Burada bu markanın yeni dizel teknolojisini tartışalım.Yeni 1.2 dizel motoru kullananların yorumlarını bekliyoruz.
şu araba hakkında detaylı bilgi yokmu 1.4 85 beygir olanı performans bakımından nasıldır.İçi geniş mi kullanan arkadaşlardan yorum bekliyoruz.
quote:
Orijinalden alıntı: Malvolorne
şu araba hakkında detaylı bilgi yokmu 1.4 85 beygir olanı performans bakımından nasıldır.İçi geniş mi kullanan arkadaşlardan yorum bekliyoruz.
1.6 tdi 105hp dsg olsa güzel araç olurdu 35000 TL ye
quote:
Orijinalden alıntı: oquzdag
1.6 tdi 105hp dsg olsa güzel araç olurdu 35000 TL ye
Alıntıları Göster
Bende bu aracın 1.2 yada 1.6 dizelini alıp almama konusunda tereddütlüyüm bu aralar.İki dizel motorda reference(düşük donanım) donanımlı satılıyor,bir üst donanım seviyesi olan style dizellerde yok görünüyor sitede.Reference donanımda olmayıp,style donanımda olan ve opsiyonel olarakda reference olana ekletemeyeceğimiz özellikler söz konusu(Otomatik klima gibi) Bundan dolayı sanırım mazda 3+lpg fikrine devam
quote:
Orijinalden alıntı: kyibe
Bende bu aracın 1.2 yada 1.6 dizelini alıp almama konusunda tereddütlüyüm bu aralar.İki dizel motorda reference(düşük donanım) donanımlı satılıyor,bir üst donanım seviyesi olan style dizellerde yok görünüyor sitede.Reference donanımda olmayıp,style donanımda olan ve opsiyonel olarakda reference olana ekletemeyeceğimiz özellikler söz konusu(Otomatik klima gibi) Bundan dolayı sanırım mazda 3+lpg fikrine devam
Alıntıları Göster
1.4 85 bg benzinli sportourer aldım ..45 litre benzin ortalama 650-750 km arası yol yapıyor. bagaj geniş...28.634 tl + kasko...(çelik cant dahil)
quote:
Orijinalden alıntı: mstftns
1.4 85 bg benzinli sportourer aldım ..45 litre benzin ortalama 650-750 km arası yol yapıyor. bagaj geniş...28.634 tl + kasko...(çelik cant dahil)
1.4 benzinli bir motor için oldukça iyi bir yol ortalaması. Şehir içi km oranı mı bu?
quote:
Orijinalden alıntı: hangiaraba?
quote:
Orijinalden alıntı: mstftns
1.4 85 bg benzinli sportourer aldım ..45 litre benzin ortalama 650-750 km arası yol yapıyor. bagaj geniş...28.634 tl + kasko...(çelik cant dahil)
1.4 benzinli bir motor için oldukça iyi bir yol ortalaması. Şehir içi km oranı mı bu?
Alıntıları Göster
şehir içi 8 litre yakan bi arabanın 700 km bi depo ile yapması mümkün mü
şehir içi 8 litre yakan bi arabanın 700 km bi depo ile yapması mümkün mü
Alıntıları Göster
Ne güzel bir araç olsada bu sporttourer doğru düzgün piyasası yok galiba. Aracı araştırıyorum ama dizelleri henüz Türkiye'ye gelmedi diyorlar. Daha sonra seat'la ilgili arastırma yapıyorum 3 tane güzel şey 40 tane şikayet var. Galiba ibiza sporttourer hayalim sadece düşüncelerimde kalacak yerine opel astra hb, 207 sw ya da 308 dizel düşüneceğim.
Fikrimi değiştirebilecek birkaç laf edebilecek var mı yoksa seat'ın Türkiye'deki kaderi bu diyip devam mı edeyim :))
quote:
Orijinalden alıntı: koplet
Ne güzel bir araç olsada bu sporttourer doğru düzgün piyasası yok galiba. Aracı araştırıyorum ama dizelleri henüz Türkiye'ye gelmedi diyorlar. Daha sonra seat'la ilgili arastırma yapıyorum 3 tane güzel şey 40 tane şikayet var. Galiba ibiza sporttourer hayalim sadece düşüncelerimde kalacak yerine opel astra hb, 207 sw ya da 308 dizel düşüneceğim.
