Şimdi Ara

SERVİS İŞİ YAPAN VAR MI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
7.754
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar servis aracı alıp şöforle çalıştırmak ne kadar mantıklı ? bu iş için hangi belgeler gerekli şirketler ne gibi şeyleri karşılıyor? mesela sahibindede ilanlar görüyorum adam yazıyor, aylık 5000 lira fatura kesiyor aylık 6000 lira fatura kesiyor.bu ne anlama geliyor bundan sonraki kesintiler neler?Bu işi yapanlar ne gibi vergiler ödüyor bu konuda beni aydınlatırsanız çok sevinirim



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Servis İşinde "Tek" Ne Demek?

    Servis sektöründe "tek", genellikle bir masada servis yapacak garson sayısını ifade eder. Farklı tek sayıları, masaların büyüklüğüne, siparişlerin karmaşıklığına ve beklenen misafir sayısına bağlı olarak değişir.

    6 Tek Servis Ne Demek?

    "6 tek servis", bir garsonun aynı anda altı masaya hizmet verdiği anlamına gelir. Bu, nispeten yoğun bir masa dağılımıdır ve garsonun yüksek düzeyde verimlilik ve organizasyon gerektirir.

    2 Tek Servis Ne Demek?

    "2 tek servis", bir garsonun aynı anda sadece iki masaya hizmet verdiği anlamına gelir. Bu, daha resmi ortamlar veya özel etkinlikler için daha tipik bir masa dağılımıdır. Garsonun masalara daha fazla zaman ayırmasına ve daha kişiselleştirilmiş bir hizmet sunmasına olanak tanır.

    Serviste 4 Tek Ne Demek?

    "Serviste 4 tek", bir garsonun aynı anda dört masaya hizmet verdiği anlamına gelir. Bu, daha sık rastlanan bir masa dağılımıdır ve garsonun hem verimli hem de misafirlere iyi bir hizmet sunabilmesi için orta düzeyde organizasyon gerektirir.

    4 Tek Servis Ne Demek?

    "4 tek servis", aynı anlama gelen başka bir terimdir ve bir garsonun aynı anda dört masaya hizmet verdiği anlamına gelir.

    Serviste 2 Tek Ne Demek?

    "Serviste 2 tek", aynı anlama gelen başka bir terimdir ve bir garsonun aynı anda sadece iki masaya hizmet verdiği anlamına gelir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Şöförlü olarak çalıştırmak arabayı bile bile ölüme atmak gibidir diyebilirim.. Tanıdığınız şöförlüğüne güvendiğiniz biri değilse.

    Emekli birini bulursanız şöför olarak o zaman mantıklı olabilir ama şunuda eklemeliyimki zaten araç ne kazanacak ki size ne kalacak birde şöföre para vereceksiniz..

    Bizim serviste turizm belgesi yoktu peder yakalandı taksimde 1900 lira + 20 gün trafikten men yedi :)

    ki zaten bu işin pirleri var sana bana fazla ekmek kalmıyor. Transfer işleri gibi işler için konuşuyorum..

    Arabayı 2-3 yere bağlayabilirseniz fiyattada anlaşırsanız o zaman ekmek yemeye başlayabilirsiniz. Tutulan bir servisçi olabilmek içinde sprinter şart :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Trabzon61~

    Şöförlü olarak çalıştırmak arabayı bile bile ölüme atmak gibidir diyebilirim.. Tanıdığınız şöförlüğüne güvendiğiniz biri değilse.

    Emekli birini bulursanız şöför olarak o zaman mantıklı olabilir ama şunuda eklemeliyimki zaten araç ne kazanacak ki size ne kalacak birde şöföre para vereceksiniz..

    Bizim serviste turizm belgesi yoktu peder yakalandı taksimde 1900 lira + 20 gün trafikten men yedi :)

    ki zaten bu işin pirleri var sana bana fazla ekmek kalmıyor. Transfer işleri gibi işler için konuşuyorum..

    Arabayı 2-3 yere bağlayabilirseniz fiyattada anlaşırsanız o zaman ekmek yemeye başlayabilirsiniz. Tutulan bir servisçi olabilmek içinde sprinter şart :)


    benim çözemediğim olay bu adamlar nasıl 6000 lira fatura kesyor diyor kac yere servis cekiyor




  • dostum ben bu işi yapıyorum da, o ılanlar muhtemelen araba ile birlikte olan ilanlardır yanı,
    gidiyorsun ayda 6000 fatura kesıyorsun bunun 1500 unu muhtemelen araba taksıtı olarak veriyorsun, 1500 mazot gider, 3000 kafadan gıdıyor.
    bu araçalrın kasko + mtv + zorunlu trafığı yıllık : 3000 tl fılan tutuyor.
    şofore vereceksen hiç bulaşmayacaksın.
    birde muhtemelen gece işi vardır o işlerde o kotu bedavaya gıder durursun.
    6 bın fatura kesmek zor, yanı kesıyorsa normal bir iş muhtemelen uzun mesafedır, uzun mesafelerden kastım bakırkoy - tuzla gibi, malum servıs ıle tuzlaya gıdıncede akşama kadar bekleyeceksın orda filan masrafın olacak.
    bu işi yapabilmek için elinde tur şirketi olmaan servısın olmalı, devlet okulu vs. ancak onalrdada hat parası var ki hiç girmiyim o konuya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jacki

    dostum ben bu işi yapıyorum da, o ılanlar muhtemelen araba ile birlikte olan ilanlardır yanı,
    gidiyorsun ayda 6000 fatura kesıyorsun bunun 1500 unu muhtemelen araba taksıtı olarak veriyorsun, 1500 mazot gider, 3000 kafadan gıdıyor.
    bu araçalrın kasko + mtv + zorunlu trafığı yıllık : 3000 tl fılan tutuyor.
    şofore vereceksen hiç bulaşmayacaksın.
    birde muhtemelen gece işi vardır o işlerde o kotu bedavaya gıder durursun.
    6 bın fatura kesmek zor, yanı kesıyorsa normal bir iş muhtemelen uzun mesafedır, uzun mesafelerden kastım bakırkoy - tuzla gibi, malum servıs ıle tuzlaya gıdıncede akşama kadar bekleyeceksın orda filan masrafın olacak.
    bu işi yapabilmek için elinde tur şirketi olmaan servısın olmalı, devlet okulu vs. ancak onalrdada hat parası var ki hiç girmiyim o konuya.

    valla bu işe niyetlenmiştik ama hiç olumlu yorum almıyorum.6000 lira fatura kesen servisi sordum 2500 lira mazot gideri varmıs aylık bakım vs giderleri var 6 tane tek servis çekiyomus +bide şöfor tutarsak pek bişey kalmıyor.sanırım sultan tarzı araclar biraz daha çok kazanıyor




  • Bizim işyerinin servis otobüs şöförünün anlattıklarına göre hiç yapılacak iş değil. Adam kendi aracnın şöförü, mecbur olduğu için(Bu yaştan sonra ne yapayım diyor) yapıyor. Taşeron çalıştıkları için genelde alacaklarını zamanında alamıyorlar, üstelik iş yerleri servis araçlarında yaş sınırı koyuyorlar bu nedenle belilri aralıklarda araçlarını yenilemeleri gerekiyor.
    Şöförle çalıştıranlar nasıl kazanıyorlar diye sorduğumda,
    "onlar emekli insanları şöför olarak çalıştırıyorlar, adamların zaten emekli maaşları olduğu için sigortasız(kaçak) 400-500 civarında maaşı kabul ediyorlar ve piyasayı düşürüyorlar"

    Velhasılı acelem var, tam yazamadım yazmak istediklerimi ama siz iyice araştırın ve mutlaka birden çok servisçiyle konuşun. Elbette hayrına yapmıyorlar, sonuçta mutlaka bir para kazanılıyordur ama hiç te dışarıdan gözüktüğü kadar kolay iş değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetltn

    valla bu işe niyetlenmiştik ama hiç olumlu yorum almıyorum.6000 lira fatura kesen servisi sordum 2500 lira mazot gideri varmıs aylık bakım vs giderleri var 6 tane tek servis çekiyomus +bide şöfor tutarsak pek bişey kalmıyor.sanırım sultan tarzı araclar biraz daha çok kazanıyor

    sultanlar da iş daha zor hocam,
    genellikle otobus firmaları, hava yolalr ıgıbı yerler kabul edıyorlar bundan zıyade, bu araçlar 24 saat çalışan araçlar yanı sultan alırsan 24 saat çalıştırman lazım ki, ondada şofor parası yaptığıkm fılan pek karlı değil,
    dediğim gibi cevren olacak, işini bağlayacaksın ondan sonra alacaksın bu işler biraz karışık işler, 1.000 tl kazandığın bir işin varsa boşuna giripte iş sahıbı olayım dıye kendını kasma yanı. çok basit bir hesap anlatayım, benım araçdan ornek verıyorum bu hesap genelde boyle yapılmalı, buna gore hesapla sende bulduğun işe göre:

    yıllık :
    kasko : 1400
    trafik : 1100
    mtv : 1580

    12 aya bolsen 380 lira filan aylık sabit gıderın var, mazot, ıvır zıvır da ekle işte...

    araba kapının onunde durursa yıllık 4080-TL gideri var,
    bakım yılda 1 kere gitsen 600 lira da ordna ekle, sigorta, mazot, ıvır zıvır bna dahil değil...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jacki -- 14 Eylül 2012; 11:44:16 >




  • Bu isin yapilcagina karar verdik zaten suan gayrimenkul yatirimina bakiyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.