outlook.live.com giriş sertifikanızı kabul etmedi veya giriş sertifikası sağlanmamış olabilir. sistem yöneticisiyle iletişime geçmeyi deneyin.
ERR_BAD_SSL_CLIENT_AUTH_CERT
şeklinde uyarı veriyor... tüm tarayıcılarda durum aynı... işletim sistemim 7 üzerine yükseltilmiş 10 orjinal değil bu durumu nasıl düzeltebilirim teşekkürler
Merhaba,
Öncelikle geçmiş olsun. Hangi tarayıcı ile girmeyi deniyorsunuz?
Sertifika sorunu görünüyor. Öncelikle adres çubuğundahttps://... varsa secure bağlantı yerine http:// deneyin. Bilgisayarın saat-tarihini kontrol edin. Antivirüs kullanıyorsanız o engellemiş olabilir. ESET te gerekli ayarlar için ; ESET > Setup > Internet Protection > edit "Web Access Protection" > expand "Web Protocols" > disable "Enable HTTPS Checking"
Takip ederek çözülür sanırım.
teşekkür ederim antivirüsten kaynaklanacağı hiç aklıma gelmemişti daha güncel bir versiyon yükledi sorun çözüldü...
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme