Şimdi Ara

Servise gittim ve yaşadıklarım!!!!!!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
0
Favori
3.621
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lizard35

    Ya arkadaşlar kusura bakmayın benim ki fanatizm gibi görünebilir ama ben bizim MONSTER servisini ve bize sağlanan müşteri memnuniyetine bakıyorum bir de diğer markalarla arakadaşların yaşadıkları üzücü olaylara bakıyorum ve monster aldığım için bir kez daha çok mutlu oluyorum.

    Ben de laptop'umu aldığımda sadece siyah rengi vermeyen diğer renklerde sorunsuz çalışan bir piksel görmüştüm. Ürünü aras ile karşı ödemeli gönderdim. 3 gün sonra yenisi ile değiştirilmiş olarak (kargoyu da ödeyerek) evime gönderdiler. Bu arada ben söylemeden servisten istersem paramı o anda satışın iptali yapılarak kesintisiz geri alabileceğim söylendi.

    Şimdi siz söyleyin. Hangisi servis????




    bu işler öyle olmuyor senin cihaz muhtemelen satın alma süresi olarak 1 ayı geçmemiştir yoksa bahsettiğiniz firma ile hp firması arasında dağlar var ona bakarsan bir arkadaşım 1,5 sene önce 800 $ civarına aldığı laptopu geçen ay iade edip yerine 2500 ytlye üst model bir laptop aldı sen söyle hangi servis




  • sıstem coktu servıse verdım 20gunde cıhazı yaptılar allah hıc bır hp kullanıcısını servıse dusurmesın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Exodus-79

    sıstem coktu servıse verdım 20gunde cıhazı yaptılar allah hıc bır hp kullanıcısını servıse dusurmesın



    Bu işlem için ücret ödedinizmi ?




  • slm laptopta 5 farklı parça degişimi yapıldıgı için para iadesi talebinde bulundum 30 iş günü oldugunu söylemedim bile bana bir numara verdiler para iadesi talep numarasımı neyse artık 3 iş günü içinde bana dönülecegini söylediler iade talebim inceleniyormuş tam bir sonuç alamadıgım için foruma yazmamıştım...... Herşey netleşince tekrar yazacam arkadaslar

    Bu arada her aksam cep telefonuma laptopunuzun onarımı bitmiştir gelip alabilirsiniz diye mesaj geliyor buda ayrı bir muamma
    quote:

    Orjinalden alıntı: atleticos

    @sismayy

    Hocam noldu sonuç,aldınmı cihazı...?
  • benq kendi evden alıp eve gönderiyor yav, iyi ki uzak durmuşuz zamanında hp den
  • quote:

    Orjinalden alıntı: DVB


    quote:

    Orjinalden alıntı: Exodus-79

    sıstem coktu servıse verdım 20gunde cıhazı yaptılar allah hıc bır hp kullanıcısını servıse dusurmesın



    Bu işlem için ücret ödedinizmi ?


    hayır odemedım




  • quote:

    Orjinalden alıntı: DVB

    bu işler öyle olmuyor senin cihaz muhtemelen satın alma süresi olarak 1 ayı geçmemiştir yoksa bahsettiğiniz firma ile hp firması arasında dağlar var ona bakarsan bir arkadaşım 1,5 sene önce 800 $ civarına aldığı laptopu geçen ay iade edip yerine 2500 ytlye üst model bir laptop aldı sen söyle hangi servis


    Arkadaşım bu işlerin nasıl olduğunu ben biliyorum. Bak bakalım forumda hp ve monster servisinden kaç kişinin dili yanmış. Bi araştır bakalım servisten menuniyet dereceleri nasıl iki firmanın da. Bize sağlanan bu müşteri memnuniyetini burda anlatıcam ki diğer firmaların kullanıcıları da bilinçlensin ve servislerine baskı yapsın. Çünkü bunlar bizim en temel tüketici haklarımız.

    Kaldı ki bana 1,5 sene önceki muhabbeti açman çok gereksiz. Ona bakarsan Irak'ta da zamanında bu kadar kan ve gözyaşı yoktu.
    Burada en güzeli araştırma yapmak. Bak bakalım monster servisinden şikayetçi olan kaç kişi var?

