Sennheiser Türkiye distribütoru bircom'dan 2 ay önce alınan sennheiser hd4.20s model kulaklığın fotoda görünen katlama yerinden çatlamış olduğunu farkettim.
Kulaklık toplamda 10 kez anca kullanılmıştır. ( ev dışarına bile çıkarılmadı. elektronik ürünler konusunda titiz olduğumdan kutusu, garanti belgeleri, faturası, köpükleri dahi duruyor.)
Geçen hafta kulaklığı bircom'a garanti kapsamında yollamıştım. Az önce teknik servis yazısı ile kullanıcı hatası olduğunu belirten bir yazı ile birlikte geri göndermişler.
Firmayı aradım durumu anlattım ve ordan oraya aktardılar durdular, en son bize 1-2 gün müsaade verin size geri dönüş yapacağız dediler.
Sennheiser kalitesine güvenip, üstelik sorun yaşarsak direk muhatap bulalım düşüncesiyle resmi distribütöründen alınan 400 liralık kulaklık 10 kere kullanılmadan nasıl çatlar? Kafaya takıp çıkarırken çatlayan kulaklık nasıl kullanıcı hatası denilerek geri gönderilir?
Konuyu daha da uzatmayayım, 1-2 gün sonra yine olumsuz dönüş yaparlarsa tüketici hakem heyetine gidilmeli midir? Sonuç alınır mı?
(Temsili olarak Fotoğraf koyuyorum. Eve gidince kulaklığın kendi fotoğraflarını da yüklerim.)
Konuya cevap gelmese de ileride sıkıntı yaşayan arkadaşlar olabilir diyerekten mevcut durumu aktarayım.
Bircom müşteri memnuniyeti adına yenisi ile değişim yaptı. ( gerçi olması gereken başta buydu ya neyse..)
Bircom olması gerekeni geç yapmış. Ben memnun kaldım Bircom'dan. Geçen sene paket hasarlı MM 70 s almıştım 130 liraya. Birkaç ay evvel arızalandı, gönderdim Bircom'a. MM 70'in artık üretimi olmadığı için Cx 5.00 g gönderdiler sağ olsunlar.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme