Şimdi Ara

Şebeke Sorunu Bitmiyor !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
821
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 7 yıllık Turkcell deneyiminden sonra asrın hatasını gerçekleştirdim ve avea ya geçtim. Neden bu bir hata? Hemen cevabını vereyim. Numaramı taşıdığım günden itibaren 10 görüşmenin 7 si kesiliyor. Bazen açık olan telefonuma ulaşılamıyor hadi olsun arayanıbil servisi var, ama o da doğru düzgün çalışmıyor mesajları her zaman gelmiyor. Müşteriyi cahil yerine koyma hizmetlerini arayınca 3g yi kapatın 2g de kullanın tavsiyelerini uygulamaya rağmen yine kesilen görüşmeler. Sim kart sorunlu olabilirmiş dediler, hadi canım sende 3 kere değiştirdim onu ben, artık bayi ile kanki oldum.Bazen dükkanın önünden geçerken abi sim kart verelim mi diyorlar. Komik, saçma ve boş işler. Avea 1 milyon verici dikse ne olacak full çeken telefonda görüşme yaptırmıyorsa.



  • quote:

    Orijinalden alıntı: dj night

    7 yıllık Turkcell deneyiminden sonra asrın hatasını gerçekleştirdim ve avea ya geçtim. Neden bu bir hata? Hemen cevabını vereyim. Numaramı taşıdığım günden itibaren 10 görüşmenin 7 si kesiliyor. Bazen açık olan telefonuma ulaşılamıyor hadi olsun arayanıbil servisi var, ama o da doğru düzgün çalışmıyor mesajları her zaman gelmiyor. Müşteriyi cahil yerine koyma hizmetlerini arayınca 3g yi kapatın 2g de kullanın tavsiyelerini uygulamaya rağmen yine kesilen görüşmeler. Sim kart sorunlu olabilirmiş dediler, hadi canım sende 3 kere değiştirdim onu ben, artık bayi ile kanki oldum.Bazen dükkanın önünden geçerken abi sim kart verelim mi diyorlar. Komik, saçma ve boş işler. Avea 1 milyon verici dikse ne olacak full çeken telefonda görüşme yaptırmıyorsa.

    1 SENEDİR AİLECEK AVEA KULLANIYORUZ ÇOK MEMNUNUZ İNTERNET ÇOK HIZLI ZEMİN KATTA OTURMAMA RAĞMEN

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bölgeden bölgeye değişiyor görüşme kalitesi. Örnek verelim , küçük bir kasaba düşünün , bu kasabada tek bir verici olsun ve siz şehir merkezinde olun ve ya vericiyi görecek bir uzaklıkta olun Avea ile o görüşme kesilmez. Vodafone , Turkcell'de de kesilmez.

    Ancak İstanbul'daysanız ve çarpık kentleşmenin yoğun olduğu biyerdeyseniz full çekse bile yinede görüşme kesilecektir. Bunu bizzat tecrübemden biliyorum. Akabinde Vodafone'dan mesaj geliyor görüşmeniz kesildi ücretiniz iade diye.

    Yani bölgeden bölgeye değişen bir durum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 7 Mayıs 2013; 0:31:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dj night

    7 yıllık Turkcell deneyiminden sonra asrın hatasını gerçekleştirdim ve avea ya geçtim. Neden bu bir hata? Hemen cevabını vereyim. Numaramı taşıdığım günden itibaren 10 görüşmenin 7 si kesiliyor. Bazen açık olan telefonuma ulaşılamıyor hadi olsun arayanıbil servisi var, ama o da doğru düzgün çalışmıyor mesajları her zaman gelmiyor. Müşteriyi cahil yerine koyma hizmetlerini arayınca 3g yi kapatın 2g de kullanın tavsiyelerini uygulamaya rağmen yine kesilen görüşmeler. Sim kart sorunlu olabilirmiş dediler, hadi canım sende 3 kere değiştirdim onu ben, artık bayi ile kanki oldum.Bazen dükkanın önünden geçerken abi sim kart verelim mi diyorlar. Komik, saçma ve boş işler. Avea 1 milyon verici dikse ne olacak full çeken telefonda görüşme yaptırmıyorsa.

    bulunduğun bölgede aveanın çekim sorunu var demek ki

    vodafone ya da turkcelle geçme dışında bir alternatifin yok

    çekmiyorsa hiç durma aveada...............




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    quote:

    Orijinalden alıntı: dj night

    7 yıllık Turkcell deneyiminden sonra asrın hatasını gerçekleştirdim ve avea ya geçtim. Neden bu bir hata? Hemen cevabını vereyim. Numaramı taşıdığım günden itibaren 10 görüşmenin 7 si kesiliyor. Bazen açık olan telefonuma ulaşılamıyor hadi olsun arayanıbil servisi var, ama o da doğru düzgün çalışmıyor mesajları her zaman gelmiyor. Müşteriyi cahil yerine koyma hizmetlerini arayınca 3g yi kapatın 2g de kullanın tavsiyelerini uygulamaya rağmen yine kesilen görüşmeler. Sim kart sorunlu olabilirmiş dediler, hadi canım sende 3 kere değiştirdim onu ben, artık bayi ile kanki oldum.Bazen dükkanın önünden geçerken abi sim kart verelim mi diyorlar. Komik, saçma ve boş işler. Avea 1 milyon verici dikse ne olacak full çeken telefonda görüşme yaptırmıyorsa.

    bulunduğun bölgede aveanın çekim sorunu var demek ki

    vodafone ya da turkcelle geçme dışında bir alternatifin yok

    çekmiyorsa hiç durma aveada...............

    yok be abicim full çeken telefonda yaşanan olaylar bunlar.sınırsız internet cazip geldi diye geçtim bu sevimli avea ya.ilk günlerde 3g de sürekli internet açıkken kesilmeler olunca 2g de kullanın dediler. Yani bu saçma geldi ama eyvallah dedim. Sonra 2g de de aynı şeyler oldu. Bu sefer simkart sorunlu dediler 3 kez değiştirdim. Sonra sıra telefonuma geldi sorun bundan kaynaklı olabilir dediler, yok artık yoğurdun kaymağı dedim. Gittim başka telefonlarda denedim sonuç aynı.Bunların altyapı yatırımı denilen şeyden haberdar olduğunu sanmıyorum. Turkcell den 10 lira ucuz hizmet olsun diye sanki tüplü bugatti performansı sunmaya çalışıyorlar. Reklamlarına bakıyorum a kalite, ben kullanınca ankesörlü telefon.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dj night

    quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    quote:

    Orijinalden alıntı: dj night

    7 yıllık Turkcell deneyiminden sonra asrın hatasını gerçekleştirdim ve avea ya geçtim. Neden bu bir hata? Hemen cevabını vereyim. Numaramı taşıdığım günden itibaren 10 görüşmenin 7 si kesiliyor. Bazen açık olan telefonuma ulaşılamıyor hadi olsun arayanıbil servisi var, ama o da doğru düzgün çalışmıyor mesajları her zaman gelmiyor. Müşteriyi cahil yerine koyma hizmetlerini arayınca 3g yi kapatın 2g de kullanın tavsiyelerini uygulamaya rağmen yine kesilen görüşmeler. Sim kart sorunlu olabilirmiş dediler, hadi canım sende 3 kere değiştirdim onu ben, artık bayi ile kanki oldum.Bazen dükkanın önünden geçerken abi sim kart verelim mi diyorlar. Komik, saçma ve boş işler. Avea 1 milyon verici dikse ne olacak full çeken telefonda görüşme yaptırmıyorsa.

    bulunduğun bölgede aveanın çekim sorunu var demek ki

    vodafone ya da turkcelle geçme dışında bir alternatifin yok

    çekmiyorsa hiç durma aveada...............

    yok be abicim full çeken telefonda yaşanan olaylar bunlar.sınırsız internet cazip geldi diye geçtim bu sevimli avea ya.ilk günlerde 3g de sürekli internet açıkken kesilmeler olunca 2g de kullanın dediler. Yani bu saçma geldi ama eyvallah dedim. Sonra 2g de de aynı şeyler oldu. Bu sefer simkart sorunlu dediler 3 kez değiştirdim. Sonra sıra telefonuma geldi sorun bundan kaynaklı olabilir dediler, yok artık yoğurdun kaymağı dedim. Gittim başka telefonlarda denedim sonuç aynı.Bunların altyapı yatırımı denilen şeyden haberdar olduğunu sanmıyorum. Turkcell den 10 lira ucuz hizmet olsun diye sanki tüplü bugatti performansı sunmaya çalışıyorlar. Reklamlarına bakıyorum a kalite, ben kullanınca ankesörlü telefon.

    telefonla alakalı demedim ki

    yaşadığın yerde aveanın baz istasyonu yeterli değil dedim.........

    vodafone ya da turkcelle geçmek dışında bir çare yok dedim..........




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dj night

    7 yıllık Turkcell deneyiminden sonra asrın hatasını gerçekleştirdim ve avea ya geçtim. Neden bu bir hata? Hemen cevabını vereyim. Numaramı taşıdığım günden itibaren 10 görüşmenin 7 si kesiliyor. Bazen açık olan telefonuma ulaşılamıyor hadi olsun arayanıbil servisi var, ama o da doğru düzgün çalışmıyor mesajları her zaman gelmiyor. Müşteriyi cahil yerine koyma hizmetlerini arayınca 3g yi kapatın 2g de kullanın tavsiyelerini uygulamaya rağmen yine kesilen görüşmeler. Sim kart sorunlu olabilirmiş dediler, hadi canım sende 3 kere değiştirdim onu ben, artık bayi ile kanki oldum.Bazen dükkanın önünden geçerken abi sim kart verelim mi diyorlar. Komik, saçma ve boş işler. Avea 1 milyon verici dikse ne olacak full çeken telefonda görüşme yaptırmıyorsa.

    Hep söylüyorum Turkcell diğer operatörlerin durumunu az buçuk bildiği için tarife ve kampanyalarında bu kadar katı oluyor. Diğer operatörler aynı kalitede hizmet verip 20 TL'ye paket verseler Turkcell bu kadar pahalı olamaz. Ucuz etin yahnisi olayı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alican09turk


    quote:

    Orijinalden alıntı: dj night

    7 yıllık Turkcell deneyiminden sonra asrın hatasını gerçekleştirdim ve avea ya geçtim. Neden bu bir hata? Hemen cevabını vereyim. Numaramı taşıdığım günden itibaren 10 görüşmenin 7 si kesiliyor. Bazen açık olan telefonuma ulaşılamıyor hadi olsun arayanıbil servisi var, ama o da doğru düzgün çalışmıyor mesajları her zaman gelmiyor. Müşteriyi cahil yerine koyma hizmetlerini arayınca 3g yi kapatın 2g de kullanın tavsiyelerini uygulamaya rağmen yine kesilen görüşmeler. Sim kart sorunlu olabilirmiş dediler, hadi canım sende 3 kere değiştirdim onu ben, artık bayi ile kanki oldum.Bazen dükkanın önünden geçerken abi sim kart verelim mi diyorlar. Komik, saçma ve boş işler. Avea 1 milyon verici dikse ne olacak full çeken telefonda görüşme yaptırmıyorsa.

    Hep söylüyorum Turkcell diğer operatörlerin durumunu az buçuk bildiği için tarife ve kampanyalarında bu kadar katı oluyor. Diğer operatörler aynı kalitede hizmet verip 20 TL'ye paket verseler Turkcell bu kadar pahalı olamaz. Ucuz etin yahnisi olayı.

    yemişim Turkcellin kalitesini

    tercih meselesi


    aynı dakika + sms + internet için örneğin ;

    Turkcell'de 60 TL. verip, kibar, beyefendi müşteri hizmetleri temsilcileriyle konuşup, " Biz kaliteliyiz, çok iyi çekiyoruz, sexiyiz, o yüzden pahalıyız " sözleriyle mi muhatap olunacak ve çekim problemi ile nadiren mi yüzyüze kalınacak........

    Avea'da 30 TL. verip, aradığımızda bir kampanyanın, paketin, tarifenin olduğunu ikna etmek zorunda kalacağımız müşteri hizmetleri ile mi muhatap olunacak ve yaşanılan yere göre az ya da çok çekim problemi ile mi yüzyüze kalınacak........


    vodafone'a 50 TL. verip, Turkcell kadar kaliteli değiliz ama aveaya kadar düşmedik diye kendimizi mi kandıracağız...........


    mesele işte bu.........

    sonuç da baktığın yere göre değişir..........

    o yüzden ortak bir noktada buluşmak imkansızdır......




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    quote:

    Orijinalden alıntı: alican09turk


    quote:

    Orijinalden alıntı: dj night

    7 yıllık Turkcell deneyiminden sonra asrın hatasını gerçekleştirdim ve avea ya geçtim. Neden bu bir hata? Hemen cevabını vereyim. Numaramı taşıdığım günden itibaren 10 görüşmenin 7 si kesiliyor. Bazen açık olan telefonuma ulaşılamıyor hadi olsun arayanıbil servisi var, ama o da doğru düzgün çalışmıyor mesajları her zaman gelmiyor. Müşteriyi cahil yerine koyma hizmetlerini arayınca 3g yi kapatın 2g de kullanın tavsiyelerini uygulamaya rağmen yine kesilen görüşmeler. Sim kart sorunlu olabilirmiş dediler, hadi canım sende 3 kere değiştirdim onu ben, artık bayi ile kanki oldum.Bazen dükkanın önünden geçerken abi sim kart verelim mi diyorlar. Komik, saçma ve boş işler. Avea 1 milyon verici dikse ne olacak full çeken telefonda görüşme yaptırmıyorsa.

    Hep söylüyorum Turkcell diğer operatörlerin durumunu az buçuk bildiği için tarife ve kampanyalarında bu kadar katı oluyor. Diğer operatörler aynı kalitede hizmet verip 20 TL'ye paket verseler Turkcell bu kadar pahalı olamaz. Ucuz etin yahnisi olayı.

    yemişim Turkcellin kalitesini

    tercih meselesi


    aynı dakika + sms + internet için örneğin ;

    Turkcell'de 60 TL. verip, kibar, beyefendi müşteri hizmetleri temsilcileriyle konuşup, " Biz kaliteliyiz, çok iyi çekiyoruz, sexiyiz, o yüzden pahalıyız " sözleriyle mi muhatap olunacak ve çekim problemi ile nadiren mi yüzyüze kalınacak........

    Avea'da 30 TL. verip, aradığımızda bir kampanyanın, paketin, tarifenin olduğunu ikna etmek zorunda kalacağımız müşteri hizmetleri ile mi muhatap olunacak ve yaşanılan yere göre az ya da çok çekim problemi ile mi yüzyüze kalınacak........


    vodafone'a 50 TL. verip, Turkcell kadar kaliteli değiliz ama aveaya kadar düşmedik diye kendimizi mi kandıracağız...........


    mesele işte bu.........

    sonuç da baktığın yere göre değişir..........

    o yüzden ortak bir noktada buluşmak imkansızdır......



    Yalnız vodafone artık nerdeyse Turkcell kadar pahalı belirtmek isterim. Red tarifeleri en azından aynı düzeyde Turkcell'le. Bu da insanın aklına haliyle Vodafone'a o kadar para vereceğime Turkcell'e veririm düşüncesini getiriyor. Vodafone abone sayısını arttırmak için eskiden o kadar ucuz kampanya ve tarifeler yaptı. Alıcağını aldı 19-20 milyon aboneye ulaştı. Artık o kadar ucuz değil. Çünkü Türkiye'ye yatırdıkları parayı geri alma zamanı Vodafone Grup için. Net karda hala eksideler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alican09turk -- 8 Mayıs 2013; 9:33:03 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Neden avea nin kampanya larinin iki kati fazla ödeyerek turkcell de 30-35 milyon abone anlamissinizdir artik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben anlamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ülkede bu kadar çok telefon ve hat satıldıktan sonra, ülkecek de karakterimiz değişmediği sürece hiçbir şey değişmez. Her yerde her sektörde aynı durum var, "biri gider öbürü gelir nasılsa" ya da "sen almazsan alacak adam çok" mantığı. 10 yıldan fazladır Turkcell faturalı hat abonesiydim, toplam 4 hattım var. Artık illallah dedim boş yere para ödemekten ve 3 ay önce 2 tanesini faturasıza geçirdim, bir tanesini de 3 gün Avea'ya aktardım. Turkcell'de gerek MH bakımından gerekse çekim kalitesi bakımından hiç sorun yaşamadım ama kardeşim kalite kalite kalite diye diye kaz gibi yoldukça yoluyor. Bir internet paketi satıyor 1gb kotalı 29 TL !!! İnsaf be abicim, evde 20mb hızlı kotasız AKK sınırsız kendi şirketlerinden Superonline Fibernet kullanıyorum, ayda 50 TL ödüyorum. 3G internet ucuza satılırsa herkes buna yüklenirmiş sistem kaldırmazmış, kardeşim sen değilmisin abone sayısıyla övünen, bu kadar insana aynı anda hizmet veremeyeceksen neye yaradı bu kalite? Kalite demek pahalıya ürün satmak değilki. Kaç defa yazdım hem Turkcell'e hem Superonline'a (CNBCE de canlı yayına CEO ları çıktığında bile kaç defa aynı soruyu sordum), diyorum ki "neden Turkcell ve Superonline madem aynı çatı altındalar, ikisinin de teknolojisi aynı oranda gelişmiş ve yüksek kapasiteli, neden ortak paket satmıyorsunuz? Deyin ki 2 kurumuma da abone olan müşterilerime aylık şu kadar 3G kotası indirimli fiyata. Veya az bir fark ödeyin superonline kotanızın belli bir miktarını 3G hattınızda da kullanın." Yok özellikle yapmıyorlar. Olabilir, ileride değerlendirilebilir deyip geçiyorlar. Milletimizi etinden sütünden yününden faydalanılacak koyun görme felsefesi bitmediği sürece bu ülkede hiçbir şey değişmez. 10 sene sonra da 20 sene sonra da aynı şikayetler aynı aynı yorumlar devam eder.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marjinal01

    Bu ülkede bu kadar çok telefon ve hat satıldıktan sonra, ülkecek de karakterimiz değişmediği sürece hiçbir şey değişmez. Her yerde her sektörde aynı durum var, "biri gider öbürü gelir nasılsa" ya da "sen almazsan alacak adam çok" mantığı. 10 yıldan fazladır Turkcell faturalı hat abonesiydim, toplam 4 hattım var. Artık illallah dedim boş yere para ödemekten ve 3 ay önce 2 tanesini faturasıza geçirdim, bir tanesini de 3 gün Avea'ya aktardım. Turkcell'de gerek MH bakımından gerekse çekim kalitesi bakımından hiç sorun yaşamadım ama kardeşim kalite kalite kalite diye diye kaz gibi yoldukça yoluyor. Bir internet paketi satıyor 1gb kotalı 29 TL !!! İnsaf be abicim, evde 20mb hızlı kotasız AKK sınırsız kendi şirketlerinden Superonline Fibernet kullanıyorum, ayda 50 TL ödüyorum. 3G internet ucuza satılırsa herkes buna yüklenirmiş sistem kaldırmazmış, kardeşim sen değilmisin abone sayısıyla övünen, bu kadar insana aynı anda hizmet veremeyeceksen neye yaradı bu kalite? Kalite demek pahalıya ürün satmak değilki. Kaç defa yazdım hem Turkcell'e hem Superonline'a (CNBCE de canlı yayına CEO ları çıktığında bile kaç defa aynı soruyu sordum), diyorum ki "neden Turkcell ve Superonline madem aynı çatı altındalar, ikisinin de teknolojisi aynı oranda gelişmiş ve yüksek kapasiteli, neden ortak paket satmıyorsunuz? Deyin ki 2 kurumuma da abone olan müşterilerime aylık şu kadar 3G kotası indirimli fiyata. Veya az bir fark ödeyin superonline kotanızın belli bir miktarını 3G hattınızda da kullanın." Yok özellikle yapmıyorlar. Olabilir, ileride değerlendirilebilir deyip geçiyorlar. Milletimizi etinden sütünden yününden faydalanılacak koyun görme felsefesi bitmediği sürece bu ülkede hiçbir şey değişmez. 10 sene sonra da 20 sene sonra da aynı şikayetler aynı aynı yorumlar devam eder.

    Aynen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • döktürmüşsün hocam

    altına imzamı atarım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marjinal01

    Bu ülkede bu kadar çok telefon ve hat satıldıktan sonra, ülkecek de karakterimiz değişmediği sürece hiçbir şey değişmez. Her yerde her sektörde aynı durum var, "biri gider öbürü gelir nasılsa" ya da "sen almazsan alacak adam çok" mantığı. 10 yıldan fazladır Turkcell faturalı hat abonesiydim, toplam 4 hattım var. Artık illallah dedim boş yere para ödemekten ve 3 ay önce 2 tanesini faturasıza geçirdim, bir tanesini de 3 gün Avea'ya aktardım. Turkcell'de gerek MH bakımından gerekse çekim kalitesi bakımından hiç sorun yaşamadım ama kardeşim kalite kalite kalite diye diye kaz gibi yoldukça yoluyor. Bir internet paketi satıyor 1gb kotalı 29 TL !!! İnsaf be abicim, evde 20mb hızlı kotasız AKK sınırsız kendi şirketlerinden Superonline Fibernet kullanıyorum, ayda 50 TL ödüyorum. 3G internet ucuza satılırsa herkes buna yüklenirmiş sistem kaldırmazmış, kardeşim sen değilmisin abone sayısıyla övünen, bu kadar insana aynı anda hizmet veremeyeceksen neye yaradı bu kalite? Kalite demek pahalıya ürün satmak değilki. Kaç defa yazdım hem Turkcell'e hem Superonline'a (CNBCE de canlı yayına CEO ları çıktığında bile kaç defa aynı soruyu sordum), diyorum ki "neden Turkcell ve Superonline madem aynı çatı altındalar, ikisinin de teknolojisi aynı oranda gelişmiş ve yüksek kapasiteli, neden ortak paket satmıyorsunuz? Deyin ki 2 kurumuma da abone olan müşterilerime aylık şu kadar 3G kotası indirimli fiyata. Veya az bir fark ödeyin superonline kotanızın belli bir miktarını 3G hattınızda da kullanın." Yok özellikle yapmıyorlar. Olabilir, ileride değerlendirilebilir deyip geçiyorlar. Milletimizi etinden sütünden yününden faydalanılacak koyun görme felsefesi bitmediği sürece bu ülkede hiçbir şey değişmez. 10 sene sonra da 20 sene sonra da aynı şikayetler aynı aynı yorumlar devam eder.

    Söylediklerinizde haklısınız ama bir ekleme yapmak gerekirse 35 milyonun internet kullanmasını kaldıracak sistemi kurmak demek baz istasyonu sayısının patlama yapması demek. Daha 1 ay önce baz istasyonlarının şehir dışına taşınmasına Danıştay onay vermedi de büyük bir yanlıştan dönüldü. Ayrıca baz istasyonunu yıkmayı marifet sanan bir toplumumuz var. Bunu da göz önünde bulundurun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alican09turk -- 8 Mayıs 2013; 17:37:51 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alican09turk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Marjinal01

    Bu ülkede bu kadar çok telefon ve hat satıldıktan sonra, ülkecek de karakterimiz değişmediği sürece hiçbir şey değişmez. Her yerde her sektörde aynı durum var, "biri gider öbürü gelir nasılsa" ya da "sen almazsan alacak adam çok" mantığı. 10 yıldan fazladır Turkcell faturalı hat abonesiydim, toplam 4 hattım var. Artık illallah dedim boş yere para ödemekten ve 3 ay önce 2 tanesini faturasıza geçirdim, bir tanesini de 3 gün Avea'ya aktardım. Turkcell'de gerek MH bakımından gerekse çekim kalitesi bakımından hiç sorun yaşamadım ama kardeşim kalite kalite kalite diye diye kaz gibi yoldukça yoluyor. Bir internet paketi satıyor 1gb kotalı 29 TL !!! İnsaf be abicim, evde 20mb hızlı kotasız AKK sınırsız kendi şirketlerinden Superonline Fibernet kullanıyorum, ayda 50 TL ödüyorum. 3G internet ucuza satılırsa herkes buna yüklenirmiş sistem kaldırmazmış, kardeşim sen değilmisin abone sayısıyla övünen, bu kadar insana aynı anda hizmet veremeyeceksen neye yaradı bu kalite? Kalite demek pahalıya ürün satmak değilki. Kaç defa yazdım hem Turkcell'e hem Superonline'a (CNBCE de canlı yayına CEO ları çıktığında bile kaç defa aynı soruyu sordum), diyorum ki "neden Turkcell ve Superonline madem aynı çatı altındalar, ikisinin de teknolojisi aynı oranda gelişmiş ve yüksek kapasiteli, neden ortak paket satmıyorsunuz? Deyin ki 2 kurumuma da abone olan müşterilerime aylık şu kadar 3G kotası indirimli fiyata. Veya az bir fark ödeyin superonline kotanızın belli bir miktarını 3G hattınızda da kullanın." Yok özellikle yapmıyorlar. Olabilir, ileride değerlendirilebilir deyip geçiyorlar. Milletimizi etinden sütünden yününden faydalanılacak koyun görme felsefesi bitmediği sürece bu ülkede hiçbir şey değişmez. 10 sene sonra da 20 sene sonra da aynı şikayetler aynı aynı yorumlar devam eder.

    Söylediklerinizde haklısınız ama bir ekleme yapmak gerekirse 35 milyonun internet kullanmasını kaldıracak sistemi kurmak demek baz istasyonu sayısının patlama yapması demek. Daha 1 ay önce baz istasyonlarının şehir dışına taşınmasına Danıştay onay vermedi de büyük bir yanlıştan dönüldü. Ayrıca baz istasyonunu yıkmayı marifet sanan bir toplumumuz var. Bunu da göz önünde bulundurun.

    Tabi ki olayın teknik tarafında handikaplar da olacak, ama bir taraftan iddialar ve fiyatlar havada uçarken diğer taraftan kardeşim ama sistem kaldırmıyor veya bak yaparım ama sana böyle zararı olur dersen, kusura bakmasınlar bir tarafımla gülerim ben onlara. Amerika'yı yeniden keşfetmeye veya her sokağa bir baz dikmeye gerek yok. Baksınlar bi Avrupa'da Amerika'da işler nasıl dönüyor? Metre başı istasyon mu var orada? Orada bırak keyfi baz dikmeyi, mevzuata aykırı adım atsan adamın canına ot tıkarlar, öyle bir ceza keserlerki yıllık karının yarısı gider. Bu ülkelerde yıllardır oturmuş ve tıkır tıkır çalışan bir sistem var, adam diyorki kardeşim benim hem telefon hem internet hem de GSM şebekem var hizmetim var. Al sana yıllık paket şu fiyat, içinde 3G internet te var fiber net te var sabit telefon kotası da. Şimdi rakamları hatırlamıyorum ama bizim 3-4 ayda sadece fiber nete ödediğimiz parayla bunların hepsinin 1 yıllık paketi falan alınıyor. İşin özü ne biliyor musunuz? Bu işler arz talep meselesi aslında, biz kaliteli hizmet talep etmiyoruz, biz lüks talep ediyoruz LÜKS! Ucuz mal isteyen hem ucuz olsun ama lüks de olsun diyor, parası olan da diyor ki kardeşim ben zenginim bana daha da lüksünü ver! Karnımız doymadan lüks peşindeyiz, hakkımız olanı istemiyoruz, o yüzden bu politikalara mahkum oluyoruz. Hem tüketici hem üretici tarafında bu böyle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marjinal01

    quote:

    Orijinalden alıntı: alican09turk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Marjinal01

    Bu ülkede bu kadar çok telefon ve hat satıldıktan sonra, ülkecek de karakterimiz değişmediği sürece hiçbir şey değişmez. Her yerde her sektörde aynı durum var, "biri gider öbürü gelir nasılsa" ya da "sen almazsan alacak adam çok" mantığı. 10 yıldan fazladır Turkcell faturalı hat abonesiydim, toplam 4 hattım var. Artık illallah dedim boş yere para ödemekten ve 3 ay önce 2 tanesini faturasıza geçirdim, bir tanesini de 3 gün Avea'ya aktardım. Turkcell'de gerek MH bakımından gerekse çekim kalitesi bakımından hiç sorun yaşamadım ama kardeşim kalite kalite kalite diye diye kaz gibi yoldukça yoluyor. Bir internet paketi satıyor 1gb kotalı 29 TL !!! İnsaf be abicim, evde 20mb hızlı kotasız AKK sınırsız kendi şirketlerinden Superonline Fibernet kullanıyorum, ayda 50 TL ödüyorum. 3G internet ucuza satılırsa herkes buna yüklenirmiş sistem kaldırmazmış, kardeşim sen değilmisin abone sayısıyla övünen, bu kadar insana aynı anda hizmet veremeyeceksen neye yaradı bu kalite? Kalite demek pahalıya ürün satmak değilki. Kaç defa yazdım hem Turkcell'e hem Superonline'a (CNBCE de canlı yayına CEO ları çıktığında bile kaç defa aynı soruyu sordum), diyorum ki "neden Turkcell ve Superonline madem aynı çatı altındalar, ikisinin de teknolojisi aynı oranda gelişmiş ve yüksek kapasiteli, neden ortak paket satmıyorsunuz? Deyin ki 2 kurumuma da abone olan müşterilerime aylık şu kadar 3G kotası indirimli fiyata. Veya az bir fark ödeyin superonline kotanızın belli bir miktarını 3G hattınızda da kullanın." Yok özellikle yapmıyorlar. Olabilir, ileride değerlendirilebilir deyip geçiyorlar. Milletimizi etinden sütünden yününden faydalanılacak koyun görme felsefesi bitmediği sürece bu ülkede hiçbir şey değişmez. 10 sene sonra da 20 sene sonra da aynı şikayetler aynı aynı yorumlar devam eder.

    Söylediklerinizde haklısınız ama bir ekleme yapmak gerekirse 35 milyonun internet kullanmasını kaldıracak sistemi kurmak demek baz istasyonu sayısının patlama yapması demek. Daha 1 ay önce baz istasyonlarının şehir dışına taşınmasına Danıştay onay vermedi de büyük bir yanlıştan dönüldü. Ayrıca baz istasyonunu yıkmayı marifet sanan bir toplumumuz var. Bunu da göz önünde bulundurun.

    Tabi ki olayın teknik tarafında handikaplar da olacak, ama bir taraftan iddialar ve fiyatlar havada uçarken diğer taraftan kardeşim ama sistem kaldırmıyor veya bak yaparım ama sana böyle zararı olur dersen, kusura bakmasınlar bir tarafımla gülerim ben onlara. Amerika'yı yeniden keşfetmeye veya her sokağa bir baz dikmeye gerek yok. Baksınlar bi Avrupa'da Amerika'da işler nasıl dönüyor? Metre başı istasyon mu var orada? Orada bırak keyfi baz dikmeyi, mevzuata aykırı adım atsan adamın canına ot tıkarlar, öyle bir ceza keserlerki yıllık karının yarısı gider. Bu ülkelerde yıllardır oturmuş ve tıkır tıkır çalışan bir sistem var, adam diyorki kardeşim benim hem telefon hem internet hem de GSM şebekem var hizmetim var. Al sana yıllık paket şu fiyat, içinde 3G internet te var fiber net te var sabit telefon kotası da. Şimdi rakamları hatırlamıyorum ama bizim 3-4 ayda sadece fiber nete ödediğimiz parayla bunların hepsinin 1 yıllık paketi falan alınıyor. İşin özü ne biliyor musunuz? Bu işler arz talep meselesi aslında, biz kaliteli hizmet talep etmiyoruz, biz lüks talep ediyoruz LÜKS! Ucuz mal isteyen hem ucuz olsun ama lüks de olsun diyor, parası olan da diyor ki kardeşim ben zenginim bana daha da lüksünü ver! Karnımız doymadan lüks peşindeyiz, hakkımız olanı istemiyoruz, o yüzden bu politikalara mahkum oluyoruz. Hem tüketici hem üretici tarafında bu böyle.

    Yalnız Amerika'daki 3G gerçekten çok kötü. Onlar durumu 4G ile kurtardılar. Bir de Amerika'da operatörlerin ortak baz istasyonu kullanma durumu var. Bizde her operatör kendi baz istasyonunu kuruyor. Ben bu işin 4G'de 800 mhz'lık bantın kullanılmasıyla çözüleceğini düşünüyorum. Ha bir de örneğin Verizon'da 1 GB internet 50 $ Genel anlamda mobil internet öyle çok ucuz fiyatlara pazarlanmıyor. Keşke öyle olsa tabi orası ayrı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.