    Ayrıca 1 ay içinde para talebinde bulunulduğunu ben biliyorum da senin servisin bunu bilmeyenlere de böyle bi hakları olduğunu söylüyorlar mı? Yoksa ellerinden geldiğince kaz misali yolmaya mı çalışıyorlar. Adamlar bana o anda telefonda istersem hemen satışın iptalini yapabileceklerini sölediler. Git bakalım hp'e ekranımda yarı ölü piksel var ve değiştirmek istiyorum de.

    Soruyorum arkadaşlara; hp servisine yeni aldığım hp laptop'um da yarı ölü piksel var ve ben paramı geri istiyorum desem ne olur?






  • muhetemelen 4 piksele kadar kusur sayılmıyor derler
  • Servislere bakarsak hiç elektronik cihaz almamamız lazım. Cihaz alırken bol bol dua etmek gerek bozulmasın diye...
  • Slm arkadaşlar geçtigimiz cuma laptupum serviste 30 iş gününü doldurmuştu fakat o günün akşamı laptopunuz tamir edilmiştir diye mesaj geldi pazartesi günü servisi aradım ve 30. iş gününde yapıldıgını söylemeyip 4 ten fazla parça degişimi yapıldıgı için para iadesinde bulundum

    telefondaki bayan ,talebinizi degerlendirmek için paylasıma acıyorum gibi birşeyler söyledi ve 3 iş günü içinde bana dönülecegini söyledi perşembe günü yani tam 3 gün sonra beni özge adında bir bayan aradı ve para iade hakkımın bulunmadıgını söyledi laptopu 5 sefer servise gönderirsem ve 5 farklı parca degişimi yapılırsa böyle bir hakkım oldugunu söyledi. tek servis kaydında isterlerse laptopu bastan toplasınlar para iadesinde bulunamıyormuşuz..........

    Bunun üzerine 30 iş gününün geçmis oldugunu söyledim. Beni ögelden sonra arayacagını söyledi ( perşembe ) ve telefonu kapattı........

    Bu gün yani cuma sabahtan başlayarak tam 6 kez aradım ve özge hanımı istedim. Bana sürekli masasında degil geldiginde sizi arayacaktır dendi fakat kimse aramadı 7. arayışımda artık sinirli bir şekilde mesai saatleri içinde bir çalışan nasıl masasında olmaz gibi bir sürü laf söyledim ne hikmetse anında özge hanıma bagladılar özge hanıma bir sürü laf saydıktan sonra bana pişkin pişkin toplantıdaydım dedi (toplantıda olmadıgını ikimizde biliyorduk) ve yeni ürünmü istiyordunuz diye sordu.Bende olurmu para iadesinde bulunmuştum dedim... Israrla sizi yarım saat sonra arasam olurmu (17:30) teknisyenle konusurum kesin bi karar veririz dedi bende tamam bekliyorum aramanızı dedim...........

    saat 18:52 ne arayan var ne soran

    insanları aptalmı zannediyor bu HP pazartesi tekrar arıyacam ve şikayette bulunucam bakalım ne olacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sismayy -- 1 Şubat 2008; 18:56:20 >




  • Çok merak ediyorum şimdi bu durumda da hala HP yi savunacak insan çıkacak mı?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Exodus-79


    quote:

    Orjinalden alıntı: DVB


    quote:

    Orjinalden alıntı: Exodus-79

    sıstem coktu servıse verdım 20gunde cıhazı yaptılar allah hıc bır hp kullanıcısını servıse dusurmesın



    Bu işlem için ücret ödedinizmi ?


    hayır odemedım



    Normalde o işlem için 55$+kdv ödemen gerekirdi çünkü yazılım garanti dahilinde yapılmaz eskiden bende recovery için en az 20 gün beklettiğim cihaz çoktur çünkü farklı cihazlar için geçtiğimiz recoverylerin yurtdışından gelmesini bekleyip bununla müşterilere fiyat teklifi geçmeden kurulum yapıyodum


    Sevgili lizard35 ;

    Daha yazılanları bile okuyup anlamadan alakasız şeyler yazmışsın , konu 1.5 sene önce değil arkadaş 1.5 sene önce cihazı 800$ a aldı geçen ay değişim ile senin imzanda havasını attığın cihazdan daha iyisini aldı yani senin 2200-2350 ytl civarı para saydığın makineyi o hp sayesinde 800$a aldı

