Şimdi Ara

Servis benden para istiyor (Yardım)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
265
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar.
    18.09.2016 tarihinde türk telekomdan 2184 liraya 24 ay taksitle aldığım lg g4 telefonumda ghost screen sinyalizasyon ses kısma tuşu çalışmama sorunları vardı bundan 5 ay kadar önce masada yüzüstü duran tlefonuma bir su bardağının yarısı kadar su döküldü hemen kuruladım ve pirinçte beklettim piyasa fiyatının çok üstünde 2184 liraya aldığım için hem gözüm gibi bakıyordum hemde garantisinden yna sorun yaşatcağını düşünmüyordum neyseki telefonuma hiç birşey olmadı zaten içine kaçmamıştır bile su.

    telefonu sorunları ile kullanmaya devam ettim taaki bundan 18 gün önce bootloop olana kadar.
    cihaz sürekli baştan başlıypordu 1 2 gün yeniden başlamasına izin verdim. sonra cihazı 18.02.2017 tarihinde bursa iznik kaynarca bilgisayar türk telekom bayiine götürdüm onlarda Prosim elektriğe servis için göndermişler.

    aradan 2 gün geçtikten sonra prosim benden 500 tl para talep etti açıklamada "sıvı teması ekran ve hopörlör sıvılı" yazıyordu bence bu kesinlikle yalan su yüzünden ekran bozulduğunu kim görmüs akılları sıra ghost screenli ekranı bana sen bozdun diye yenisini aldırcaklar 500 tlye ekran ve hopörlör mü olurmuş ? ki cihazı daha garantisinin 9uncu ayında (tr garantili) şuan halen cihaz prosimde arkadaşlar lütfen yardımcı olun bu gibi durumlarda neler yapmalıyımım tüketici hakem heyetine mi gitmeliyim 23 iş günü beklemelimiyim prosimle inatlaşmalımıyım cihazın daha sadece 800 tlye yakın bi faturasını ödedim faturayı ödemesem ne gibi sorunlarla karşılaşırım lütfen yardımcı olun.







  • Geçmiş olsun...
  • Hocam öncelikle geçmiş olsun.Ghost screen ve bootlop sorunu g4den itibaren hep var.Su dökülmesi cok talihsiz olmuş.Serviste uyaniklik yapıp ücreti size odettirmeye çalışıyor bu kozu kullanıp.Tuketici hakem heyetine gitseniz bile sıvı teması olduğunu kanitlayan rapor verir servis.Her şekilde siz mağdur olursunuz gibime geliyor.Kimse demez o kadarcik sudan bisey olmaz diye.Ucreti istemeyerektende olsa vermekten başka bir yol görünmüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her telefonun içerisinde sıvı temas anlaşılması için ufak bir etiket mevcut sıvı teması hafif bile olsa etiket renk değiştiriyor. servis cihazı açtığında ilk o etikete bakıp işlem yapıyor ve fotoğraflıyor kayıtlara işliyor. O yüzden kronik sorunu dahil olsa sıvı temasa bağlayıp ücret talep etmesi doğaldır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.