outlook.live.com giriş sertifikanızı kabul etmedi veya giriş sertifikası sağlanmamış olabilir. sistem yöneticisiyle iletişime geçmeyi deneyin.
ERR_BAD_SSL_CLIENT_AUTH_CERT
şeklinde uyarı veriyor... tüm tarayıcılarda durum aynı... işletim sistemim 7 üzerine yükseltilmiş 10 orjinal değil bu durumu nasıl düzeltebilirim teşekkürler
Merhaba,
Öncelikle geçmiş olsun. Hangi tarayıcı ile girmeyi deniyorsunuz?
Sertifika sorunu görünüyor. Öncelikle adres çubuğundahttps://... varsa secure bağlantı yerine http:// deneyin. Bilgisayarın saat-tarihini kontrol edin. Antivirüs kullanıyorsanız o engellemiş olabilir. ESET te gerekli ayarlar için ; ESET > Setup > Internet Protection > edit "Web Access Protection" > expand "Web Protocols" > disable "Enable HTTPS Checking"
Takip ederek çözülür sanırım.
teşekkür ederim antivirüsten kaynaklanacağı hiç aklıma gelmemişti daha güncel bir versiyon yükledi sorun çözüldü...