Fikrimi değiştirebilecek birkaç laf edebilecek var mı yoksa seat'ın Türkiye'deki kaderi bu diyip devam mı edeyim :))
Alıntıları Göster
Araç daha yeni geldi, ilk parti daha yeni satılmaya başlandı. Görmemeniz normal. Ama yeni İbiza'yı mutlaka görmüşsünüzdür. 40 şikayeti nerde gördünüz bilmiyorum ama birebir kullanıcıları bu forumda mevcut. Önceki kasa İbiza/Cordoba, Toledo, eski/yeni kasa Leon hepsinin birebir kullanıcısı mevcut. Ben de 140.000kmdir Cordoba kullanıcısıyım.
Arabasından şikayetçi olan neredeyse yok. 1-2 kronik problemi şikayetten sayıyorsanız zaten Peugeot gibi bir markanın 206 ve 307 model arabalarını araştırmanızı tavsiye ederim.
Hangi motor&şanzıman ikilisiyle düşünüyorsunuz Sportourer'ı?
quote:
Orijinalden alıntı: koplet
Ne güzel bir araç olsada bu sporttourer doğru düzgün piyasası yok galiba. Aracı araştırıyorum ama dizelleri henüz Türkiye'ye gelmedi diyorlar. Daha sonra seat'la ilgili arastırma yapıyorum 3 tane güzel şey 40 tane şikayet var. Galiba ibiza sporttourer hayalim sadece düşüncelerimde kalacak yerine opel astra hb, 207 sw ya da 308 dizel düşüneceğim.
Fikrimi değiştirebilecek birkaç laf edebilecek var mı yoksa seat'ın Türkiye'deki kaderi bu diyip devam mı edeyim :))
Aynen bende cordoba kullanıcısıyım en sonda belirttiğin avrupa modelleri seatın yanına bile yaklaşamaz kesinlikle..opel değil oda alman çünkü....ama bir girip peugeot ların elektronik problemlerini araştırsanız yeter..dönüp bakmazsınız bir daha ...bir tanıdığımda 3008 var sanırım böyle idi modeli jip gibi olan.bu arabayı aldığım güne lanet olsun diyor.1 sene içerisinde 9 kere elektronik problemler yüzünden servise gitti..dayımda 307 var lpg li..2. kez beyin değişti..haa derseniz bu araçlar lpg için tasarlanmamış vsvvsvs wv bora larda yada diğer alman araçlarında neden böyle bir sorun çıkmıyor derim..malatyada 307 si olan bir abimi en son aradığımda telefonu kardeşi açtı.yolda kalmışlar kendisi sanayiye çekici almaya gitmiş reno-pejo-citroen-fiat--almam---sevdiklerimede aldırtmamaya çalışırım.
quote:
Orijinalden alıntı: ShadowOfSpirit
quote:
Orijinalden alıntı: koplet
Ne güzel bir araç olsada bu sporttourer doğru düzgün piyasası yok galiba. Aracı araştırıyorum ama dizelleri henüz Türkiye'ye gelmedi diyorlar. Daha sonra seat'la ilgili arastırma yapıyorum 3 tane güzel şey 40 tane şikayet var. Galiba ibiza sporttourer hayalim sadece düşüncelerimde kalacak yerine opel astra hb, 207 sw ya da 308 dizel düşüneceğim.
Fikrimi değiştirebilecek birkaç laf edebilecek var mı yoksa seat'ın Türkiye'deki kaderi bu diyip devam mı edeyim :))
Aynen bende cordoba kullanıcısıyım en sonda belirttiğin avrupa modelleri seatın yanına bile yaklaşamaz kesinlikle..opel değil oda alman çünkü....ama bir girip peugeot ların elektronik problemlerini araştırsanız yeter..dönüp bakmazsınız bir daha ...bir tanıdığımda 3008 var sanırım böyle idi modeli jip gibi olan.bu arabayı aldığım güne lanet olsun diyor.1 sene içerisinde 9 kere elektronik problemler yüzünden servise gitti..dayımda 307 var lpg li..2. kez beyin değişti..haa derseniz bu araçlar lpg için tasarlanmamış vsvvsvs wv bora larda yada diğer alman araçlarında neden böyle bir sorun çıkmıyor derim..malatyada 307 si olan bir abimi en son aradığımda telefonu kardeşi açtı.yolda kalmışlar kendisi sanayiye çekici almaya gitmiş reno-pejo-citroen-fiat--almam---sevdiklerimede aldırtmamaya çalışırım.
yani reno pejo citroen fiat almam demissiniz ama sırf bu araçların elektronik donanımlarında çıkan arızadan ötürü bunlar söylenmemeli.Mesele düşük donanımlı elektronik özellikleri az olan araçları tercih ederim yok yağmur park,far sönsörüymüş.Şurası otomatikmiş.Ben aslen bunları tercih etmem.Çünki piyasad anlamsız bir elktronik donanım rekabeti var. Bu araçlar elktronik kısımlarını kendi üretmiyor ithal ediyor nasıl mı cinde bir firmayla anlaş hangisi ucuzsa olay taam. Ama bir japon elktroniğini kendi üretir.Alman yine öyle kendi üretir.Bu nedenle bu araçların elktroniğinde minimum arıza yaşanır..
quote:
Orijinalden alıntı: altrea
quote:
Orijinalden alıntı: ShadowOfSpirit
quote:
Orijinalden alıntı: koplet
Ne güzel bir araç olsada bu sporttourer doğru düzgün piyasası yok galiba. Aracı araştırıyorum ama dizelleri henüz Türkiye'ye gelmedi diyorlar. Daha sonra seat'la ilgili arastırma yapıyorum 3 tane güzel şey 40 tane şikayet var. Galiba ibiza sporttourer hayalim sadece düşüncelerimde kalacak yerine opel astra hb, 207 sw ya da 308 dizel düşüneceğim.
Fikrimi değiştirebilecek birkaç laf edebilecek var mı yoksa seat'ın Türkiye'deki kaderi bu diyip devam mı edeyim :))
Aynen bende cordoba kullanıcısıyım en sonda belirttiğin avrupa modelleri seatın yanına bile yaklaşamaz kesinlikle..opel değil oda alman çünkü....ama bir girip peugeot ların elektronik problemlerini araştırsanız yeter..dönüp bakmazsınız bir daha ...bir tanıdığımda 3008 var sanırım böyle idi modeli jip gibi olan.bu arabayı aldığım güne lanet olsun diyor.1 sene içerisinde 9 kere elektronik problemler yüzünden servise gitti..dayımda 307 var lpg li..2. kez beyin değişti..haa derseniz bu araçlar lpg için tasarlanmamış vsvvsvs wv bora larda yada diğer alman araçlarında neden böyle bir sorun çıkmıyor derim..malatyada 307 si olan bir abimi en son aradığımda telefonu kardeşi açtı.yolda kalmışlar kendisi sanayiye çekici almaya gitmiş reno-pejo-citroen-fiat--almam---sevdiklerimede aldırtmamaya çalışırım.
yani reno pejo citroen fiat almam demissiniz ama sırf bu araçların elektronik donanımlarında çıkan arızadan ötürü bunlar söylenmemeli.Mesele düşük donanımlı elektronik özellikleri az olan araçları tercih ederim yok yağmur park,far sönsörüymüş.Şurası otomatikmiş.Ben aslen bunları tercih etmem.Çünki piyasad anlamsız bir elktronik donanım rekabeti var. Bu araçlar elktronik kısımlarını kendi üretmiyor ithal ediyor nasıl mı cinde bir firmayla anlaş hangisi ucuzsa olay taam. Ama bir japon elktroniğini kendi üretir.Alman yine öyle kendi üretir.Bu nedenle bu araçların elktroniğinde minimum arıza yaşanır..
Alıntıları Göster
Seat'la ilgili alınan kötü yorumların %50'si arabayı alırsın seversin ama değiştirmeye kalkıştığında çok zarar edersin diyor. Kalan kısmı servisten ve pahalı yedek parcadan sikayetci. Dediğiniz gibi peugeotların elektronik arıza sıkıntıları ve şase sıkıntıları mevcut. Türkiye'nin bozuk yolları için biraz kibar kalıyorlar galiba. Opel alman teknolojisinin sert taşı ama eski kasa bir araç için 35.000 TL düşündürüyor ama yine de elimdeki en iyi seçenek o şuan. Seat İbiza Sportourer 1.2 75hp'lik olanını düşünüyorum. Ekonomik ve masrafsız ve geniş bagajlı bir araba arıyorum. Neyse bakalım ocaktan sonra bir düşsün vitrinlere tekrar düşünürüz tabi o zamana kadar başkasını almamış oılursam:))
quote:
Orijinalden alıntı: koplet
Seat'la ilgili alınan kötü yorumların %50'si arabayı alırsın seversin ama değiştirmeye kalkıştığında çok zarar edersin diyor. Kalan kısmı servisten ve pahalı yedek parcadan sikayetci. Dediğiniz gibi peugeotların elektronik arıza sıkıntıları ve şase sıkıntıları mevcut. Türkiye'nin bozuk yolları için biraz kibar kalıyorlar galiba. Opel alman teknolojisinin sert taşı ama eski kasa bir araç için 35.000 TL düşündürüyor ama yine de elimdeki en iyi seçenek o şuan. Seat İbiza Sportourer 1.2 75hp'lik olanını düşünüyorum. Ekonomik ve masrafsız ve geniş bagajlı bir araba arıyorum. Neyse bakalım ocaktan sonra bir düşsün vitrinlere tekrar düşünürüz tabi o zamana kadar başkasını almamış oılursam:))
Alıntıları Göster
Değer kaybı gibi birşey söz konusu değil. Tek problem bir Polo bir Golf kadar hızlı satılmaması. Piyasası belli araçların zaten. 1-2 hafta geç satarsınız ama satarsınız. Zaten alım-satım için düşünüyorsanız sıfır km almanızda başlıyor hatanız. Alıp en az 4-5 sene binecekseniz de zaten 1-2 hafta geç satılması sizi pek düşündürmemeli açıkçası.
Sırf hızlı satılsın diye uyduruk araçlara binmek istiyorsanız tabii ki kimse kararınıza karışamaz bize saygı duymak düşer.
Zaten şuan piyasadaki en mantıklı araç ESKİ kasa Opel Astra ama eski kasa bir arabaya o kadar para bağlamazdım alır almaz bayiiden çıktığı anda milyarlarca para kaybettirecek. Zaten sonra hem geniş hem az yakan bir araç dediğinizde aklıma ilk İbiza ST geliyor. Ayrıca 1.2 atmosferik motor getirilmiyor artık. 1.2 TSI ya da 1.4 motor düşünmeniz gerekecek.
quote:
Orijinalden alıntı: mur@t_333
Değer kaybı gibi birşey söz konusu değil. Tek problem bir Polo bir Golf kadar hızlı satılmaması. Piyasası belli araçların zaten. 1-2 hafta geç satarsınız ama satarsınız. Zaten alım-satım için düşünüyorsanız sıfır km almanızda başlıyor hatanız. Alıp en az 4-5 sene binecekseniz de zaten 1-2 hafta geç satılması sizi pek düşündürmemeli açıkçası.
Sırf hızlı satılsın diye uyduruk araçlara binmek istiyorsanız tabii ki kimse kararınıza karışamaz bize saygı duymak düşer.
Zaten şuan piyasadaki en mantıklı araç ESKİ kasa Opel Astra ama eski kasa bir arabaya o kadar para bağlamazdım alır almaz bayiiden çıktığı anda milyarlarca para kaybettirecek. Zaten sonra hem geniş hem az yakan bir araç dediğinizde aklıma ilk İbiza ST geliyor. Ayrıca 1.2 atmosferik motor getirilmiyor artık. 1.2 TSI ya da 1.4 motor düşünmeniz gerekecek.
Alıntıları Göster
Dediklerinize aynen katılıyorum bir tek değer kaybı populer araçlara göre daha fazla oluyor kanımca. Bir de 1.2 atmosferik motor getirilmiyor artık demişsiniz yani 1.2 dizel motor gelmeyecek mi? Listede 1.2 ve 1.6 dizel seçenekler var gibi gösteriliyorda.
quote:
Orijinalden alıntı: koplet
Dediklerinize aynen katılıyorum bir tek değer kaybı populer araçlara göre daha fazla oluyor kanımca. Bir de 1.2 atmosferik motor getirilmiyor artık demişsiniz yani 1.2 dizel motor gelmeyecek mi? Listede 1.2 ve 1.6 dizel seçenekler var gibi gösteriliyorda.
Alıntıları Göster
1.2 benzinli motordan bahsetiniz sandım pardon. 1.2 TDI motor geliyor tabi ama Reference pakette geliyor. Alacağınız zaman Style pakette getirtmek için bir konuşun. 3.000 lira olan Style paket farkı. Araç 33.500 TL 1.500 lira pazarlık yapabilirsiniz. 35.000 liraya 1.2 TDI Style alabilirsiniz diye düşünüyorum ama bu sizin pazarlık konusundaki yeteneğinize bağlı. Yanınızda sıkı pazarlıkçı birini de götürebilirsiniz
quote:
Orijinalden alıntı: mur@t_333
1.2 benzinli motordan bahsetiniz sandım pardon. 1.2 TDI motor geliyor tabi ama Reference pakette geliyor. Alacağınız zaman Style pakette getirtmek için bir konuşun. 3.000 lira olan Style paket farkı. Araç 33.500 TL 1.500 lira pazarlık yapabilirsiniz. 35.000 liraya 1.2 TDI Style alabilirsiniz diye düşünüyorum ama bu sizin pazarlık konusundaki yeteneğinize bağlı. Yanınızda sıkı pazarlıkçı birini de götürebilirsiniz
Alıntıları Göster
Ibiza ST kullanıcısı var mı burada? 2011 model? Deneyimlerinizi paylaşın arkadaşlar. Mesela otomatik şanzımanı nasıl? Yokuşta kayma var mı? İç dizaynı ne? Neden sadece popüler arabaların ayrıntılı bilgilerine ulaşabiliyoruz nette?
quote:
Orijinalden alıntı: ClavicuLa NoX
Ibiza ST kullanıcısı var mı burada? 2011 model? Deneyimlerinizi paylaşın arkadaşlar. Mesela otomatik şanzımanı nasıl? Yokuşta kayma var mı? İç dizaynı ne? Neden sadece popüler arabaların ayrıntılı bilgilerine ulaşabiliyoruz nette?
Alıntıları Göster
İsterseniz tüm araçların bilgisine ulaşabilirsiniz yeterki araştırırken biraz sabırlı olun
ESP paketini almazsanız Hill Holder (yokuşta kaydırmayan sistem) aracınızda olmaz. Bunun otomatik şanzımanla alakası yok. Çünkü biliyorsunuz ki DSG çift kavramalı bir otomatik şanzıman, eski tip tork konvertörlü değil yani frenden çektiğiniz anda gitmeye başlamıyor, gaza basınca gitmeye başlıyor. Yokuşta kaçırmama fonksiyonu istiyorsanız ESP paketini almanız gerekiyor.
quote:
Orijinalden alıntı: mur@t_333
İsterseniz tüm araçların bilgisine ulaşabilirsiniz yeterki araştırırken biraz sabırlı olun
ESP paketini almazsanız Hill Holder (yokuşta kaydırmayan sistem) aracınızda olmaz. Bunun otomatik şanzımanla alakası yok. Çünkü biliyorsunuz ki DSG çift kavramalı bir otomatik şanzıman, eski tip tork konvertörlü değil yani frenden çektiğiniz anda gitmeye başlamıyor, gaza basınca gitmeye başlıyor. Yokuşta kaçırmama fonksiyonu istiyorsanız ESP paketini almanız gerekiyor.
Alıntıları Göster
Şu an 1.2TDI Referance modeli 34.500tl gözüküyor.
Bu bence piyasaya yeni giriş yapmış bir model ve motor için biraz yüksek bir bedel.
Eğer Seat bu aracın fiyatını 30.000 seviyesinin altına biraz indirebilirse satış rakamları çok farklı olacak düşüncesindeyim.
quote:
Orijinalden alıntı: altrea
Şu an 1.2TDI Referance modeli 34.500tl gözüküyor.
Bu bence piyasaya yeni giriş yapmış bir model ve motor için biraz yüksek bir bedel.
Eğer Seat bu aracın fiyatını 30.000 seviyesinin altına biraz indirebilirse satış rakamları çok farklı olacak düşüncesindeyim.
Alıntıları Göster
benzerleri içinde uygun sayılır bence ceed 37000 pejo 33500 ama içi boş ben bu araçtan düşünüyorum gibi ama esp paketi için 2 ay beklersiniz diyor ve fiyat garantisi vermiyorlar
quote:
Orijinalden alıntı: ceycey11
benzerleri içinde uygun sayılır bence ceed 37000 pejo 33500 ama içi boş ben bu araçtan düşünüyorum gibi ama esp paketi için 2 ay beklersiniz diyor ve fiyat garantisi vermiyorlar