    Monster ile hp müşteri memnuniyeti alakasız çünkü monsterın tüm model notebookların satışı kadar hpnin sadece bir modelde o kadarlık satışı var ölü piksel için gidip bakmama gerek yok zaten ben o işi yaptım bazı firmaların bazı modellerini fiyatı yükselterek ölü piksel garanti ile satmalarını bir kıstas sayamazsın o zaman sana kalırsa kıytırık fason üretim 200 civarı fiyatlı ölü piksel garantili lcd monitörler samsung, lg vs. lcd lerden daha kaliteli


    Peki ben hp mükemmelmi diyorum hayır ama bu kadarda dandik bir firma değil




  • Arkadaşlar bir sorum olacak,
    HP compaq nx6325 var bende ve tam 15 ay oldu alalı.Ocak başına kadar sorun yaşamadım hiç.Şimdi pil problemi yaşıyorum.%100 dolu gösteriyor ve 1 dak sonra uyku moduna geçiyor.Tekrar açtığımda bu sefer pil boş gösteriyor ve yaklaşık yarım saat daha kullanabiliyorum.Bu durumda pil garanti kapsamına girermi.Ben kendim ram takmıştım, bu garantiyi bozar mı?
    Cevaplar için şimdiden teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stargazer68 -- 2 Şubat 2008; 17:42:33 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: stargazer68

    Arkadaşlar bir sorum olacak,
    HP compaq nx6325 var bende ve tam 15 ay oldu alalı.Ocak başına kadar sorun yaşamadım hiç.Şimdi pil problemi yaşıyorum.%100 dolu gösteriyor ve 1 dak sonra uyku moduna geçiyor.Tekrar açtığımda bu sefer pil boş gösteriyor ve yaklaşık yarım saat daha kullanabiliyorum.Bu durumda pil garanti kapsamına girermi.Ben kendim ram takmıştım, bu garantiyi bozar mı?
    Cevaplar için şimdiden teşekkürler

    RAM takmak garantiyi bozmaz ve pil garantiye girer. Yanılmıyorsam seninki ticari seri olarak geçiyor. Servise verirsen daha kısa sürede değiştirirler pilini. Eğer değiştiremezler se 30 iş gününde yeni bir alet verirler




  • haftaya pazartesi vericem servise aleti umarım unuturlar bi köşede
  • Slm arkadaşlar bu gün itibari ile para iademeselesini halletmiş bulunuyorum..
    İlk aramamda Özge hanım baglandı ve müşteri memnuniyeti adına para iade talebinizi kabul ediyoruz dedi..
    minimum 4 hafta sürebilir dedi fakat daha önce 1 haftada parayı aldıgımı söyledim yeni prosedürler böyleymiş bende ok dedim fazla uzatmanın bir anlamı yoktu çünkü şimdide aramalarını beklicez bakalım ne zaman arayacaklar......

    HP den kurtulmam şerefine tüm üyelere benden
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sismayy

    Slm arkadaşlar bu gün itibari ile para iademeselesini halletmiş bulunuyorum..
    İlk aramamda Özge hanım baglandı ve müşteri memnuniyeti adına para iade talebinizi kabul ediyoruz dedi..
    minimum 4 hafta sürebilir dedi fakat daha önce 1 haftada parayı aldıgımı söyledim yeni prosedürler böyleymiş bende ok dedim fazla uzatmanın bir anlamı yoktu çünkü şimdide aramalarını beklicez bakalım ne zaman arayacaklar......

    HP den kurtulmam şerefine tüm üyelere benden


    İlk tebrik benden olsun. Darısı başıma!
  • demek ki benim presario da bozulursa cekecegimiz var gerci benimki düsse filan sigortasi var kendi kendine bozulursa artik bi teknik servis yapariz :D
  • HP nin beni arayacagı yoktu, o yüzden dün ben aradım para iadesi almak istedigimi söyledim ve ilgili hanımla görüşerek işlemleri başlattım faturayı faksladım sadece adaptörü gidip teslim etmek kaldı hadi hayırlısı...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sismayy

    HP nin beni arayacagı yoktu, o yüzden dün ben aradım para iadesi almak istedigimi söyledim ve ilgili hanımla görüşerek işlemleri başlattım faturayı faksladım sadece adaptörü gidip teslim etmek kaldı hadi hayırlısı...

    Aramıza hoş geldin....
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.