aşşağı kaynar sular döküldü resmen.
    hiç haketmediğim bir iftiraydı...



    quote:

    Orjinalden alıntı: hdblack35

    belki haklısınız ama sadece 1 kişinin hatası yüzünden tüm forum üyelerini cezalandırdığınız farkındamsınız? Burası paylaşım forumu yaptığınız şey birçok kişiye yardımcı oldu ve yardımcı olmaya devam ediyordu. Bende Seagate mağduruyum ve burada ki yazılarınızdan sonra bu sabah kablo siparişi verdim ve yarın elime geçtiğinde burada ki bilgiler ışığında HDD deki bilgilerimi kurtaracaktım.

    Bu bilgileri silmek yerine yönetime bilgi verip ilgili kişiye ceza verilebilirdi. Bir kişiye ceza kesileceğine hepimize ceza kesildi.

    Yazık çok yazık... Bu siteye hiç yakışmıyor bu tip şeyler.




  • ben bu şekilde tüm verilerimi başka bir diske kopyaladım ve şimdi garantiye göndermek için diskin bozulmasını mı bekleyecem ? yazılımı tekrar çökertmenin bi yolu yok mu ? ayrıca garantiye giden 32MB önbellekli modeller 7200.12 olarak geri geliyormuş fakat 16MB cache li olarak.çünkü 12.serinin 32MB önbelleklisi henüz yok.
  • Arkadaşlar distribütörler veri kurtarma kesinlikle yapmıyorlar. Bunu bir kere unutmayın. Ben Seagate Avrupa ile konuşmuştum.
    Diyaloğa şuradan ulaşabilirsiniz.

    http://forum.donanimhaber.com/m_29127816/mpage_10/tm.htm#30408659

    Seagate ücretsiz olarak "Free Firmware Update" hizmeti sağlıyor bu Firmware sorunundan mağdur olanlar için. Ancak şu var bu servisi uyguladıktan sonra kafalarına göre diski değiştirebiliyorlar, çünkü açılan RMA CASE'de size gelen şey şu :

    "Your original drive will NOT be returned. Any data on the drive will be lost. "

    Burada iki yol var, ya Seagate Data Recovery Service ile görüşüp sadece ücretsiz firmware isteyecekseniz ama bunun garantisini veremiyorlar ya da dışarıda diskinize veri kurtarma yaptırmış şekilde gösterseniz bile ,teknik müdahale dahil, veri kurtarma faturasını gönderdiğiniz anda diskinizin yerine yenisini veriyorlar.

    Bunu bana söyledikleri mesaj :


    Dear Bagis Can Rona,

    Thank you for sending your Seagate E-mail inquiry.

    I apologize for the late reply. When you send the drive back to us for replacement, you would send the invoice from the data recovery work done along with the drive. You would send the drive to the location that is listed when you fill out our replacement online. This will give you the closest location to your area to send the drive to:

    http://www.seagate.com/www/en-us/support/warranty_&_returns_assistance/

    Please log on as a guest user from here if you are not already a registered user.

    If you have any additional questions, please let me know.

    Best Regards,

    Alan G
    Technical Support Specialist for Seagate/Maxtor
    Phone: 800-732-4283 (North America)
    00.800.4.SEAGATE (Europe)
    1 800 759 109 (Asia, Australia and New Zealand)
    Web: www.seagate.com/support/index.html

    Eğer diskinize hiçbir teknik müdahale yapmadıysanız bozuk değilse bile diskinizi değiştiriyorlar. Zaten diskinizin sağlam olup olmadığını distrbütör firma kontrol ETMİYOR.
    Siz distribütör verdiğiniz zaman diski onlar Seagate Servisine yolluyorlar Avrupa'ya ve diskiniz orada inceleniyor. Firmadan cevap gelmesi için en fazla süre 30 gün bu süre zarfında distribütör firma size elinde eğer o HDD'den varsa onu veriyor. Dolayısıyla diskiniz kontrol aşamasındayken zaten diski almış oluyorsunuz, bütün olay o diski teknik servise çıkartabilmekte.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ahmedov



    dostum senin gibi İNSANlara herzaman seve seve yardım ederim hiç alınmaya kırılmaya yazık oldu demeye gerek yok
    ama bu tip şahıslara ceza verilmezse sessiz kalınırsa bu böyle devam eder gider.
    bu tepkimin gayette yerinde olduğunu düşünüyorum.
    yönetim bu konuda bişey yapmazsa daha çok kişi küstürülür.
    ben tam bir gecemi harcadım bu iş için hemde işimin gücümün arasında sırf insanlar harddisklerini garantiye yollamadan yetiştireyim diye uğraştım didindim ama o yazıyı okuyunca başımdan aşşağı kaynar sular döküldü resmen.
    hiç haketmediğim bir iftiraydı...



    quote:

    Orjinalden alıntı: hdblack35

    belki haklısınız ama sadece 1 kişinin hatası yüzünden tüm forum üyelerini cezalandırdığınız farkındamsınız? Burası paylaşım forumu yaptığınız şey birçok kişiye yardımcı oldu ve yardımcı olmaya devam ediyordu. Bende Seagate mağduruyum ve burada ki yazılarınızdan sonra bu sabah kablo siparişi verdim ve yarın elime geçtiğinde burada ki bilgiler ışığında HDD deki bilgilerimi kurtaracaktım.

    Bu bilgileri silmek yerine yönetime bilgi verip ilgili kişiye ceza verilebilirdi. Bir kişiye ceza kesileceğine hepimize ceza kesildi.

    Yazık çok yazık... Bu siteye hiç yakışmıyor bu tip şeyler.




    @ahmedov dostum, o kadar emek verdiğin, insanlara faydalı olan bilgileri keşke silmeseydin Neden sildiğini çok iyi anlıyorum ama hangisi olursa olsun forumlarda mutlaka senin tüm çabana rağmen garip garip konuşup canını sıkacak kişiler çıkacaktır, onlar yüzünden boşuna kendine ve başkalarına ceza verme derim yine de kararına saygı duyuyorum

    Not: üstteki mesajımda da yazılı ama tekrar etmek istiyorum, ankaradan diski bozulan arkadaşlar varsa birlikte veri kurtarma operasyonu yapabiliriz




  • arkadaşlar konu yeniden yayında.
    yönetim gerekenin yapılacağını kullanıcıya cezasının verileceğini söyledi ama mesajları silmekten başka bişey yapmamış....
    herneyse yarı yolda bıraktığım arkadaşlardan özür dilerim...



    bu arada bundan sonra burada paylaşım falan yapmam, uğraştığıma değmez..

    lütfen kimse alınmasın bu sitemim farklı,artniyetli düşünenlere gitsin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmedov -- 28 Mart 2009; 0:20:03 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ahmedov



    arkadaşlar konu yeniden yayında.
    yönetim gerekenin yapılacağını kullanıcıya cezasının verileceğini söyledi ama mesajları silmekten başka bişey yapmamış....
    herneyse yarı yolda bıraktığım arkadaşlardan özür dilerim...



    Mesajını tekrar eski haline getirdiğin için çok sağol

    ankaradan birini bulabilirsem gösterdiğin yoldan gidip verilerimi kurtatıcam
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.